Miehet! Kertokaa miten käyttäydytte ihastuneena, onko tällainen käytös mahdollista?
Miehiltä haluaisin kuulla kommentteja. Eli mies, josta olen kiinnostunut on nykyään seurassani todella huonolla tuulella. On sosiaalinen ihminen, tuli ennen paljon juttelemaan kanssani ja hakeutui seuraani myös kaksin. Jossain vaiheessa alkoi selkeästi välttelemään mua. Pitkiä katseita tulee koko ajan, ja ne katseet ovat sellaisia, että katsoo mua näkyvästi päästä varpaisiin. Mutta ei sano mitään, ei koskaan. Jos sanon itse jotain, menee vähän vaikean oloiseksi ja lähtee pois. Jos tulee yllättäen vastaan, on yleensä aina huonolla tuulella, vaikka itse moikkaisin tai hymyilen. En ymmärrä tota käytöstä. On kyllä tullut pahoittelemaan käytöstään ja lähtenyt taas nopeasti pois. Voiko olla, että mies onkin ujo, eikä oikein tiedä miten olla seurassani? Vai onko merkki, että ei todellakaan ole kiinnostunut minusta, mutta ei kehtaa/ viitsi sanoa sitä suoraan?
Naisetkin voivat kommentoida, jos on kokemusta tuollaisista miehistä, mutta muuten haluaisin kuulla miesten näkemyksiä asiasta.
Kommentit (53)
Nainen vastaa: Miksi välttelisi? Varattu? Tai sinä?
Minusta tuo on outoa jos ei ole syytä vetää jäihin jos olisi vapaa. Ujous voisi olla yksi vaihtoehto mutta jos olette päässeet juttuun ennen tai kun mies on kerran pahoitellut tilannetta. Mikä silloin oli syy? Kun pahoitteli.
Jos olet ulospäinsuuntautuva ja tuossa on jotain niin kääntäisin kortin. Ainakin pääsisi eroon ihastumisen tunteesta jos mies kertoisi että on kaappihomo, tahtoisi panna naapurisolun Jukkaa mutta on huomannut että katselet häntä.. Pyydä kahville. Kyllä se mies siellä tekee aloitteen ja juttu etenee.
Liian kauaa tuossa ei kannata jatkaa, ei ainakaan kovin syvälle ihon alle päästää. Minusta miehen kuuluu jo tehdä jotain eteesi. Ja tässä kannattaa miettiä itseään; millaisen tyypin kanssa tahtoo olla! Jos se ei ota tilannetta hallintaan niin haluatko sellaisen kanssa parisuhdettakaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen vastaa: Miksi välttelisi? Varattu? Tai sinä?
Minusta tuo on outoa jos ei ole syytä vetää jäihin jos olisi vapaa. Ujous voisi olla yksi vaihtoehto mutta jos olette päässeet juttuun ennen tai kun mies on kerran pahoitellut tilannetta. Mikä silloin oli syy? Kun pahoitteli.
Jos olet ulospäinsuuntautuva ja tuossa on jotain niin kääntäisin kortin. Ainakin pääsisi eroon ihastumisen tunteesta jos mies kertoisi että on kaappihomo, tahtoisi panna naapurisolun Jukkaa mutta on huomannut että katselet häntä.. Pyydä kahville. Kyllä se mies siellä tekee aloitteen ja juttu etenee.
Liian kauaa tuossa ei kannata jatkaa, ei ainakaan kovin syvälle ihon alle päästää. Minusta miehen kuuluu jo tehdä jotain eteesi. Ja tässä kannattaa miettiä itseään; millaisen tyypin kanssa tahtoo olla! Jos se ei ota tilannetta hallintaan niin haluatko sellaisen kanssa parisuhdettakaan?
Olen sinkku ja mieskin on tietääkseni.
Pahoitteli käytöstään, kun oli silloin huonolla tuulella ja ärtyisä, kun tulimme vastaan toisiamme.
Mun tekisi hirveesti mieli kysyä mistä kenkä puristaa ja osoittaa kiinnostukseni.
