Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UNIQLO nettikaupasta kokemuksia?

Vierailija
30.09.2017 |

Onko joku tilannut tuolta vaatteita? Ovatko vaatteet vastanneet kuvia ja kokotaulukoita? Vaikuttaisi olevan hyvän hintaisia, joka hieman epäilyttääkin tässä...

En myöskään ensisilmäyksellä löytänyt tahoa mistä vaatteet shipataa, eli tuleeko tullimaksuja.?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupasta ei kokemuksia, mutta tuotteista kyllä. Muutaman muunkin satunnaisen vaatteen olen ostanut,jotka ovat olleet lyhyen aikaa myynnissä. Pääasiassa olen ostanut merinovillaneuleita, ainakin tusinan erilaista. Yksi kokoa S, koska oli ainoa väriään silloin, mutta muutoin kaikki M. Ostanut UK, Saksan ja Tukholman liikkeistä, niissä EU-koot. Olen muutenkin M, jolle toisinaan menee S. Vanhimmat on jotain 12 vuotta olleet käytössä.

Vierailija
22/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tullimaksuja. Tulevat Ruotsista. Tilannut monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kyselen. Näin Uniqlossa todella kivan neuletakin, mutten osaa päättää kokoa. Lindex/ H&M osastolla yläosan koko on yleensä S, tai 38 eli jossain s ja m -koon välillä. Kumpi kannattaa valita Unuqlosta?

Vierailija
24/35 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanha ketju, mutta kyselen minäkin: onko tuo Uniqlo-suomi ihan pätevä verkkokauppa? Sivut näyttävät vähän kököiltä, ja huijauksia on nykyään paljon, joten onko joku tilannut tuolta onnistuneesti jotain? Muakin viehättää merkin hinta/laatu/tyyli.

Vierailija
25/35 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta halpa risteily Viikkarilla Stokikseen ja sieltä myymälästä vaatteet. 

Vierailija
26/35 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta halpa risteily Viikkarilla Stokikseen ja sieltä myymälästä vaatteet. 

Niin olen tehnyt tähän asti, mut just nyt en pääse.

Vierailija
27/35 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut aika monta kertaa vapaa-ajan housuja varmaan jo kohta viiden vuode ajan, aiemmin t-paitoja ja muutaman neuleen. Tilaus on ollut aina suoraan kotiin ongelmitta

Hinta kertoo laadun. Jos ostat 20 euron housut, ei kankaan laatu ole tietenkään kummonen verrattuna kalliimpiin housuihin. Kannattaa lukea arvosteluita ja tsekata tuoteseloste.

Teen paljon etätöitä rennoissa vaatteissa, Uniqlo on tähän hyvä housukauppa.

Laadukkaammat t-paidat ostan täältä 

https://purewaste.com/language/fi/etusivu/

Vierailija
28/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa toimii ihan hyvin vaikkakin on vähän kökkö kuten joku ylempänä sanoi. Itse tilasin takin jonka haluasin palauttaa, mutta se maksaa ja postimaksu saksaan on tällähetkellä 23€. 

Jään mitettimään, että josko kuitenkin pitäisin ja yrittäisin myydä sen eteenpäin. 

Vierailija
29/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tilasin Uniqlon nettisivulta vaatteita,  lähetettiin kiinasta asti, paketilla on mennyt melkein kuukaus mutta nyt muutama päivä sitten on heidän mukaan toimitettu, mutta minne? En ole saanut viestiä mistään ja postilla ei ollut myöskään pakettiani. 

Minkä kautta teille on lähetys tullut ja oletteko saaneet siitä viestin ja mistä? 

Vierailija
30/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vaikeaa on Uniqlolle palauttaminen! Tai no onnistuu kai se jos luet monimutkaiset ohjeet, printtaat itse kaksi lomaketta (osoitelappu ja palautuslomake) ja maksat palautuksen Saksaan (min. 20 euroa). 

Huh, tätä on paska asiakaspalvelu!

Vierailija
31/35 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ton paketin pystyy palauttaa oon nyt säätänyt aika kauan ton paketin kanssa olis kiva jos tulis neuvot.

Vierailija
32/35 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta Uniqlon tilaukselta. Olen itse tilannut useasti, ja toimitus on ollut aina Euroopasta. Ei Uniqlo Suomeen lähetä paketteja Kiinasta. Olisko ollut joku huijaussivu, johon olet haksahtanut.

Vierailija
33/35 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL:n kautta on toimitus ja aina on tullut sähköpostiin seurantakoodi DHL:lle.

Vierailija
34/35 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää bratopit  eli missä on liivit samassa kun toppi? sopiiko iso rintaiselle onko joku kokeillut? Kesällä ois kiva jos ei tarvis olkaimia😎

Vierailija
35/35 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosia ongelmitta Uniqlolta. Edullisita merkeistä melkein parqs hinta/laatusuhde, vaikkakin laatu laskenut mielestäni, kuten kaikkialla. Olen välttänyt alaosien tilaamista, kun se on niin hankalaa. Nyt haksahdin ihaniin vakosamettihousuihin ja ensimmäistä kertaa pitäisi palauttaa. Ihan hirveä homma ja kallista. Oppirahat kai ne on maksettava, Uniqlolta ei voi tilata housuja ja hameita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi