Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kummaa/ällöä olet löytänyt uudesta kodistasi entisten asukkaiden jäljiltä?

Vierailija
30.09.2017 |

Muuttaessa löysin mm.
- ylähyllyltä laatikossa jonkun "seksilelun" (ei siis dildo mutta ketju missä on kuulia..)
- edelliset omistajat veivät mennessään kattokoukut (eli katosta törrötti vain piuhat, asuntonäytöllä koukut oli katossa, asunto muuten tyhjä) ja tuo nyt oli pikkujuttu kun vaihdoin muutenkin kattopistokkeet mutta luulin kattokoukkujen olevan ns. kiinteä kaluste?
- ruskea ja nuhjuinen vessaharja pöntön tanaa(eikö ole selvää että uusi asukas tuo omansa... hyh).
- lapsen piirros tungettu irrallisen lattialistan väliin; oli jäänyt ilmeisesti loppusiivouksessa huomaamatta. Kuva oli surullinen; siinä oli tyttö joka itki, kuollut eläin ja joku puukontapainen piirrettynä.

Nämä siis jokainen eri muuttokerroilla ja aikajana on se 10 vuotta. Mitäs muut on löytäneen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat? Ei sinänsä seksilelu, vaan niillä treenataan lantionpohjanlihaksia.

Mulla ei ole vastaavia kertomuksia harmi kyllä.

Vierailija
2/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt muuta, kuin yhdet stringit kylpyhuoneen patterin välistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat, haisevat sukat vaatekaapista.

Vierailija
4/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin uutta kotiani, lieden takaa löytyi veitsi, mielialalääkkeitä (ystäväni on saikkari ja tunnisti pillerit) ja koiranruokanappuloita. Luulin että loppusiivoukseen kuuluu myös lieden puhdistus :D

Vierailija
5/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puoliksi käytetyn peräpukamavoidetuubin

- homeisen seinän roskiskaapista

- vessaharja

- hiuksia ja mönjää keränneen maton suihkusta

Vierailija
6/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen asukas oli vienyt pelkät palovaroittimet ja jättänyt ''pohjat'' paikoilleen kattoon. Tuskin on hirveästi tehnyt niillä mitään :D Kävin sitten ostamassa uudet Class Ohlsonilta.

Vierailija
7/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmässä ullakkokomerossa oli kuollut orava.. oli jäänyt kiinni kalaverkkoon, jonka edellinen asukas oli jättänyt. Olen eläinrakas, kyllä itkin :(

Vierailija
8/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten nämä jutut menee loppusiivouksesta läpi? :o hyiii. Ällöä.

Varsinkin noi vessaharjat, miksi ne jätetään? Luuleeko joku tosissaan että uudet asukkaat haluaa käyttää edellisen asukkaan vanhaa?! Itse vaihdan vessaharjan 4 krt vuodessa...

Vierailija
9/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävintä oli täysin siivoamaton koti, p...aa vessanpytyssä, umpilikaiset ikkunat ja tönkköjäinen pakastin jota sulattaessa hajusta selvisi sinne poksahtaneen joskus olutpullon. Myyjä vielä asunnolla ennen muuttoaan käydessä moneen kertaan vuolaasti valitteli muutosta johtuvaa sotkua ja hoki kuinka tietysti siivotaan ennen muuttoa. No, niistä asujista selvisi sen verran ikäviä asioita myöhemmin, että eipä kiinnostanut olla yhteydessä valittaakseen sotkusta. Ja lukot meni vaihtoon. Myyjä itse toimii nykyisin kiinteistövälittäjänä.

Vierailija
10/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin noi vessaharjat, miksi ne jätetään? Luuleeko joku tosissaan että uudet asukkaat haluaa käyttää edellisen asukkaan vanhaa?! Itse vaihdan vessaharjan 4 krt vuodessa...

Oon siinä käsityksessä että asuntokaupoissa ei ole mitään virallista "loppusiivousta".

