Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kertokaa miten käyttäydytte ihastuneena, onko tällainen käytös mahdollista?

Vierailija
30.09.2017 |

Miehiltä haluaisin kuulla kommentteja. Eli mies, josta olen kiinnostunut on nykyään seurassani todella huonolla tuulella. On sosiaalinen ihminen, tuli ennen paljon juttelemaan kanssani ja hakeutui seuraani myös kaksin. Jossain vaiheessa alkoi selkeästi välttelemään mua. Pitkiä katseita tulee koko ajan, ja ne katseet ovat sellaisia, että katsoo mua näkyvästi päästä varpaisiin. Mutta ei sano mitään, ei koskaan. Jos sanon itse jotain, menee vähän vaikean oloiseksi ja lähtee pois. Jos tulee yllättäen vastaan, on yleensä aina huonolla tuulella, vaikka itse moikkaisin tai hymyilen. En ymmärrä tota käytöstä. On kyllä tullut pahoittelemaan käytöstään ja lähtenyt taas nopeasti pois. Voiko olla, että mies onkin ujo, eikä oikein tiedä miten olla seurassani? Vai onko merkki, että ei todellakaan ole kiinnostunut minusta, mutta ei kehtaa/ viitsi sanoa sitä suoraan?

Naisetkin voivat kommentoida, jos on kokemusta tuollaisista miehistä, mutta muuten haluaisin kuulla miesten näkemyksiä asiasta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoittaako melkein aina miehen avoin tuijotus pitkään naiselle sitä että on kiinnostunut? voiko mies avoimesti tuijottaa porukassa jostain muustakin syystä? en ymmärrä oikeasti.

Joku mies voisi nyt vastata tähän. Voihan tuijotukseen olla monia syitä, mutta tämän kohdalla se katse on niin mystisen pitkä, eikä häpeile sitä yhtään. -ap

Olen nainen, sori. Meillä oli (rakkaan mieheni kanssa) alussa muutaman kuukauden pituinen hyvin intensiivinen ja intohimoinen suhde. Se päättyi valtavaan riitaan. Näimme silloin tällöin eron jälkeen, kun asuimme samoilla kulmilla. Ja mies tuijotti. Minä ikävöin häntä, mutten sanonut mitään, kun mies tuijotti niin ankarasti.

Tarvittiin hyvä ystävä, joka sattui kerran mukaan, sanomaan mulle, että tuo on rakastuneen miehen katse. "Sillä on valo silmissä, kun se katsoo sua. Mut ei uskalla sanoa mitään, kun pelkää, ettet rakasta takas."

Ystävä oli oikeassa. Ja me opimme sitten puhumaan toisillemme.

Ihanaa, onnea teille!

Tän miehen katseessa on kyllä sitä jotain. Jotain sellaista mitä en osaa selittää. Siinä on just jotain valoa. Tuntuu, että se jotenkin "herää" kun näkee mut. Mut joo, katotaan nyt. En vielä innostu liikoja. -ap

Vierailija
22/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sanoisit että olet huomannut hänen välttelevän sua, ja tilanne on aika kiusallinen. Että mentäiskö kahville selvittämään mitä asialle voisi tehdä.

Jotain tuon tapaista ehkä. Katsotaan nyt mitä keksin. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon just tollanen kylmä ja katson pitkään kun olen vahvasti ihastunut. Saatan katsoa pitkää ja kun nainen katsoo takaisin käännän selän hänelle.

Vierailija
24/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon just tollanen kylmä ja katson pitkään kun olen vahvasti ihastunut. Saatan katsoa pitkää ja kun nainen katsoo takaisin käännän selän hänelle.

Lisään tähän vielä, että kun olen kääntänyt selän saatan katsoa olan yli vielä kysyvästi.

Vierailija
25/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua käytöstä mutta syy voi olla toinen: halu irrottautua tilanteesta ja koettaa itsesuggestiolla päästä eroon ihastuksesta, kyse siis tunteiden sammuttamisesta.