Joo toi on kyllä totta. Jos mies ei saa tuon paremmin ilmaistua kiinnostustaan, niin ehkä parempi antaa olla. Mutta ymmärrän kyllä, jos on todella ujo, eikä uskalla tehdä aloitetta.
-ap
tarkoittaako melkein aina miehen avoin tuijotus pitkään naiselle sitä että on kiinnostunut? voiko mies avoimesti tuijottaa porukassa jostain muustakin syystä? en ymmärrä oikeasti.
Jos joku on sinuun ihastunut niin kyllä sen huomaa. Sitä ei tarvitse arvailla.
Vierailija kirjoitti:
tarkoittaako melkein aina miehen avoin tuijotus pitkään naiselle sitä että on kiinnostunut? voiko mies avoimesti tuijottaa porukassa jostain muustakin syystä? en ymmärrä oikeasti.
Joku mies voisi nyt vastata tähän. Voihan tuijotukseen olla monia syitä, mutta tämän kohdalla se katse on niin mystisen pitkä, eikä häpeile sitä yhtään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan. Mutta täältä on saanut lukea myös keskusteluja, että mies kyllä osoittaa selkeästi jos on kiinnostunut. Ja niin mulle on aikaisemmin käynytkin. Miehet on ollut itse aktiivisia yhteydenpidossa, eikä epäselvyyksiä kiinnostuksesta ole ollut.
Tämän ihmisen kohdalla tunnen kuitenkin ensimmäistä kertaa aivan käsittämätöntä kemiaa. Tuntuu etten ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa ketään kohtaan. -ap
Mun ihastus teki noin, kun oli niin ihastunut minuun. Nyt seurustelemme, eikä hän jurota enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus teki noin, kun oli niin ihastunut minuun. Nyt seurustelemme, eikä hän jurota enää.
Miten teidän tapauksessa hoitui aloite? Uskaltautuiko ex-jurottaja? Vai sinä?
Vierailija kirjoitti:
Heh, kiva kuulla. Miehet on kyllä niin mystisiä, että ota noista nyt sitten selvää. Osa näyttää selkeästi kiinnostuksen ja pommittaa viesteillä ym. Joukossa on siis näköjään myös näitä, jotka käyttäytyy aivan päinvastoin. -ap
Mulla yks katselee, välillä kun käännyn häneen päin huomaan hänen katselevan hymyillen. Kyllä se jotain joskus puheleekin, mutta siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks katselee, välillä kun käännyn häneen päin huomaan hänen katselevan hymyillen. Kyllä se jotain joskus puheleekin, mutta siihen jää.
Tuo kuulostaa vielä normaalilta kiinnostuksen osoittamiselta, kun hymyilee. Tämä mun tapaus katsoo vaan pitkään, mutta ei vahingossakaan hymyile. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kiva kuulla. Miehet on kyllä niin mystisiä, että ota noista nyt sitten selvää. Osa näyttää selkeästi kiinnostuksen ja pommittaa viesteillä ym. Joukossa on siis näköjään myös näitä, jotka käyttäytyy aivan päinvastoin. -ap
Minä tein aloitteen senkin uhalla että olisin saanut todella nolot pakit. Mies sanoi että käytös johtui siitä, kun oli niin kiinnostunut, muttei kehdannut tehdä mitään asialle.
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei ole totta. Ihminen myös näkee hyvin pitkälti mitä haluaa nähdä ja etsii sen mukaisia merkkejä. Maailma on puolillaan tarinoita epäonnisista ihastumistarinoista kun se toinen, jonka piti olla satavarmasti kiinnostunut, ei ollutkaan sitä. Sori vaan.
