Seuraavan reissunne kohde?
Kenellä matka varattu, minne olette lähdössä?
Itse lähdemme perheen kanssa marraskuussa teneriffalle Puerto de la cruziin.
Kommentit (21)
Vaasa. Ekaa kertaa kaksin matkassa miehen kanssa lapsen syntymän jälkeen, kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Enlantiin ja Kiinaan.
Siis Englantiin!
Lofooteille ja sieltä kohti pohjoista. Ei varailla vaan eräillään. Porissa käyn minäkin seuraavaksi :D
Huomenna menen käymään toisella puolella kaupunkia yhdessä tapahtumassa. Kaveri tulee hakemaan.
Ai tarkoitit ulkomaanmatkoja Milanoon olen menossa kevättalvella, yksin meen, mutta samoissa ympäröissä tavattuja tuttuja Irlannista ja USA:sta tulee paikalle. Siellä on yhdet pikku luistelukisat.
Todennäköisesti vasta kesällä ja kohde on kreikka.
Ensi kuussa lähdetään kiertäämään USA:ta ja ollaan viisi viikkoa, hieno fiilis päästä karkuun tätä pimeyttä ja kylmää joksikin aikaa. Sääennusteiden mukaan näyttäisi valtaosassa etapeista olevan sellaista 20-25 astetta.
Tiistaina Lappiin. Jouluksi Israeliin
Siinä marras-joulukuussa varmaan Saksaan, Tanskaan tai Islantiin. Tai miksei vaikka Hollantiin.
Cannes, Ranska. Syyslomalla mennään koululaisten kanssa.
Viikon kuluttua San Fransiscoon. Sitten pari päivää kotona ja lähtö Espanjaan 5 viikoksi. Joulukuussa tulen Suomeen vajaaksi viikoksi. Jouluna varmaan taas Espanjaan..
Kiina, Japani ja Singapore.
Enhän mä tätä varten ole säästänyt, kuin sen 5 vuotta :). N21
Keväällä New York ja ympäristö. Tekisi kyllä sitä ennen mieli lämpimään, mut ei oikein viitsi viikoksi lähteä minnekään kun lennotkin kestää päivän. Ehkä vaan jonnekin kylpylään polskimaan.
Alankomaat.