Olen matkoilla ja tyttöystävä soittelee minulle joka päivä
Haluaa jutella turhasta. En ymmärrä miksi naiset harrastavat tätä. Keskusteluksi sitä ei voi kutsua, minä toisella korvalla kuuntelen mitä hän selittää ja välillä tuhaisen "joo", "mm-m" jne. Silti sitä kälätystä vain tulee ja tulee. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Kyse ei ole siitä ettenkö välittäisi hänestä tms. mutta riittäisi vaikka muutaman päivän välein jos tekstailtaisiin.
M28
Kommentit (37)
Tuommoiset puhelut ovat todella tympeitä.
Toinen vaan kälättää siellä toisessa päässä ja on kiinnostunut vain omasta äänestään.
Itse olen todella uupunut aina tuommoisten puheluiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa jutella turhasta. En ymmärrä miksi naiset harrastavat tätä. Keskusteluksi sitä ei voi kutsua, minä toisella korvalla kuuntelen mitä hän selittää ja välillä tuhaisen "joo", "mm-m" jne. Silti sitä kälätystä vain tulee ja tulee. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Kyse ei ole siitä ettenkö välittäisi hänestä tms. mutta riittäisi vaikka muutaman päivän välein jos tekstailtaisiin.
M28
Sä oot reissussa ja haluat muutaman päivän välein yhden tekstiviestin?
Tän täytyy olla provo 😂
Mun mies laittaa kyllä kuvia reissusta, kertoo miten päivä on mennyt ja haluaa tietää mitä minulle kuuluu. Ja hän soittaa minulle pari kertaa päivässä.
Joo, ei tuollaisia juntteja voi olla olemassa 😂Herttaista tämä nuori polvi, joka ei muista aikaa ennen kännyköitä ja internetiä. Ei silloin edes voinut viestitellä joka päivä. Ihan normaalia oli, ettei joka päivä oltu kälättämässä. Huvittavaa, kun joku ei sitä voi käsittää.
Pitäiskö sun tulla sieltä kivikaudelta jo tähän aikaan? N50+
Asia oli kuten kuvailin 80-90 -lukujen taitteessakin vielä. Ei se ollut mitään kivikautta. Kivikausi oli Suomessa reippaasti yli pari tuhatta vuotta sitten. Sinulta taitaa tuo historian perspektiivi olla vähän hakusessa.
Pointtini, joka viuhahti ohi sinulla tajuntaan jälkiä jättämättä, on että ilman päivittäistä viestimistä voi ihan hyvin tulla toimeen. Ei se ole mikään ihmislajin elämälle pakollinen ainesosa, koska iät ja ajat on osattu olla ilmankin. Ihan sieltä oikealtakin kivikaudelta saakka.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
Mun mies laittaa kyllä kuvia reissusta, kertoo miten päivä on mennyt ja haluaa tietää mitä minulle kuuluu. Ja hän soittaa minulle pari kertaa päivässä.
Joo, ei tuollaisia juntteja voi olla olemassa 😂Herttaista tämä nuori polvi, joka ei muista aikaa ennen kännyköitä ja internetiä. Ei silloin edes voinut viestitellä joka päivä. Ihan normaalia oli, ettei joka päivä oltu kälättämässä. Huvittavaa, kun joku ei sitä voi käsittää.
Täällä toinen N50v. Joo, kyllä miehet soittelee ja viestittelee, jos kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, niin ei kannata olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
Asia oli kuten kuvailin 80-90 -lukujen taitteessakin vielä. Ei se ollut mitään kivikautta. Kivikausi oli Suomessa reippaasti yli pari tuhatta vuotta sitten. Sinulta taitaa tuo historian perspektiivi olla vähän hakusessa.
Pointtini, joka viuhahti ohi sinulla tajuntaan jälkiä jättämättä, on että ilman päivittäistä viestimistä voi ihan hyvin tulla toimeen. Ei se ole mikään ihmislajin elämälle pakollinen ainesosa, koska iät ja ajat on osattu olla ilmankin. Ihan sieltä oikealtakin kivikaudelta saakka.
M50
On osattu olla ilmankin. Joo.
Tiedät kyllä miten siinä käy.
Ja osaat olla sitten ilmankin jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on aikaa tänne kirjoitella mutta ei tyttöystävällesi. Mun mielestä aika kaksinaamaista. Ymmärräthän että ei se kiinnostus loputtomiin kestä. Edesauta sen loppumista juuri noin.
No provohan tuo oli, ei noin idiootteja ola nuoremmassa polvessa.
Mutta toki noin siinä kävisi, jos ei halua pitää yhteyttä niin selvä juttu.
Kyllä mä ainakin tykkään toisen kanssa vaihtaa päivän kuulumiset jos ei nähdä. Paitsi että mä en saa puhelimeeni yhtään mitään puolisoltani. Ei tämä toinenkaan ääripää ole kivaa. Saa vaan aikaan sellaisen olon että toista ei kiinnosta paskankaan vertaa. Me emme näe päivisin kun ollaan eri vuoroissa.
M36
Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 40 v. Juuri palasin viikon matkalta; mieheni soitti kyllä joka ilta minulle, jossei muuta niin toivottaakseen hyvää yötä.
Minä en yleensä soittele perään, kyllä se on hän, joka haluaa kuulla, miten päivä on mennyt ja kertoa omastaan. En soita, koska tiedän hänen soittavan vaikka jompikumpi olisi toisella puolella maailmaa.
Sitä varmaan kutsutaan rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
Niin silloin ennen oli ennen. Ei silloin oltu soittelematta siksi ettei haluttu vaan siksi ettei se ollut mahdollista. Varmaan monet olis halunneet soittaa joka päivä, mutta se oli esim. liian kallista. Miksi siis perustella ap:n haluttomuutta soitella jollain entisajalla? Nykyään soittelu ja viestittely on paljon helpompaa ja halvempaa. Lisäksi se on nykypäivänä ihan normaalia. Eli siis en ymmärrä miksei se tyttöystävä saa soittaa joka päivä jos se kerran on mahdollista. Miksi hänen pitää olla soittamatta vain siksi että 30v. sitten se ei ollut mahdollista?
Eletään siis nykypäivässä. Jos ap ei halua soitella niin sanoo sen tyttöystävälle. Tyttöystävä sitten tekee omat johtopäätöksensä haluaako jatkaa suhdetta mieheen joka ei halua olla yhteyksissä eikä tee sitä edes toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
M50
Voi tulla joo, mutta miksi pitäis olla soittamatta vain siksi, että 80-90-luvuillakaan ei voinut soitella joka päivä. Ilman ruokaakin pärjää muutaman päivän, joten vois kai sitä ruokailujakin vähentää aika reilustikin. Pitää pari paastopäivää joka viikko ja sitten naureskella ja ihmetellä muille että miksi syötte joka päivä. Kun ei ne kivikaudellakaan välttämättä saaneet ruokaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
Joo, ei tuollaisia juntteja voi olla olemassa 😂
Ite en viikonlopun reissulta vaimolle soittele tai viestittele juuri koskaan. Lähinnä sen milloin olen takaisin kotona. Viikon reissulta pari kertaa pistän viestiä. Ei itsellä sitä kerrottavaa muutamassa päivässä juurikaan kerry. Useimmiten unohdan vastata viesteihin ja muistan viestin vasta seuraavana päivänä. Ei ole meidän parisuhteessa ongelma jos ei joka päivä viestitellä.
Tosin on kyllä näitäkin kavereita, jotka lätkäpelissäkin pistää koko ajan viestiä tyttöystävilleen ja ties kenelle. En oikein ymmärrä sitä, että miksi on koko ajan pakko olla jotain viestiä kirjoittamassa.
Ihmisten itsekkyydestä tuo johtuu. Tyttöystävällä on tylsää matkasi aikana ja kälättää sitten niitä ja näitä puhelimessa. Lähinnä tarve on itsensä viihdyttäminen eikä toisen ilahduttaminen. Vain ääliö olettaa että tokihan kaikki ilahtuvat soitosta ja varsinkin sellaisesta keskustelusta joka jatkuu ja jatkuu ja keskittyy vain soittajaan.
Meille on tullut tapa, että soitellaan reissuilla joskus illalla ja jutellaan lyhyesti miten menee ja että kaikki on hyvin. Mukava kuulla toisen ääni hetken mutta jos jompi kumpi on väsynyt tai ei ole ihmeitä niin ei kälätetä loputtomiin turhia. Jos on tärkeää asiaa niin laitetaan muutenkin viestiä tai soitetaan. Kysellään mikä on hyvä soittoaika ja yleensä se on iltayhdeksän aikaan, jompi kumpi ehtii soittamaan. Soittovelvollisuus ei ole kummallakaan, jaetaan kuka soittaa ja viestikin riittää, kunhan yötä vasten tietää, että toinen on hengissä. Soitosta ei saa tulla taakka, ärsyttävää molemmille jos aina vain toinen soittaa. Kuvaviestejä tulee silloin kun on joku juttu jonka haluaa jakaa.
