Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa mutta ilman seksiä....

September 2017
30.09.2017 |

Mistähän 55v seksikäs ja kauniiksi kehuttu nainen löytäisi seksiseuraa....? En halua kirjautua noille maksullisille sivustoille. Turhauttaa hemmetisti kun äijä on juonut libidonsa ja on muutenkin vastenmielinen, mut en haluaisi silti repiä kotia hajalle. Pitäisi löytää jotenkin tasapaino tän seksuaalisen halun suhteen. Mulla olisi kyllä mahdollisuus työpaikka romanssiin ja sitäkautta kaikkeen mutta se menee liian sotkuiseksi. Haluaisin suhteen mikä palvelisi molempien tarpeita ja joka pysyisi yksinkertaisena. Oikeasti, ei ole seksiä ollut yli vuoteen ja tää kuivakausi alkaa ottaa hermoon.😳

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti löydät seuraa ilmaissivustoiltakin. Kokeile vaikka Iskuria, tai Suomi24 Treffejä. Iskuri on näistä selvemmin seksinhakusivusto. Laita oma ilmoitus, niin saat kymmeniä, ellet satoja vastauksia vuorokaudessa. Sitten vain valikoit parhaat päältä.

Vierailija
2/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen olen löytänyt suomi 24 :n kautta, vaikka lopulta asuttiinkin samassa kaupungissa. Mietin vain sitä ettei tämä ilmoitus tule jotain kautta miehen tietoon. Kaikesta kylmyydestään ja välinpitämättömyydestään huolimatta kun on tosi mustis ja omistushaluinen. Kiitos kumminkin vinkistä😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Täällä mies joka elää seksittömässä suhteessa.

Olen katseenkestävä ja urheilullinen luotettava mies.

Vierailija
4/5 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lähellä asuva hyvin käyttäytyvä mies luki viestisi. Voitaishan me keskustella vaikka kahvikupin kera, kaikkihan on siitä kiinni "kohtaako katseet" vai ei..., tiedät naisena mitä tarkitan.

Jos kiinnostaa niin viestittele, niin annan yhteystietoja.

Vierailija
5/5 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän mitä tarkoitat. Senhän näkee ja tuntee hyvin nopeasti face to face että herääkö kiinnostus ja onko se molemminpuolista. Olen nyt yrittänyt kirjatua tuonne Iskuriin kuten täällä kehoitettiin, muuta ei ookkaan ihan yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan