Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka makkaravatsasta laiha ja kiinteä?

Vierailija
01.10.2017 |

Olen sopusuhtainen ja moni luulee hoikaksikin. Esim kukaan ei arvaa että paidan alta paljastuu aivan järkyttävät makkarat. Olen 23 ja lapseton.
Syön melko normisti , mutta vatsan seutu on järkky, vaikka kaikki muut paikat ovat hoikat.
vinkkejä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö paljon sokeria?

Vierailija
2/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihastreenillä ei tietty voi kohdentaa rasvanpolttoa vain makkaroihin mutta hyvät syvät lihakset pitävät koko rangan paremmassa asennossa ja makkarat eivät ehkä ole niin näkyvät.

Valitettavasti kohdallasi on nähtävästi kyse omenavartalosta, jonka vuoksi kaikki ylimääräinen kertyy sitten mahaan ja siitä et pääse eroon kuin laihduttamalla ylimääräisen pois.

Omalla kohdalla (lapseton 28v) kropan malli muuttui paljonkin ~23-27 vuotiaana vielä, tuli enemmän pyllyä, joka on tasapainottsnut mahan makkaroiden näkymistä =)

Suosittelisin kävelyä/lenkkeilyä, lankutusta ja vatsalihasharjoitteita. Muista kunnollinen lämmittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla.

Vierailija
4/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei auta kuin laihduttaa.

Vierailija
5/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomannut, että monilla hoikilla on pömpöttävä vatsa. Jotenkin tuntuu oudolta, että vatsan saa pois kun laihduttaa itseään...kun on jo hirveän laita.

Vierailija
6/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön saa kiinteäksi ja uuman hoikaksi, kun treenaa ja pitää rasvaprosentin alhaalla.

”Laihaläski” tarvitsee urheilua, jotta kropasta tulee kiinteä ja ruokavalio kuntoon! Huonot ja nopeat hiilihydraatit pois, paljon kasviksia, hyvänlaatuisia proteiineja, hyviä rasvoja, monipuolisesti terveellistä ravintoa. Herkut ja alkoholi minimiin, oikeasti.

HIIT treeniä, kestovoimaharjoittelulla peruskuntoa ja sitten voimaharjoittelussa lihaksisto kuntoon.

Keskikroppa kuntoon Core-harjoituksilla.

Eli, urheile ja ruokavalio kuntoon! Unohda pelkkä vatsalihasten treeni, oikeasti kapeaan uumaan, silloin kun on taipumusta vyötärölihavuuden tarvitaan kokonaisvaltaista urheilua, keho muokkautuu sporttiseksi kun elät sporttisesti oli lähtötilanne mikä tahansa.

Itse olen pudottanut painoa 60 kg, ja tilalle on vuoden treenaamisen jälkeen tullut sporttinen keho, vatsalihakset ovat alkaneet pilkistää esiin ja käsivarret muotoutuneet täysin Erimalliseksi, koko kroppa kiinteytynyt. Usko pois, tiedän mistä puhun oman kokemuksen pohjalta.

Vierailija
7/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärön saa kiinteäksi ja uuman hoikaksi, kun treenaa ja pitää rasvaprosentin alhaalla.

”Laihaläski” tarvitsee urheilua, jotta kropasta tulee kiinteä ja ruokavalio kuntoon! Huonot ja nopeat hiilihydraatit pois, paljon kasviksia, hyvänlaatuisia proteiineja, hyviä rasvoja, monipuolisesti terveellistä ravintoa. Herkut ja alkoholi minimiin, oikeasti.

HIIT treeniä, kestovoimaharjoittelulla peruskuntoa ja sitten voimaharjoittelussa lihaksisto kuntoon.

Keskikroppa kuntoon Core-harjoituksilla.

Eli, urheile ja ruokavalio kuntoon! Unohda pelkkä vatsalihasten treeni, oikeasti kapeaan uumaan, silloin kun on taipumusta vyötärölihavuuden tarvitaan kokonaisvaltaista urheilua, keho muokkautuu sporttiseksi kun elät sporttisesti oli lähtötilanne mikä tahansa.

Itse olen pudottanut painoa 60 kg, ja tilalle on vuoden treenaamisen jälkeen tullut sporttinen keho, vatsalihakset ovat alkaneet pilkistää esiin ja käsivarret muotoutuneet täysin Erimalliseksi, koko kroppa kiinteytynyt. Usko pois, tiedän mistä puhun oman kokemuksen pohjalta.

Kiitos vastauksesta , tota Hiit treeniä rupean nyt koittamaan jos sillä saisi tuloksia aikaan.

Menen tämän videon mukaan ja kun kokeilin, niin ei ollutkaan niin helppoa kuin näytti :D Itse asiassa erittäin hankalaa, olen todella huono kuntoinen.

Aloitan muutamilla liikkeillä per kerta ja etenen omaan tahtiin kuntoni kohottua.

AP

Vierailija
8/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen sarjan kun tein niin olo oli tämä:

voi pojat, miten mä selviän tästä :D

ap

Vierailija
9/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit pois. Juoksu täsmälaihduttaa vatsanseudun. Vedä napaa aina sisäänpäin ja korjaa ryhti muutenkin. Ja macaa syömällä saat olemassaolevan rasvan siirtymään rintoihin ja peppuun, pois vatsasta.

Näillä.

Vierailija
10/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut eniten varmaan ruokavalio, höttöhiilareiden ja valkoisen sokerin karsiminen. Hedelmiä syön kyllä kohtuudella. Niin ja alkoholin olen jättänyt melkein kokonaan pois. Ja sitten toki liikunta auttaa kiinteyttämään, juoksen/ teen pitkiä kävelyitä, lankutustreenejä ja muuta lihaskuntoa, keväästä syksyyn myös pyöräilyä. Eipä siihen läskin sulattamiseen oikein mitään ihmekonsteja ole, noilla perusasioilla se lähtee :)

Vierailija
11/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kartatte raskasta voimaharjoittelua? Se on ihan vähintäänkin yhtä tärkeää kuin aerobinen liikunta!

Vierailija
12/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kartatte raskasta voimaharjoittelua? Se on ihan vähintäänkin yhtä tärkeää kuin aerobinen liikunta!

Se nyt vaan pelkästään vahvistaa vyötäröä. Voimaharjoittelullako Marilyn Monroe ylläpiti 59 cm vyötäröään?

Vierailija
13/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan pelkästään vahvistaa vyötäröä. Voimaharjoittelullako Marilyn Monroe ylläpiti 59 cm vyötäröään?

Sanoinko "voimaharjoittelua vyötärölle"?

Koko kropan raskas voimaharjoittelu nostaa aineenvaihduntaa ja helpottaa koko "kiinteytys"prosessia.

Vierailija
14/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko "voimaharjoittelua vyötärölle"?

Koko kropan raskas voimaharjoittelu nostaa aineenvaihduntaa ja helpottaa koko "kiinteytys"prosessia.

Komppaan. Kts esim kohta 2: https://yle.fi/uutiset/3-7497723

Vierailija
15/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ylläpiti sitä korsetilla, voimaharjoittelulla (kyllä, M.M. nosteli puntteja) ja nauttimalla aamiaiseksi raakoja kananmunia lämpimään maitoon sekoitettuna.

Vierailija
16/16 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ylläpiti sitä korsetilla, voimaharjoittelulla (kyllä, M.M. nosteli puntteja) ja nauttimalla aamiaiseksi raakoja kananmunia lämpimään maitoon sekoitettuna.

Lisäys; hän toki lenkkeili, tanssi ja venytteli myös, mutta nämä lienevät ilmeisiä.