Raamatussa sanotaan,että Jumala kostaa jokaiselle tekonsa jälkeen
Jokaisen ihmisen on hyvä pitää mielessä tuo tosi asia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että Jumala on armollinen ja antaa meidän syntimme anteeksi.
Jos jumala on armollinen, miksi meitä pelotellaan saatanalla ja helvetin tulella?
Koston jumala? Laitappa se kohta missä näin sanotaan.
Yom Kippur tänään eli suuri sovituspäiä
jos ei paastottu sai kuolemanrangaistuksen
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että Jumala on armollinen ja antaa meidän syntimme anteeksi.
Jos jumala on armollinen, miksi meitä pelotellaan saatanalla ja helvetin tulella?
Ihmiset on tyhmiä. Massoja hallitaan pelolla ja Herran vihalla. Joissain maissa tämä toimii edelleen.
Usko sinä mihin haluat. Itse uskon hindujen jälleensyntyoppiin, en pyri täydellisyyteen vaan sallin itselleni sopivissa määrin huonoa käytöstä. Haluan olla seuraavassa elämässäni lepakko tai siili.
Jules Verne keksi jo kauan sitten viihdyttäviä tarinoina. Jessekirja on kertaluokkaa kovempaa kamaa utopiansa puolesta, mutta viihdytysarvo on ihan nolla.
Ei jatkoon.
Taitaa jo poltella hellurin perskarvoja....
Eikös Raamattu lupaa jokaiselle ansionsa mukaan? Silloinhan me kilttimiehet saisimme palkinnon taivaan iloissa. Ehkä jopa mitallin kaulalle.
Saamme syntimme anteeksi jos kadumme niitä vilpittömästi ja otamme anteeksiannon ja pelastuksen vastaan Jeesuksen ristintyön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Raamattu lupaa jokaiselle ansionsa mukaan? Silloinhan me kilttimiehet saisimme palkinnon taivaan iloissa. Ehkä jopa mitallin kaulalle.
Joissain kulttuureissa luvataan 7 neitsyttä palkkioksi "hyville" miehille ja ne hullut jopa uskovat tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain kulttuureissa luvataan 7 neitsyttä palkkioksi "hyville" miehille ja ne hullut jopa uskovat tähän.
Eivät ole kilttimiehiä nuo. Hyvin, hyvin kaukana siitä.
Raamatussa sanotaan myös, että alkuun oli Aatami ja Eeva, mikä tarkoittaa että olemme kaikki sukulaisia toisillemme, ja lapsemme erittäin todennäköisesti saavat kaikenlaisia geneettisiä sairauksia tämän johdosta. Kuitenkin pyydetään täyttämään maa, kuinka ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tutkittu joku 10-15 v sitten, en muista enää tarkkaa aikaa. Mutta lukemani tutkimus tuli siihen tulokseen, että käännöksessä on käytetty väärää arabiaa tms (väärää kieltä, joka tapauksessa). Oikeasti puhutaan rusinoista tm hedelmistä, ja se on virheellisesti käännetty neitsyiksi. Onnea vaan kaikille jihadisteille, jotka ovat nytkin taivaassa syömässä hedelmiä.
Syntinen tahvis ei ainakaan pääse taivaaseen.
Se oli Vanhassa Testamentissa se, eli koskee juutalaisia.
Meidän kristittyjen Jumala on lempeämpi ja antaa kaikki synnit anteeksi. Hänellä ei ole tarvetta kostaa, koska hänen ainoa poikansa kärsi ristillä meidän kaikkien syntien edestä - kunhan vaan uskomme!
Spagettihirviö ei ole kostonhimoinen jumala. Hox taivaassa olutta ja strippareita, kuulostaa houkuttelevalta.
Kristinuskon ahdistavin puoli on toteemus, että kaikki ovat tasapuolisesti syntisiä.
Hyväksikäyttäjä pilasi elämäni. Tarve tehdä pahaa ja saada siten huomiota kun ei hyvällä pärjää, on tuollaisille tapa elää. Eikä surut paina, ovat työkykyisiä ja menevät elämässä eteenpäin.
Itse olen syrjäytynyt, vanhentunut ennen aikojani, yritän kyllä jaksaa. Terapiapäätös tuli hylättynä. Minua ei nyt yhtään auta kristinusko, että minä olen syntinen ja saastainen, vaikka pahuus on vain tekijässä.
Suuri osa kaikesta puheesta on pelkkää lällättelyä.
Hannu ja Kerttu sadussa noita lihottaa lapsia syödäkseen heidät.
Tarkoitin sitä, että ihmisen ei kannata alkaa kostamaan toiselle ihmiselle mitään asioita!
Nöyrä ihminen antaa Jumalalle Kunnian kostaa kaikki teot. Koska Jumala on kaiken Luoja ja hänen Viisautensa menee kaiken ihmis ymmärryksen yli.
Ap