Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tylsä, kunnollinen mies

Vierailija
01.10.2017 |

Ei juo eikä polta. Käy töissä, tykkää tehdä lapsen kanssa asioita eikä käy koskaan missään viihteellä. Oletko kateellinen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa ja jännempää. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi tylsään parisuhteeseen.

Jätä se sika.

Vierailija
2/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen, paitsi että juo joskus viskin tai 2 . Ja olen totaalisen kyllästynyt yhteisten 15 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tollanen. Ja vielä tuo rahaa kotiin siihen malliin, että kohta meidän lasten tulevaisuus on turvattu vaikka työllisyys olisi joskus heillä heikompaa. Ollaan neljävitosia ja joskus 10 vuotta sitten, kun lapset olivat pieniä, en osannut arvostaa häntä riittävästi. Itse mennä viipotin ja koin hänet äärimmäisen tylsäksi. Onneksi mun kriiseily meni menojaan ja nyt tajuan, minkä kultakimpaleen olen saanut :)

Vierailija
4/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän naiset eivät pidä kunnollisistamiehistä?

Vierailija
5/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät osaa olla tyytyväisiä, siitä se johtuu. He hakevat aina jotain mitä niillä ei ole. Jos ottavat rentun, valittavat sitä kun on renttu, jos ottavat kunnollisen, valittavat sitä kun on kunnollinen. Itse kokevat varmasti olevansa aina se täydellinen combo kaikkia hyviä ominaisuuksia sopivassa suhteessa.

Vierailija
6/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mitä kunnollisuudella tarkoitetaan. Ihan varmasti töissä käyvä absolutisti, joka rakastaa olla perheensä kanssa kelpaa, jos mies on kuitenkin sielultaan intohimoinen. Näyttää intohimonsa miesmäisesti naiselleen. Mutta, kun monesti nämä kunnolliset miehet ovat myös vähän nössöjä tunteiden näyttämisessä. Nainen kaipaa arjen tuoksinassa niitä parisuhdehetkiä, jolloin mies näyttää intohimonsa naista kohtaan kokonaisvaltaisesti. Ja tämä ei tarkoita alistamista vaan sitä, että naisen jalat menee veteläksi, kun mies kohdistaa huomionsa naiseen. Ja se on kyllä taitolaji itse kullekin ylläpitää perhe-elämässä.

Vierailija
7/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Minulla on mielenkiintoinen ja jännittävä, kunnollinen mies. <3 Irti en päästä ikinä!

Vierailija
8/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää naiset joskus sitäkin mahdollisuutta, että se miehen näennäinen tylsyys saattaa heijastua ihan siitä teidän omastakin tylsyydestä, eli peiliinkin kannattaa katsoa, jos löytää vain vikoja toisesta.

Vierailija
9/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kateellinen. Miehesi ei todellakaan kelpaisi minulle kumppaniksi. En halua kotihiirimäistä isimiestä vaan rakastajan, jonka kanssa käydä keikoilla ja tapahtumissa ja reissata ympäri maailmaa. Tylsyys on todella ei-toivottava ominaisuus miehessä.

Vierailija
10/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda heti jännämieheen! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tuollaiseen.

Vierailija
11/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät osaa olla tyytyväisiä, siitä se johtuu. He hakevat aina jotain mitä niillä ei ole. Jos ottavat rentun, valittavat sitä kun on renttu, jos ottavat kunnollisen, valittavat sitä kun on kunnollinen. Itse kokevat varmasti olevansa aina se täydellinen combo kaikkia hyviä ominaisuuksia sopivassa suhteessa.

Jep, naiset ovat oikeasti narsisteja.

Vierailija
12/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vapaa nainen, saat oikeasti käydä vähän kokeilemassa rajoja, olemassa nainen ja tuntea itsesi naiseksi. Käyt vaikka baarissa tyttöjen kanssa ja pokaat jonkun jännän miehen ;) ei näistä tarvitse miehelle puhua ei se sille muutenkaan kuulu ei se omista sua.

Vierailija
13/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tollanen. Ja vielä tuo rahaa kotiin siihen malliin, että kohta meidän lasten tulevaisuus on turvattu vaikka työllisyys olisi joskus heillä heikompaa. Ollaan neljävitosia ja joskus 10 vuotta sitten, kun lapset olivat pieniä, en osannut arvostaa häntä riittävästi. Itse mennä viipotin ja koin hänet äärimmäisen tylsäksi. Onneksi mun kriiseily meni menojaan ja nyt tajuan, minkä kultakimpaleen olen saanut :)

Ja tietenkin petit miestäsi minkä kerkesit. Nyt kun et enää vanhana kelpaa, olet "tyytyväinen" mieheesi.

Vierailija
14/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei liene niin tylsä kuin luulet. Itse tapailen juuri kertomasi kaltaista varattua miestä. Tosin näemme vain työaikana ja ylitöissä ja satunnaisilla työmatkoilla. Oma miehenikin on ns. kunnollinen mutta kipinä on kadonnut, joten saan ja annan kiellettyä rakkautta ilman huonoa omaatuntoa. Joku toinen näkee kenties minun mieheni toisin ja hyvä niin.

Vierailija
15/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tylsiä ja elämä on lyhyt.

Vierailija
16/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietenkin petit miestäsi minkä kerkesit. Nyt kun et enää vanhana kelpaa, olet "tyytyväinen" mieheesi.

Väärin. En pettänyt mutta menin viihteelle liian usein pienten lasten äidiksi, kun kotona oli se kunnollinen mies, joka rakastaa touhuta lastensa kanssa. Tunnen siitä huonoa omaatuntoa mutta onneksi en ylittänyt rajaa. Mies tietää, että tykkään flirttailla ja tanssia. Hän ei. Mutta onnekseni tarvitsen tunnetta mukaan, jotta pystyn harrastamaan seksiä jonkun kanssa ja sitä ei ihan baari-illalla vielä tule.

Vierailija
17/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Perhekeskeisyys ja tylsyys ovat ehdottomia dealbreakereitä.

Vierailija
18/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en. Perhekeskeisyys ja tylsyys ovat ehdottomia dealbreakereitä.

Niin, ja absolutismi myös.

Vierailija
19/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aivot ovat lähellä lapsen aivoja.

Vierailija
20/26 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistääkö naiset automaattisesti kunnollisuuden ja tylsyyden? Että jos on kunnollinen niin on pakko olla myös tylsä? Eikö kunnollisen miehen kanssa voi matkustella tai käydä keikoilla tms? Miten se tylsyys määritellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan