Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä veti kilarit, kun tein perunamuusin kuorimatta perunoita.

Vierailija
30.09.2017 |

Eikös perunankuorissa ole se perunan ravintorikkain osuus.?Poikkis on himourheilija ja syö aika terveellisesti. Siksi en tajua, miksi piti suuttua ja nyt mököttää. Ihan hyvää muusia se oli.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munavoi tulee hyvää kuorineen liiskatuista raaoista munista ja raijuustosta. Ei tarvita sitä margariiniakaan!

Rai rai! 😁

Vierailija
22/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuorin perunat muussiin. Ja tiedättekö mitä? Aina niissä perunoissa on kuoren alla "näppylöitä" ja "rupia", joskus saattaa olla laajempikin mustunut kohta.

Hyi että teitä rupimuussin ja perunaruton mussuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa perunankuorissa on kylläkin luontaisesti hieman myrkkyjä, jotka suojaavat perunaa. Itse en söisi kuoria.

Vierailija
24/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

barbilla on oikeasti tosi miehekäs ääni..wonder why

Vierailija
25/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärrä :o Miten hitsissä saat ne perunankuoret pieniksi jos jollain survimella sen muusin muusasit ? Niiden luulisin jäävän inhottaviksi fliisuiksi. No toki kukin tekee tietysti kuten haluaa.Itse keitän perunat aina kuorineen,kuorin kypsinä ja jauhan simppelillä sosemyllyllä.Toki siinä voisi ne kuoretkin mennä suht hienoksi.

Mitä poikaystävään tulee niin opetapa nyt hyvä ihminen ettet ole mikään muusintekokone!! Itse en niin tehnyt aikoinaan ,niin siinäpä väänsin muusseja ja kaikkea muutakin 30v.Nyt 12v ihanaa muusitonta aikaa :) Tykkään kyllä muusista :)

Vierailija
26/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat voi ensin keittää ja sitten nopeasti kuoria ja muusata sellaisella spesiaali puristimella. Kuoret jää ohuiksi ja muusista tulee tosi sileää. Esim. perunapiirakoihin.

Vierailija
27/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
28/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötte varmaan kananmunat kuorineen myös!

Ne kannattaisi syödä kuorineen.

Vierailija
29/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perunat yleensä kuoritaan jos muusia tehdään. Eri asia uuniperunat ja se jos joku haluaa syödä keitetyt perunat kuorineen.

Vierailija
30/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa perunankuorissa on kylläkin luontaisesti hieman myrkkyjä, jotka suojaavat perunaa. Itse en söisi kuoria.

siinä vaiheessa kun kuoressa on myrkkyö, on se perunassa muuallakin. Eli heti kun ottaa valokontakstin, iskun tai jotain muuta sellaista. Se ei ole se kuori joka sen myrkyn siihen muodostaa.

Vierailija
31/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on amerikkalainen smashed potatoes, ihanaa! Sitä vaan ei muusata, vaan kuoriperunat nuijitaan sieltä täältä rikki ja joukkoon voita, mausteita, parmesania jne. On ihan älyttömän hyvää.

Vierailija
32/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kuoret muusissa ole kovinkaan hyviä. Muuten kyllä menee perunat kuorineenkin.

Mun mielestä taas on ja siksi jätän perunat muusiakin tehdessä kuorimatta.

Vierailija
33/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui ja nyt mököttää? Perunamuusin takia?

Jätä se luuseri.

Vierailija
34/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka nyt vain on hellan ja nyrkin välissä.

Vierailija
35/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt kuorimuusia, kun ei yleensäkään perunamuusista välitä. Voisi kyllä kokeilla joskus tuota, minusta kuori on se perunan maukkain osa.

Vierailija
36/36 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö ap ruokaa myös perkaamattomista kaloista ja pesemättömistä salaateista..??

...mutta sehän on eri asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi