Mitä mieltä olet nimestä Meri?
Voisin suorastaan sanoa rakastavani merta ja pidän sitä kiehtovana. Vesi on myös itselleni mieluinen elementti. En esimerkiksi voi asua kaupungissa, joka ei nimenomaan ole lähellä merta! Järvi ei riitä.
Tästäpä olenkin keksinyt tytön nimen Meri. Mitä mieltä olet? Mikä sopisi toiseksi tai toiseksi ja kolmanneksi nimeksi?
Kommentit (41)
Ihana nimi. Voisi olla myös Meri Tuuli tai Meri-Tuuli. 😍
Meillä on Arabian (kivan turkoosi) Meri-astiasto kesäasunolla.
Minusta piti tulla meri tuulia, mutta vanhempani olivat ajatelleet että alettaisiin kiusaan merituuliksi. Olen ajatellut puolitosissaan että pitäisikö vaihtaa nimi tuohon.
Ihana nimi. Voisi olla myös Meri Tuuli tai Meri-Tuuli. 😍
Meri on kaunis! Myös Merelle on aina kiehtonut toisena nimenä.
Ehkä pehmeä ja tunnelmallinen, kuten
Meri Tuulia, Meri Ellen
tai särmikkäämpi
Meri Irene?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Arabian (kivan turkoosi) Meri-astiasto kesäasunolla.
*♡*
Meillä on Meri Kaisla Helena. Meri on hieno nimi!
Olen syvästi loukkaantunut, sillä itse pidän Meri-nimestäni kovasti =((
Kärsinyt erittäin paljon tästä Saara Aallon puoliskosta. Tulee epämiellyttäviä mielleyhtymiä. Eikä nimi Meri muistuta merestä yhtään. Se on vain vähän outo nimi.
En pidä. Ensinnäkään en pidä siitä, että nimessä on R. Toiseksi en pidä "luontonimistä". Ja kolmanneksi ko nimestä tulee pahat vibat erään inhottavan Merin takia.
Tönkkö, teennäinen.
meri, järvi, saari, niemi....
luonnonpaikkoja, ei etunimiä
Typerin on joku veikeä Merituuli, tai Sinimeri
Oma nimeni. Vitsejä saanut kuulla tietysti paljon, mutta ei koskaan kiusattu sen tähden. Nykyään mukavaa, kun nimeni muistetaan helposti. Tykkään.
Olen ennen tykännyt nimestä, mutta valitettavasti yksi narsisti-Meri on pilannut tuon nimen mielleyhtymän. :-/
Meri Ingrid Loviisa
Meri Lilian
Meri Amanda Kristina
Meri Anna Sofia
Meri Eleonora
Meri Iiris Loviisa