Laitoin 500e palamaan Hulluilla Päivillä.
Miehelle kiva ylläri kun tulee kotiin...
No, ei voinut hillitä itteään kun oli kaikkee kivaa!! vaatteita itelle, lapsille, miehelle, kosmetiikkaa, kotiin juttuja yms.
Kommentit (22)
Hirveä tungos, eikä siellä edes ole mitenkään huippuhalpaa. Jotain suklaapusuja saa vähän halvemmalla.
Ja sama juttu se on aina sama döfis Tampereella. Niillä ei kai ilmanvaihto pelaa. Kaikissa muissa tavarataloissa voin ihan hyvin. T: allerginen
Ei tarvitse käydä Hulluilla Päivillä. Meno on kuin Venäjällä pahimpaan pula-aikaan ja jonottamisesta kenelläkään ei ole hajuakaan. Onneksi samat tavarat (tai siis laadukkaammat) voi käydä ostamassa siellä ilman tönimistä ihan tavallisena päivänä :).
Ostin Hilfigerin neuletakin, lapselle 2 benettonin paitaa sekä burberryn teepparin, itselleni burberryn kevättakin, Hilfigerin laukun, sandin ja gantin paidat, pari lelua, lapselle footin sandaalit jne. Saattoi olla jotain muutakin mutta en muista... Itse olin tyytyväinen löytöihini eikä ruuhkakaan haitannut :)
Ostin meille Pariisin lennot ja sitten muutakin. Halusin yllättää miehen lentolipuilla, jotka on maksettu ja joiden matkustajaakaan ei voi enää vaihtaa. Oli iloinen. Tykkää matkustaa.
nitten nimet on Hulllut Päivät.....
ostin lapsille benettonin t-paitoja, miehelle bossin skrakan, itselle pari paitaa (armani ja hilfiger), lasten kengät, pari orkideaa, diorin kasvovoiteen ja puhdistusgeelin, stokkan herkusta herkkuja... siinä joitain.
miehelle la coste tennarit, we:n t-paitoja, lapsille adidaksen tennarit, itelle kans 3 paitaa, marco polo ja mexx laukut ja kaikkee mahdollista. Kassit on vielä tyhjentämättä, nyt iski shoppailuväsy! -AP
sillä siellä on vain vauhkoontuneita mammoja repimässä rättejä itselleen. Sitä paitsi meiltä löytyy varaa ostaa normaalihintaisia tuotteita :)
olispa mulla rahaa 500 euroa, menis nekin ruokaan (sais perhe kahden kuukauden ruuat tuolla summalla).
Nyt ollaan eletty viikko 5 ¿.lla ja vielä pitäis se toinenkin viikko elää 4 eurolla. Ollaan ostettu vain maitoa, ja muuten syöty kaapinpohjalta löytyviä ruokia ja pakkasta tyhjennetty. Aina on saatu ruokaa pöytään, onneksi.
ostettavaa, matkoja lukuunottamatta.
Itsellä taisi mennä 3,50 euroa, tytön hiuspompuloihin.
Eivät siis olleet kaikki mitään " malleja" , vaan ihan varakkaita suomalaisia. Hullut päivät on käsite, ei alennusmyynti.
Vierailija:
Eivät siis olleet kaikki mitään " malleja" , vaan ihan varakkaita suomalaisia. Hullut päivät on käsite, ei alennusmyynti.
Ai, että käsite! Kuule, pahempia alennusorgioita saa etsiä tästä maasta!
Esim. kosmetiikka on ihan sitä samaa tavaraa kuin normaalistikin, mutta vaan samaan hintaan kuin jossain taxfreessä.
jonkin hyvinkin sivistyneen tapahtuman? Mulle hullut päivät on hyvä syy välttää Stockmannia.
Vierailija:
Vierailija:Ai, että käsite! Kuule, pahempia alennusorgioita saa etsiä tästä maasta!
Vierailija:
jonkin hyvinkin sivistyneen tapahtuman? Mulle hullut päivät on hyvä syy välttää Stockmannia.
Mun mielestä on ainakin järkevää hakee silloin jos saman tavaran saa aika paljon halvemmalla. En mä ainakaan nähnyt siellä yhtään vauhkoontunutta mammaa repimässä rättejä toisten käsistä.
Ite en ole mikään erikoisen innokas kierteleen kaupoissa, mut Hulluja päiviä en ole jättänyt väliin enää pitkään aikaan. Sellaisia löytöjä sieltä oon onnistunut aina tekemään.
Mies osti Bossin puvun, josta normaalisti saa maksaa yli 600 ja nyt maksoi 349(?) Eikä oo tosiaankaan mitään II-laatua. On hakenut Bossin puvun kaksilta viimeisiltäkin hulluilta ja on tosi laadukas. (joutuu päivittäin töissä käyttään pukua niin tietää kyllä mikä on laatua ja mikä ei.)
ja täytyy asennoitua oikein kun sinne tungokseen lähtee. Mä pyrin aina käymään siellä vaikken mitään löytäiskään, mut mua lähinnä ärsyttää esim. sokoksen 3+1päivää, jotka on säälittäviä yrityksiä matkia stokkaa joista ei todellakaan löydy mitään ostettavaa. Ne oon kiertänyt jo vuosia kaukaa!