Listaa asiat jotka ovat ehdoton EI kumppanissa
Kommentit (75)
Jos mies on minua lyhyempi niin se on ehdoton ei.
Päämäröttömyys ja ikuinen haaveilu, henkilö joka ei pyri eteen päin vaan suunnitelmat ovat yhtä tyhjää puhetta lähes aina. Pelkälle työlle / uralle omistautuminen, jos ei muuta sisältöä elämässä. Liika tylsämielisyys, ei kiinnostusta kokeilla uusia asioita, lähteä vaikka matkalle mikäli mahdollisuus olisi. Äärettömyyksiin menevä piheys, toisten huomiotta jättäminen. Henkilö, joka ei osaa arvostaa arkisia asioita, ei pidä lemmikkieläimistä. Jatkuva tarve saada jonkinlaista hyväksyntää ulkopuolisilta johonkin.
Ääriajattelu. Tahallinen tietämättömänä pysytteleminen. Päällepäsmäröinti. Ja tietysti tupakointi.
*Liikkumattomuus, lihaksettomuus
*Päihteiden suurkulutus
*Uskonnollisuus
*Sovinismi
*Rasismi
*Ei pidä lapsista ja eläimistä
*Rikollisuus
*Huono hygienia
Ei saa olla somessa. Peiliselfiet yms kielletty. Niin naismaista 😑
Tahdon tosimiehen. Ja sain ❤
- pettäminen ja etenkin rinnakkaissuhteet
- alkoholismi, runsas tupakointi, huumeet, liikkumattomuus, huono henkilökohtainen hygienia kuin myöskin liiallinen puunaaminen ja tuoksuilla kyllästäminen ja hiuksien äärimmäisyyksiin menevä stailaaminen
- sosiaalituilla eläminen pitkän aikaa, töiden vastaanottamattomuus kannustinloukkuun vedoten
- tulottomuus, varattomuus eli ei asp-tiliä ei omistusasuntoa ei sijoitussalkkua
- ei pidä matkustelemisesta, on rajoittunut persoona sen suhteen että missä viihtyy ja missä ei ja miten asioiden pitää olla ja miten ne eivät saa olla
- liiallinen seurallisuus, liikaa kavereita ja niiden kanssa menoja
- liian läheiset välit sukuunsa
- kokemattomuus kaikilla elämän osa-alueilla.
Äpärät edellisestä suhteesta/vaatii multa äpäriä
Lyhyet hiukset/kalju
Tupakoi
Elämämkoululainen
Työtön
Huono hygienia
Läski
Kusee sänkyyn
Rasisti
Tyhmä
Huono itsetunto
Alkoholisti
Valehtelija
Päihteet
Lapset
Liian vanha
Huonot käytöstavat
Epäsiisti
Sossupummi
Mietin tätä pitkään, mutten keksinyt äkkiseltään yhtään ehdotonta eitä sellaisista asioista, jotka olisivat ennalta nähtävissä kumppania valittaessa. Vaikka kuinka olisi sivusuhteileva pettäjä, niin ei se välttämättä käy ilmi ennen kuin vasta kolmen lapsen ja avioeron jälkeen, jos sittenkään.
Näitä vastauksia lueskeltuani voin kyllä noukkia muutaman omalle listalleni: a) jos mies elää sosiaaliselle medialle ja napsii jatkuvasti itsestään kuvia, tai b) mies on jonkinlainen seurapiiriperhonen, joka on aina menossa tai jonka kanssa on itse aina oltava menossa erilaisissa kissanristiäisissä. Nämä siis kehnoja ominaisuuksia, koska itse en voi ymmärtää moista elämänmenoa.
No tietysti perusjutut, kuten henkinen tai fyysinen väkivaltaisuus, narsismi jne mitkä nyt on (toivottavasti) ihan jokaiselle niin itsestään selviä, ettei tarvi listata. Mutta sitten näitä, mitkä eivät ole kaikille ehdoton ei, mutta minulle on:
Vahva uskonnollisuus. Ihan sama mihin uskontoon. Olen itse niin vahvasti ateisti, että maailmankuvamme olisivat liian erilaiset.
Elämäntapatyöttömyys. Olen kerran hairahtanut elättämään sellaista taivaanrannan maalaria, jolla kyllä harrastuksia riitti, mutta tarpeeksi "inspiroivaa" keinoa ansaita palkkaa ei ikinä löytynyt. Eikä rahaa siis ollut sen enempää vuokraan kuin ruokaankaan. Niihin harrastuksiin kyllä riitti tuet, kun minä maksoin elämisen.
Lapset ja/tai vahva halu hankkia lapsia. Itse en halua sen enempää omia, adoptoituja, kuin lapsipuoliakaan. Yksinkertaisesti vain ei.
-N28
-Yli 10 vuoden ikäero
-Flegmaattisuus
-Omituisuus
-Ei halua lapsia
N34
Itse olen näköjään sen verran pinnallinen, että ulkonäön suhteen laihuus on ehdoton ei. Siis miehellä sellainen kukkakeppimäinen vartalo on iso turn off. Vaikka olisi lihaksikas, se se vasta kamalan näköistä onkin, jos on todella laiha ja lihaksikas.
Miehen ääni on myös tärkeä.
Kyllä, minulle merkkaa näinkin pinnalliset asiat, en voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan kaikki itsestäänselvyydet niinkuin väkivaltaisuus yms niin mieleen tulee:
-uskovaisuus. En ikinä koskaan milloinkaan pystyisi olemaan uskovaisen kanssa, en edes tapauskiksen. Ateisti/antiteisti ainut vaihtoehto.
-paska musiikki-,leffa- tai sarjamaku. Nää on mulle tärkeitä asioita ja makuasioista ei sovi kiistellä, mutta joskus paska on vaan paskaa. Jos mies siis katsoo jotain Vain elämää-kaltaista ripulia ja kuuntelee Cheekiä ja Tuiskua, niin kiitos mutta ei kiitos!
-huumorintajuttomuus. Mä rakastan nauramista ja viljelen sarkasmiani joka puolelle, joten sitä pitäisi kyetä ymmärtämään.
Sarkasmi on aina hyvin surullinen asia ihmisessä. Sarkastinen ihminen on aina jollakin tavalla negatiivinen, ja hyvin rasittavaa seuraa. Vaikka sarkasmia viljelevä ihminen omasta mielestään on hyvinkin hauska, on hänen vaikutin kuitenkin negatiivinen. Kysymyksessä ei ole aidosti iloinen ja positiivinen eikä aidosti hauska ihminen. Ennemminkin kyseessä on puhkeamassa oleva mätäpaise, jonka sisäinen paine tihkuu tätä sarkasmin mätää joka puolelle ympäristöönsä.
-persoonallisuushäiriö, joka ilmenee joustamattomuutena ja kyvyttömyytenä tarkastella itseä ja muuttaa omaa käytöstä
-jos riidoissa tai liian läheiset suhteet exiin
-liian lyhyt tai selvä ylipaino
-vakavat mielenterveysongelmat
-aggressiivisuus
-epäluotettavuus
-raha-asiat sekaisin
-pitkä työttömyys tms. jos ei ole suunnitelmia elämän/työn suhteen
-epämiellyttävä ulkonäkö
-tumma iho
-monta lasta ja tai pieniä lapsia
-liian flirtti tns. naistenmies
Väkivaltaisuus ja alkoholismi, huumeiden käyttö,rasistisuus, epärehellisyys, uskottomuus ja rikollisuus olisivat ehdoton ei. En myöskään usko, että pystyisin olemaan ihmisen kanssa, jolla ei olisi minkäänlaista kiinnostusta mihinkään työhön tai koulutukseen liittyvään. Ja jos oma elämänhallinta olisi ihan retuperällä niin vaikeaa olisi olla sellaisen kanssa. Tosi vaikeat mielenterveysongelmat (skitsofrenia) jos on niin suhde muistuttaisi varmaan enemmän hoitosuhdetta, joten sekin voisi olla liikaa. Mutta en niputa kaikkia mielenterveysongelmia samaan, joidenkin kanssa pystyy elämään suht normaalia elämää ja niihin on saatavilla apua.
Kannattaako tällaisia edes pohtia? Kysehän on pitkälti mielipide-eroista.
Vierailija kirjoitti:
Kusee sänkyyn
Rasisti
Tyhmä
Huono itsetunto
Alkoholisti
Valehtelija
*Kusee sänkyyn
Ootko törmännyt moneenkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Huumeet, vain peruskoulututkinto, äo alle 110
Äo 100 on maailmanlaajuinen keskiarvo. Olet tainnut ottaa liikaa nettitestejä. Ne on huonoja, koska ne antaa kaikille lisää 40 pistettä siitä oikeasta.
Jos puhut maailman kaikkien naisten puolesta niin puhu sitten edes totta.