Mut ap, kai sun pitää nyt vaan selvittää tuo asia -tavalla tai toisella. Ei tässä muu auta, jos haluat edetä johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niitä on... voisin hyvin uskoa että ap:n tapauksessa mies on kiinnostunut kun tuollainen outo käytös on alkanut yhtäkkiä. Minulle noin on käynyt vain silloin kun mies on ollut minuun täysin kusessa ja Yrittää peittää tunteensa olemalla jäätävä. Kumminkin sitten kaukaa tuijotellaan pitkiä aikoja ja mennään hiljaisiksi kun olen lähellä. Tietty ap:n tapauksessa VOI olla se että mies on huomannut ap:n kiinnostuksen ja vaivaantunut asiasta, mutta epäilen asiaa.
minusta tuntuu että ne miehet jotka osoittaa rohkeammin kiinnostusta eivät ole niin "kusessa" kuin ne jotka käyttäytymään vaikeasti. tai kyllä tämän itseenikin pätee että kun on vain kiinnostunut niin helpommin juttu luistaa, mutta kun huomaakin että toinen on kolahtanut kunnolla niin sitä tulee paljon varovaisemmaksi varsinkin jos ei tiedä tunteeko toinen samoin. Silloin haluaa pitää vähän etäisyyttä että tunteet laimenisi ettei nolaisi itseään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies voisi nyt vastata tähän. Voihan tuijotukseen olla monia syitä, mutta tämän kohdalla se katse on niin mystisen pitkä, eikä häpeile sitä yhtään. -ap
Olen nainen, sori. Meillä oli (rakkaan mieheni kanssa) alussa muutaman kuukauden pituinen hyvin intensiivinen ja intohimoinen suhde. Se päättyi valtavaan riitaan. Näimme silloin tällöin eron jälkeen, kun asuimme samoilla kulmilla. Ja mies tuijotti. Minä ikävöin häntä, mutten sanonut mitään, kun mies tuijotti niin ankarasti.
Tarvittiin hyvä ystävä, joka sattui kerran mukaan, sanomaan mulle, että tuo on rakastuneen miehen katse. "Sillä on valo silmissä, kun se katsoo sua. Mut ei uskalla sanoa mitään, kun pelkää, ettet rakasta takas."
Ystävä oli oikeassa. Ja me opimme sitten puhumaan toisillemme.
No se kattoo sua ihemettelen ja paheksuen, kun itse kyyläät sitä sydämenkuvat silmissä. Pitää todennäköisesti vähän säälittävänä.
Entä jos sanoisit että olet huomannut hänen välttelevän sua, ja tilanne on aika kiusallinen. Että mentäiskö kahville selvittämään mitä asialle voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei ole totta. Ihminen myös näkee hyvin pitkälti mitä haluaa nähdä ja etsii sen mukaisia merkkejä. Maailma on puolillaan tarinoita epäonnisista ihastumistarinoista kun se toinen, jonka piti olla satavarmasti kiinnostunut, ei ollutkaan sitä. Sori vaan.
Mut ap, kai sun pitää nyt vaan selvittää tuo asia -tavalla tai toisella. Ei tässä muu auta, jos haluat edetä johonkin suuntaan.
Joo kyllä mä aion tän selvittää ja pian. Tää mies on koko ajan mun mielessä. Haluun, että jotain tapahtuu tai sit unohdan koko tyypin, jos kiinnostus ei ole molemminpuoleista. -ap
Mulla on samanlainen kokemus mieheltä johon olin itsekin ihastunut. hän katseli pitkiä aikoja mietteliäänä, vähän surumielisenä, tai jopa ärtyneenä, ja sitten katsoi pois. mutta aina niin että antoi minun nähdä että hän katseli. kylmää ja kuumaa. sellaista "outoa" käytöstä ja miksi jotenkin voipunut ärtyneisyys...? hän suorastaan tuijotti minua kuin kysymysmerkkinä ilmassa ja en uskaltanut siihen vastata mitään. kai ois pitänyt mennä luokse ja kysyä "söinkö evääsi vai mikä vikana??"
miehet hyvät vastailkaa millaisia olette ihastuneina... olisin ikionnellinen jos saisin tietää että Hän pitääkin minusta kaiken hassun käytöksen "perusteella"
tottahan se on että kun joku kolahtaa menee pasmat aika lailla sekaisin (hyvällä ja huonolla tavalla) ja kaikki ei olekaan niin ruusunpunaista kuin elokuvissa.