Soittaessa olisi hyvä miettiä mikä sitä toista voisi ilahduttaa ja vielä varmistaa oliko näin.
Ystäväni poikaystävä harrastastaa tämän tyyppistä piilotettua vallankäyttöä. Soittoa saattaa tulla useasti päivän aikana ( ei kuulemma voi viestitellä töissä niin soittelee jatkuvasti), lounastauolla, illalla useasti jne. Vastaamatta ei voi jättää ja kunnon asiaa ei koskaan tunnu olevan. Soittoa tulee varsinkin, jos ystäväni viettämässä iltaa/matkalla. Hyvä tapa etänä eristää kumppani ystävistään ja omasta elämästään mutta silti vaikuttaa välittävältä ihmiseltä.
Kuulostaa todella ahdistavalta jos ei paria päivää pysty olemaan toisesta erossa ilman maratonpuheluita.
Siksihän sinne reissuun tietenkin lähdetään että saadaan viettää iso osa ajasta puhelimessa kuunnellen niitä näitä, kun toinen viihdyttää itseään soittelemalla.
En tiedä muista, mutta itse haluan yleensä reissussa ollessani käydä paikoissa ja nähdä sitä paikkaa minne olen matkustanut. Yleensä aikataulusta tulee kiireinen että ehtisi käydä mahdollisimman monessa paikassa. Pakolliset puhelut siihen lisäksi vielä kuulostaa kauhean stressaavalta. Ne vievät aikaa ja pitävät kiinni siellä kotiympyröissä niin ettei pääse kunnolla irti eikä saavuta hyvää lomafiilistä.
Ehkä muilla on paremmat voimavarat ja varmaan nauttivat siitä että saavat puhella reissussa ollessaan kotiin jääneiden kanssa tai kuunnella heidän juttujaan.
Eivätkä kaikki tietenkään halua edes poistua hotellin baarista. Silloin varmasti on aikaa ja haluakin niille keskusteluille.
Meillä pidetään yhteyttä jo muutenkin esim. töissä tauolla ja muissa menoissa, olisi kamalaa jos mies lähtisi matkalle ja aloittaisi päivien radiohiljaisuuden... ☹️
No ei todellakaan tarvitse soittaa joka päivä! Varsinkaan työreissulta. Mitä avuttomia läheisriippuvaisia te olette?
Pari kertaa erehtynyt treffailemaan miehiä, joilla tapana pommittaa viesteillä koko ilta treffien jälkeen. Mulla on muutakin tekemistä kuin lähetellä hymiöitä tuntikaupalla.
Koettakaa ihmiset a) luottaa toisiinne enemmän b) olla hieman itsenäisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tän täytyy olla provo 😂
Joo, ei tuollaisia juntteja voi olla olemassa 😂Ite en viikonlopun reissulta vaimolle soittele tai viestittele juuri koskaan. Lähinnä sen milloin olen takaisin kotona. Viikon reissulta pari kertaa pistän viestiä. Ei itsellä sitä kerrottavaa muutamassa päivässä juurikaan kerry. Useimmiten unohdan vastata viesteihin ja muistan viestin vasta seuraavana päivänä. Ei ole meidän parisuhteessa ongelma jos ei joka päivä viestitellä.
Tosin on kyllä näitäkin kavereita, jotka lätkäpelissäkin pistää koko ajan viestiä tyttöystävilleen ja ties kenelle. En oikein ymmärrä sitä, että miksi on koko ajan pakko olla jotain viestiä kirjoittamassa.
Niin, muita vaihtoehtojahan ei ole kuin joko ei viestitä (juuri) lainkaan tai sitten viestitellään kesken pelienkin.
Meidän suhteessamme on muodostunut rutiiniksi soittaa joka ilta toisillemme silloin, kun emme ole yhdessä. Sama tapa jatkuu myös silloin, kun toinen on matkoilla. Ei minulle ole ollut ongelma ottaa 10 minuuttia aikaa soittaakseni miesystävälleni ulkomailta tai vastata kotonani hänen soittoihinsa omilta matkoiltaan. Ja ennen kuin joku keksii, että mies suostuu tähän vain minun mielikseni niin se on kyllä ollut alunperin toisin päin.
Päivisin emme häiriköi toisiamme ellei ole joku tärkeä asia, josta pitää soittaa pikaisesti.
Kuulostaa aika psykolta akalta