Miten teillä juhlitaan Oktoberfestiä?
Ekaa kertaa vietämme tätä kotona.
Testaamme bratwursteja, hapankaalta, perunasalaattia ja vehnäolutta.
Kommentit (15)
Alkoholittoman vehnäoluen saatan korkata, jos siltä tuntuu...
Eihän se mikään mainoskikka ole vaan nythän saksankielisissä maissa on Oktoberfestit menossa!
Itävallassa sitä kutsutaan Wienerfestiksi :D
Syksyn ainoat kivat juhlat ovat oktoberfestit ja halloweenit. Muuten on synkkä syksy monta kk jouluun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään mainoskikka ole vaan nythän saksankielisissä maissa on Oktoberfestit menossa!
Oktoberfest eli Wiesn on kylläkin Münchenissä.
Itse en ole menossa. Liikaa tungosta, älyttömän kallista olutta nkä tykkää torvisoitosta. terveiset Münchenistä.
Miehellä on jatkunut oktoberfestit jo 12 vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Sakemannien juhla.
Onhan Halloweenkin Jenkkien juhla, silti sitä juhlitaan muuallakin :)
Octoberit muuten loppuu oikeasti ihan näinä aikoina. Olisiko tänään just vika päivä, tai huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oktoberfest eli Wiesn on kylläkin Münchenissä.
Itse en ole menossa. Liikaa tungosta, älyttömän kallista olutta nkä tykkää torvisoitosta. terveiset Münchenistä.
Se on bileiden ydinpaikka mutta onhan tuota sadonkorjuujuhlaa muualla myös joten ei kaikkien kansalaisten tartte Bavariaan tunkea.
Olemalla koko lokakuu kaljapöhnässä.
Vierailija kirjoitti:
Octoberit muuten loppuu oikeasti ihan näinä aikoina. Olisiko tänään just vika päivä, tai huomenna.
nyt taitaa olla juhlien huipentuma, ja siksi ne tuotteet on esillä Lidlissäkin.
Me ollaan joskus vietetty kavereiden kanssa. Puutarhaan pihapaviljonkiin oli katettu juhlapöytä, kaikki toi vähän erilaisia saksalaisia oluita. Mä olin Helgenä ja tarjoilin mekossa ruokaa ja juomaa. Joku oli tuonut tekemäänsä perunasalaattia, toinen bratwursteja, kolmas rinkeleitä, joku jälkkäriksi piirasta. Oli mukavat pirskeet.
En todellakaan! Mainoskikka jonka ainoa tarkoitus on lisätä myyntiä...