Jos saisit kieltää ihan mitä tahansa, mitä kieltäisit?
Minä kieltäisin akryylin käytön vaatteissa. Akryylista valmistetut neuleet nyppyyntyvät nopeasti ja ovat epämukaviakin, koska hiostavat. Lisäksi akryylivaatteista irtoaa pestessä mikromuovia. Ympäristöä kuormittaa sekin, että akryylivaatteet menevät huonoiksi jo parin pesun jälkeen, minkä jälkeen niiden tilalle ostetaan halvalla uusia.
Kommentit (60)
kaikki uskonnot. jos siis hypoteettisesti voisi kieltaa sen koko tarpeen uskoa yliluonnollisiin juttuihin. maailmasta tulisi huomattavasti rationaalisempi ja rauhallisempi paikka.
Samaa mieltä kuin 7/7 - kieltäisin tupakan. Tupakanpoltto on merkki huonosta itsetunnosta.
Eläinten syömisen. Itse en syö kanaa enkä lihaa.
Kalaa todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisen "verosuunnittelun", joka ei ole muuta kuin laillista veronkiertoa.
Tämä saa kannatuksen.
Seinänaapuri-miehen olemassa olon kieltäisin justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten syömisen. Itse en syö kanaa enkä lihaa.
Kalaa todella harvoin.
Miksi pitää todentaa erikseen ettet syö kanaa, etkä lihaa? Onhan kanakin lihaa. Kala myös.
Tälle vegelle ei ihan aina avaudu nämä kanssaihmisten väläykset.
Huonot itsetunnot. Loppuu se tupakointi...
Talvinopeudet, turvapaikanhakijat, alkoholin tarjoilun lentokoneessa, humalaiset lentokoneessa ja kännykät tunnilla peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Talvinopeudet, turvapaikanhakijat, alkoholin tarjoilun lentokoneessa, humalaiset lentokoneessa ja kännykät tunnilla peruskoulussa.
Nämä sekä kansanedustajien liian suuret palkat.
Työttömyystuen ja asumislisän. Olisi pakko mennä töihin eikä kotoilla veronmaksajien rahoilla. Samoin veronmaksajien rahoilla ei rahoitettaisi sijoitusasuntojen lainoja. Puoliso kustantakoon myös sen, jos haluaa jäädä lastaan hoitamaan kotiin yli yksivuotiaana, ellei ole itse säästänyt sitä varten. Jos ei ole varaa, ei tee lapsia.
Rääkyvät kakarat, huutavat wt-mammat, kännykkään kailottajat, etuilijat ja äänekkäästi ruokaansa mässyttävät tyypit.
Kaikenlaisen "verosuunnittelun", joka ei ole muuta kuin laillista veronkiertoa.