Teille, jotka deittailette
Kuinka usein näette deittikumppanianne?
Tapasin jo kolmisen kuukautta sitten erään miehen baarissa, ja hän on nyt kiinnostunut tulemaan luokseni tapaamaan minua - on tosin jo aiemmin kysynyt pääsisinkö hänen luokseen, ja muutenkin ollut aktiivinen osapuoli ajoittaisessa yhteydenpidossa. Asuinpaikkakunnillamme on väliä joku 500 km. Oletin hänen jo unohtaneen koko tapaamisen. Onko tällainen normaalia mahdollisella deittiasteella?
Näimme siis kerran baarissa, ja emme pidä yhteyttä säännöllisesti. Mies on minua nuorempi, menestyneempi, ja parempikuntoinen. Jokin tässä yhtälössä mättää :)
Kommentit (4)
Minulla on ollut useampikin tuollainen tapaus. Seksin perässähän nuo enimmäkseen ovat. No on pari sellaistakin, jotka ovat selkeästi ihastuneita. Itse en näe asiassa ongelmaa. Minusta on ihan ok, että voidaan pitää yhteyttä, vaikkei ole hetkeen oltukaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka iso teidän "tasoero" sitten on? (En itse usko tuohon tasoteoriaan mutta itseänikin ihmetyttäisi jos joku todella paljon komeampi yrittäisi liehitellä.) Mutta ehkä joskus kyse on vain kemiasta jota jonkun kanssa on, ulkonäöstä ym riippumatta. Ja joskus joku komea voi olla esim todella ujo jolloin on valmis seurustelemaan vähän itseä "rumemman" kanssa. Ei sitä voi tietää. Onko kyse vain sinun huonosta itsetunnostasi vai onko jotain syytä olettaa että mies olisi jotenkin hyväksikäyttämässä sinua? Tapaamallahan se selviää.
Heh, "en usko tasoteoriaan, vaikka itsekin tiedän että se pätee käytännössä" :D
Nooh, ehkä asiat eivät ole olemassa, jos ei niistä puhuta ääneen..
No kuinka iso teidän "tasoero" sitten on? (En itse usko tuohon tasoteoriaan mutta itseänikin ihmetyttäisi jos joku todella paljon komeampi yrittäisi liehitellä.) Mutta ehkä joskus kyse on vain kemiasta jota jonkun kanssa on, ulkonäöstä ym riippumatta. Ja joskus joku komea voi olla esim todella ujo jolloin on valmis seurustelemaan vähän itseä "rumemman" kanssa. Ei sitä voi tietää. Onko kyse vain sinun huonosta itsetunnostasi vai onko jotain syytä olettaa että mies olisi jotenkin hyväksikäyttämässä sinua? Tapaamallahan se selviää.