Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymyiletkö suu auki vai kiinni?

Vierailija
30.09.2017 |

Itse hymyilen aina huulet ihan pienesti raollaan. En niin, että hampaat näkyy ikenien asti. Minusta se on kammottavan ja jopa pelottavan näköistä. Miksi hymyilet suu auki?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, keltaiset hampaat.

Vierailija
2/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki ja käsi suun edessä. Inhoan mun hymyä, näyttää mielestäni enemmän siltä kuin mulla olisi kamala hammaskipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis jotenkin rakenteellista, että jotkut ei pysty hymyilemään suu kiinni vai se on avattava auki?

Vierailija
4/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hymyilen aina huulet ihan pienesti raollaan. En niin, että hampaat näkyy ikenien asti. Minusta se on kammottavan ja jopa pelottavan näköistä. Miksi hymyilet suu auki?

Riippuu miten leveästi hymyilee, mulla on olemattoman pienet huulet, ei ne yllä mun hevoshampaiden päälle kiinni jos hymyilee kovin leviästi.

Vierailija
5/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile.

Vierailija
7/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, aina. Hammashymy ei ole koskaan tullut luonnostaan, ja pakotettuna se näyttää vain irvistykseltä.

Vierailija
8/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashymy on kamala ja teennäinen.

Vierailija
9/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te tarkoitatte suu auki hymyilemisellä?

Tällaista

https://www.motherearthnews.com/-/media/Images/MEN/Editorial/Blogs/Natu…

Vai tällaista

https://cdn.wallpaperjam.com/content/images/16/86/1686101d5be4d906b82d6…

En ymmärrä miksi kenenkään mielestä ensimmäisessä olisi jotain vikaa.

Vierailija
10/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auki, tähän tapaan

https://www.scienceabc.com/wp-content/uploads/2015/10/smile-2.jpg

Hyi, ikenet näkyy.

Vierailija
11/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auki, tähän tapaan

https://www.scienceabc.com/wp-content/uploads/2015/10/smile-2.jpg

Hyi, ikenet näkyy.

Hyi, ihmisellä on ikenet.

Vierailija
12/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, suu kiinni hymyilevät ihmiset näyttää yleensä aina siltä kuin vittuilessaan ilkeästi virnistelisivät.

Vierailija
13/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu kiinni, koska näytän rumalta jos hampaat näkyy. Näytän rumalta toki muutenkin, mutta hammashymy vain pahentaa hevosmaista efektiä.

Vierailija
14/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ienhymy muuten johtuu leukojen asennosta. Kaikilla ei ole, joillakin on tosi helposti. Se ei siis ole mitään "tyhmyyttään", mutta olisi korjattavissa leikkauksella, jossa leuat laitettaisiin oikeille paikoilleen. Kiinnostava tieto, eikö. Loppuu se pilkka toisen hymylle, eikö?

Itse hymyillen suu kiinni tai hyvin hillitysti, koska hampaani ovat rumat, eikä million dollar smile muutenkaan kuulu tyyliini. Monet kategorisoivat minut "estoiseksi hapannaamaksi", mutta ei se toinenkaan lokero, "hyi yök", olisi sen parempi.

Vierailija
15/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo nauramista jos hampaat näkyy.

Vierailija
16/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis aina suu kiinni hymyilijöillä syynä läjinnä ruma hymy? Mietin vaan kun ihastus hymyilee aina suu kiinni.

Vierailija
17/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki. Suu kiinni hymyileminen tuntuj rajoittuneelta, paljon vapautuneempi hymy tulee, kun antaa huulien irrota toisistaan.

Vierailija
18/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis aina suu kiinni hymyilijöillä syynä läjinnä ruma hymy? Mietin vaan kun ihastus hymyilee aina suu kiinni.

Ei ole. Toiset ovat vaan pidättyväisempiä. Minusta suu auki hymyilijät antavat itsestään sellaisen kuvan, että ovat vähän hölmöjä. Eivät varmaan ole, mutta jostain syystä minusta vaikuttavat jotenkin tolloilta.

Vierailija
19/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma hymy, omasta mielestä ruma hymy, huono itsetunto, kainovieno luonne, hillitty luonne, masentunut, joku näistä tai jonkinlainen yhdistelmä. Mutta ei sen tarvitse olla sen dramaattisempaa kuin sekään, että joku peittää vatsaansa väljällä vaatteella. Meillä on heikot puolemme kullakin, eivätkä kaikki halua korostaa niitä.

Vierailija
20/24 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäin hymy on huulet ihan vähän raollaan. Vähän arvoituksellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän