Lähdin Raxista ambulanssilla
Olisi pitänyt tajuta lopettaa siinä kolmannen pitsan jälkeen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää eka kerta?
Toka kerta. Viime viikolla oli eka.
Kolmas kerta toden sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin kerran baarista ambulanssilla. Olisi pitänyt tajuta lopettaa kolmen kaljan jälkeen..
Tarkoittaa siis sitä että neljännen saatuaan kommentoija rupesi aukomaan päätään tatuoidulle kaljupääporukalle ja poistui sitten aika pian baarista ikkunan läpi.
Alkoholi vaarantaa terveytesi.
En ole koskaan asioinut Raxissa enkä ole edes harkinnut syöväni siellä koska arvostan ruoassa laatua määrän sijaan.
Ota nyt ihan rauhallisesti, älä rasita itseäs liikaa. Ens viikolla sitten uudestaan. Tsemppiä!👍
Ens viikolla uutta ennätystä kehiin.
Tässä lajissa on kovat tulos- ja säästötavoitteet. Laadusta viis.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan asioinut Raxissa enkä ole edes harkinnut syöväni siellä koska arvostan ruoassa laatua määrän sijaan.
Velivainaan sanoin: "Ahneella on paskainen loppu, perse pystyssä maantien ojassa." Että silleen.
Mä söin kerran Raxissa itteni niin täyteen, että vain vaivoin pääsin liikkumaan ulos. Autolle saakka en selvinnyt, vaan kaikki tuli ulos siihen jalkakäytävälle. Katto ohikulkijat pahasti, kun keskellä päivää joku "spurgu" yökkii valtavan läjän oksua kadulle ja häippäsee siitä vähin äänin.
Kyllä harmitti, kun meni mässäys hukkaan. Ei oo tää luikun elämäkään helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt soittaa itsekkin mediheli raxiin.
On kai niilläkin jotkut nostorajoitukset.
Ap on siis ambulanssikuski tai ensihoitaja tms. Kävi raxissa lounaalla ja lähti jatkaa hommia työautolla.
Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis ambulanssikuski tai ensihoitaja tms. Kävi raxissa lounaalla ja lähti jatkaa hommia työautolla.
Mitat?
Sä oot kuitenkin löytänyt oman juttus, jotkut vaan maistelee, tai ainakin valehtelee tekevänsä niin. Ja muihin ehdotuksiin vastaavat, että ei oo mun juttu. Moikkelis vaan sulle ja hyvää jatkoa.
Ap tais löytää ton ikioman juttunsa vähän vahingossa. Käy se joskus niinkin.
On on. Ei ne kopterit ihan mitä tahansa jaksa nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt soittaa itsekkin mediheli raxiin.
On kai niilläkin jotkut nostorajoitukset.
Tästä vois hyvinkin tulla vaikka uus urheilulaji.
Olisit menny vaan uudelle kierrokselle. Ei ne mitään olis huomannu.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin kerran Raxissa itteni niin täyteen, että vain vaivoin pääsin liikkumaan ulos. Autolle saakka en selvinnyt, vaan kaikki tuli ulos siihen jalkakäytävälle. Katto ohikulkijat pahasti, kun keskellä päivää joku "spurgu" yökkii valtavan läjän oksua kadulle ja häippäsee siitä vähin äänin.
Kyllä harmitti, kun meni mässäys hukkaan. Ei oo tää luikun elämäkään helppoo.
Ap on ollut aika hiljainen, ei ole jaksanut vastailla ketjuun.
Ihan ymmärrettävää. Toipumiseen menee oma aikansa.
Sit jaksaa taas reenata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Toipumiseen menee oma aikansa.
Juuppelis juuuuuu