Vierailija
11/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liesituulettimen suodatinta ei oltu pesty ikinä ja kun sen sisältämän lokeron avasi, niin keltaista rasvaa valui alas tajuton määrä. Myöskään liettä ei oltu siirretty varmaan ikinä (eikä puhdistettu). Ihme moskaa löytyi yllin kyllin (esimerkiksi muumioituneita ranskalaisia perunoita). Vessat oli kyllä pesty, mutta kantta istuinosineen ei oltu irrotettu kertaakaan. Kaikkien hanojen liittymäkohdat olivat tätää täynnä. Kattovalaisimet oli jätetty paikalleen ja ne olivat pölyä täynnä ja keittin puolella myös rasvaisia.

Mulla meni viikko siivotessa.

Vierailija
12/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaessa siivottiin todella huolella ja kämpästä irtosi isot läjät kissankarvaa, entisillä oli joku angora. Muutama vuosi asuttuamme irroitettiin yksi kaappi. Sen alla ja joka puolella oli oikeen patjat samaa karvaa :)

Vierailija
13/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan... Eipä siinä mitään, vuokrasin töiden takia yksiön määräajaksi ja ihan minimuuttokuormalla menin. Sohva olisi ollut ihan kätevä lisä kalustukseen, jos siihen olisi voinut koskea edes pitkällä kepillä. Lievästi ottaen voi sanoa, että siinä oli elämän jälkiä. Kaikenlaisen elämän. Peitin sohvan kankaalla ja teeskentelin, etten huomaa sitä.

Vuokranantajaakaan ei kiinnostanut, joten jätin sohvan peitinkankaineen perinnöksi seuraavalle asukkaalle.

Vierailija
14/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuholaishyönteisiä ja jotain sotkua.

Edelliset ja ennen meitä ainoat asukkaat olivat arvostetussa asemassa oleva mies, kotirouva-vaimonsa ja lapset.

Vierailija
15/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon siinä käsityksessä että asuntokaupoissa ei ole mitään virallista "loppusiivousta".

Vuokra-asunnoissa on lopputarkastus ja kyllä, vaikka tarkastus on tehty, löytyy lieden takaa moskaa a se paskainen vessaharja on jätetty... nimimerkillä kokemusta on...

Vierailija
16/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua. Uuni sentin paksuisessa karstassa. Lattialistat koirankarvojen, pölyn ja muun lian peitossa. Vessanpönttö ruskea. Vaikuttaa siltä, että ihmiset eivät enää siivoa muuttaessaan. Lasku lähtee kyllä perään

Vierailija
17/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin sen puisen kiinteän leikkuulaudan tai tason mikä se nyt onkaan, niin esiin niin siellä oli kasa karvoja. Veikkaan kissan karvoiksi. Äkkiä lauta kiinni xD Siivosin sen myöhemmin mut ei tullu kyllä koskaaan käytettyä sitä. Nykyisessä asunnossa se on edellisen asukkaan jäljeltä täysin käyttämätön ja hyvä aputaso pienessä keittiössä.

Vierailija
18/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläviä toukkia ja ilmeisesti jonkin eläimen kuivaruokanappuloita lieden takaa.

Minua edeltävä vuokralainen oli asunut asunnossa reilun vuoden ja hänellä ei ollut lemmikkiä.

Vierailija
19/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hirveä mädän kurkun haju jääkaapissa. Rai semmonen vieno. En vieläkään ole saanut sitä pois vaikka pessyt jääkaapin sataan kertaan

Vierailija
20/37 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole löytänyt mitään, mutta tästä tuli mieleen kun poikaystävän kanssa muuttaessa unohettiin pakastimeen sellanen jääpalatarjotin. Ja ne "jääpalat" oli oikeasti sekoitusta poikaystävän mälliä + vettä. Oli tarkoitus käyttää noita itse leikeissämme, mutta ne vaan pääs unohtuun sinne pakastimeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi