Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tylsä, kunnollinen mies

Vierailija
01.10.2017 |

Ei juo eikä polta. Käy töissä, tykkää tehdä lapsen kanssa asioita eikä käy koskaan missään viihteellä. Oletko kateellinen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä parisuhteessa on yhteensopivuus. Mies voi olla vaikka kuinka "ihana, kunnollinen ja asiansa hoitava", mutta jos ei mikään yhdistä niin onhan se suhde paska ja tylsä. 

Eikä ole sen parempi jos mies on joku baarissa ravaava "jännä" juoppo, jos edelleenkään mikään ei yhdistä. En kyllä tiedä miten ryyppääminen tekee jännäksi, mutta näin täällä väitetään.

Vierailija
22/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kunnollinen mies, joka tekee ruokaa, siivoaa, on lasten kanssa siinä missä minäkin ja käy viihteellä 3-4 kertaa vuodessa työporukalla. Itse käyn viihteellä tuplasti tuon. Menemisiä tai rahankäyttöä ei ole koskaan kysellyt, en minäkään hänen. Tienaamme saman verran, kohtuullisesti. Se on varmaan yksi suhdettamme helpottava tekijä. Rahaongelmat perheessä helposti johtavat muihin ongelmiin. Kaksi alakoululaista, harrastamme perheenä ja perheenjäsenet erikseen. Tapaamme yhdessä perhetuttuja, erikseen tapaan ystäviäni. Uudehko talo, mökki, kaksi autoa. Vain koira puuttuu ja pikkukaupungin lähiöidylli olisi täydellinen. Matkustelemme ulkomailla ja Suomessa. Ulkomailla asumisen jälkeen kotimaanmatkailu on vienyt voiton. Kivaa, en vaihtaisi, toivon, ettei hänkään. Lapsuuteni jälkeen minusta tuntuu, että olen kyllä ansainnut tämän elämän. Onni kannattaa pitää vakan alla, sillä elämän näennäinen liiallinen helppous saattaa ärsyttää muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset heijastavat itseään miehen kautta eivätkä osaa olla omia itsejään. Jos on tylsää niin ala harrastamaan jotakin mielenkiintoista, miksi sen elämäänsä tyytyväisen ukon pitäisi tehdä temppuja, että tylsyys helpottaisi. Eri asia tietenkin, jos tyyppi on täysin vääränlainen persoona tai ajan myötä muuttunut sellaiseksi, eikä mitään yhteistä enää ole.

Vierailija
24/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kunnollinen, orgasmivarma mies, joka tekee ruokaa, siivoaa, on lasten kanssa siinä missä minäkin ja käy viihteellä 3-4 kertaa vuodessa työporukalla. Itse käyn viihteellä tuplasti tuon. Menemisiä tai rahankäyttöä ei ole koskaan kysellyt, en minäkään hänen. Tienaamme saman verran, kohtuullisesti. Se on varmaan yksi suhdettamme helpottava tekijä. Rahaongelmat perheessä helposti johtavat muihin ongelmiin. Kaksi alakoululaista, harrastamme perheenä ja perheenjäsenet erikseen. Tapaamme yhdessä perhetuttuja, erikseen tapaan ystäviäni. Uudehko talo, mökki, kaksi autoa. Vain koira puuttuu ja pikkukaupungin lähiöidylli olisi täydellinen. Matkustelemme ulkomailla ja Suomessa. Ulkomailla asumisen jälkeen kotimaanmatkailu on vienyt voiton. Kivaa, en vaihtaisi, toivon, ettei hänkään. Lapsuuteni jälkeen minusta tuntuu, että olen kyllä ansainnut tämän elämän. Onni kannattaa pitää vakan alla, sillä elämän näennäinen liiallinen helppous saattaa ärsyttää muita.

Vierailija
25/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin ja ymmärtää, ettei varsinaisesti kumppanuutta hakenutkaan, vaan eräänlaista tivolin ja bordellin yhdistelmää. Osuu ehkä valinnat paremmin kohdalleen ensi kerralla.

Vierailija
26/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida kadehtia kun en yleensä kadehdi ketään. Huolehdin vain omasta elämästäni, en muiden.

Minä jätin perheet perustamatta kun uppouduin opiskeluun ja työhön. Minulla oli pari pitempää suhdetta mutta en kokenut suurta tunnetta kummankaan kanssa, ihan mukavaa mutta ei tarpeeksi.

Sitten kohtasin miehen, joka järisytti maailmani ja vei minut mukanaan reissuille, joita en olisi yksin tehnyt. Opettelin minulle uusia asioita (vaellus melonta sukellus riippuliito suunnistus kalastus surffaus) ja löysin voimavarani, rakastin seikkailuja uusissa ympyröissä. Opin ja rakastin. Kymmenen vuotta seikkailuja ympäri maailmaa ja sitten muutimme maalle yhdessä. Ollaan täällä nyt hissukseen ja ihan rauhassa. Tässä miehessä on yksi piirre mitä muissa miehissä ei ollut, hänen seuransa saa minut rauhoittumaan. Onko hän sitten tylsä mies, minusta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi