Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä voi on paras rasva?

Vierailija
30.09.2017 |

Kunnon aito voi, kasvirasvasekoite vai muu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä otsikko. 

Vierailija
2/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion kokonaisuus ratkaisee. Merkityksetöntä kiikaroida pillin läpi pelkästää yksityiskohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa varmaan terveellisintä olisi ihan se aito oikea kunnon voi, mutta eipä sitä kannata todellakaan paljoa syödä!

Vierailija
4/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisintä varmaankin aito voi. Itse en kuitenkaan sitä käytä, käytän lätta 28% levitettä. Sallin itselleni tämän "kamalan" virheen :DD

Vierailija
5/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti on paras voi, myös oliiviöljy on hyvää. Voista ja oliiviöljystä voi myös tehdä sekoituksen. Pähkinöissä on myös maukasta rasvaa, ne ovatkin hyvää ravintoa. Margariinit eivät sovellu ihmis -eikä eläinravinnoksi, kenties niitä voi käyttää voiteluaineina joissain mekaanisissa laitteissa ja polttoaineeksi varmaan käyvät.

Vierailija
6/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, ap, mitä ne muut voit on? 

Vierailija
7/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummu eli 97v ja mummu on nyt 87v ja todella hyvässä kunnossa ajaa autoakin vielä. Molemmat koko ikänsä käyttäneet sitä oikeaa aitoa voita ruoanlaitossa, syöneet leipää ja perunaa, pullia ja kakkuja ja sitä rataa. :D

Vierailija
8/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kasviöljy, esim. oliivi. Tähän voisi halutessaan ympätä voin, niin saa levitettä.

Vierailija
9/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito voi on terveellisintä mutta samaan aikaan myös lihottavinta. Siinä on aivan järkyttävän paljon energiaa. Myös oliiviöljy on terveellistä, mutta energiaa 900-1000kcal pienehkössä annoksessa, että älkää laihduttajat ainakaan käyttäkö vaikka terveellistä onkin.

Vierailija
10/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isomummu eli 97v ja mummu on nyt 87v ja todella hyvässä kunnossa ajaa autoakin vielä. Molemmat koko ikänsä käyttäneet sitä oikeaa aitoa voita ruoanlaitossa, syöneet leipää ja perunaa, pullia ja kakkuja ja sitä rataa. :D

Näinhän se onkin. Nykyään kikkaillaan hirveästi ruoanlaitossa ja ihmiset ovat sairaampia.

Vierailija
11/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kevytlevitteitä hyvällä omalla tunnolla. Elintavat ja ruokavalio kokonaisuudessaan hyvät. Syön myös sokerisia elovenapuuroja välillä ja juon myös viiniä viikonloppuisin. Älkää jaksatko stressata, se lyhentää elinikää! :)

Vierailija
12/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito voi on terveellisintä mutta samaan aikaan myös lihottavinta. Siinä on aivan järkyttävän paljon energiaa. Myös oliiviöljy on terveellistä, mutta energiaa 900-1000kcal pienehkössä annoksessa, että älkää laihduttajat ainakaan käyttäkö vaikka terveellistä onkin.

Kuka tätä alapeukuttaa, siis oikeastiko luulette laihtuvanne voilla? Siitä vaan vetämään voita naamaan :DDD

Vierailija
13/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvassa pitääkin olla energiaa. Laihduttajalle juurikin sopiva rasva on voi.

Vierailija
15/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän kevytlevitteitä hyvällä omalla tunnolla. Elintavat ja ruokavalio kokonaisuudessaan hyvät. Syön myös sokerisia elovenapuuroja välillä ja juon myös viiniä viikonloppuisin. Älkää jaksatko stressata, se lyhentää elinikää! :)

Ai ruokavalio on hyvä kevytlevitteillä ja pussipuuroilla??

Vierailija
16/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvassa pitääkin olla energiaa. Laihduttajalle juurikin sopiva rasva on voi.

Hahahaahaha! Voivoi, no nyt mä ymmärrän miksei toiset onnistu millään laihduttamisessa.

Vierailija
17/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ruokavalio on hyvä kevytlevitteillä ja pussipuuroilla??

Hitostako sinä mun ruokavaliosta tiedät yhtään mitään? En maininnut sanallakaan oikeasta ruokavaliosta mitään, ainoastaan noista satunnaisista poikkeuksista. Nolo.

Vierailija
18/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ruokavaliosta jankkaajat on aina itse niitä ylipainoisia ja kiukkuisia mieleltäänkin. Siksi pakko kyseenalaistaa aina heidän tuputtamaansa ruokavaliota.

Vierailija
19/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pistä aitoa voita, kermaa, rasvaisia juustoja tai punaista maitoa suustani alas ikinä. Yök! Siinä on hyvät avaimet lihotuskuurille.

Hyviä rasvoja otan lohesta ja pähkinöistä.

Vierailija
20/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaahaha! Voivoi, no nyt mä ymmärrän miksei toiset onnistu millään laihduttamisessa.

Ja tässä nähdään ihmisen kehon toiminnoista tietämätön av-mamma hänen tyypillisissä toimissaan, nimittäin itsensä nolaamisessa kun ei ymmärrä laihduttamisen perusteista mitään...