Tunteet toiseen on 'tapettava' tavalla tai toisella, jotta työskentely samassa lafkassa voi ylipäätään jatkua. Ehkä tällä miehellä samat fiilikset: tunteita on mutta niistä haluaa päästä eroon rikkomatta kuitenkaan normin mukaisia työkaverien välisiä ihmissuhteita.

Ehkä toisessa tilanteessa suhteen syveneminen voisi olla mahdollista, tämä siis jollain tapaa yksi näkökulma.

Vierailija
26/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mies! Tulihan se sinun vastaus sieltä, jee!

mikä siinä on että silloin kun on tunteita oikeasti pelissä, menee kaikki jotenkin tosi vaikeaksi, itse muuttuukin kylmäksi ja torjuvaksi vaikka sisällä huutaa tässä olen pidän sinusta, pidä minusta! kai se torjunnan pelko tekee meistä kaikista aika samanlaisia, vedetään muuri ettei todellinen herkkyys ja haavoittuvuus näkyisi koska silloin ihmistä voi satuttaa pahiten kun hän on herkkä muutenkin

Vierailija
27/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuijottaa niin, että samalla on katseessa suurta intensiivisyyttä, kysymysmerkkiä, suurta kontrolloinnin tarvettä, ihan kuin hän katseellaan tekisi selväksi että kuulun hänelle tai jotain olisin hänen vallassaan ym. hämmentävää kyllä,ja sitä jää todella pohtimaan, varsinkin jos on itsekin ihastunut. lisäksi sama mies tuijotuksessa oli sellaisat lievää uhmaa ja haastetta, että me kun selvitetään välit niin hän pistää kaiken peliin ja "voittaa" minut. mitä tää kaikki on?

Vierailija
28/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottamassa askelta toiseen suuntaan. Mies oli alussa kiinnostunut, itse en juurikaan. Sitten kiinnostuin myös, mutta vähitellen miehen ote alkoi heiketä. Kysyin suoraan, missä mennään, niin sanoi olevansa kiinnostunut edelleen. Itselleni jäi kuitenkin tuntu, että ei nyt ihan täysillä ole mukana tilanteessa.  Olen hankkimassa uusia suuntia ja tuohon  mieheen en enää ota kontaktia. Jos kyselee jotain, vastaan, että game over.

Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja molemmissa miehen kiinnostus alusta alkaen oli täysin selvää. Ilmeisesti silloin kaikki täsmää, kun molemmilla sama tunne toista kohtaan. En osaa muulla tavalla tuota kuvata.

Vierailija
29/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä on että silloin kun on tunteita oikeasti pelissä, menee kaikki jotenkin tosi vaikeaksi, itse muuttuukin kylmäksi ja torjuvaksi vaikka sisällä huutaa tässä olen pidän sinusta, pidä minusta! kai se torjunnan pelko tekee meistä kaikista aika samanlaisia, vedetään muuri ettei todellinen herkkyys ja haavoittuvuus näkyisi koska silloin ihmistä voi satuttaa pahiten kun hän on herkkä muutenkin

Torjunnan pelko, aikaisemmat pettymykset, haavoittovuus juurikin. Mies kun on tällaisessa hyvin vahvassa ihastumisen tunteessa hän on herkässä, mutta aggressiivisessa tilassa seksuaalisesti. Sisällä on paljon tunteita ja sanoja mitä ei kehdata ilmaista juuri haavoittovuuden vuoksi.

Vierailija
30/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alan ymmärtää, kiitos miehet kun autatte ymmärtään käytöstänne. tajuan, että se mies sillä jännällä tuijoksella, mikä ei ollut vain ihastunutta, jotenkin halusi koko huomioni. hän viestittti että pitää minusta ja halusi kontrolloivalla katseella pitää minut siinä kontaktissa, koska se tuijotuts oli niin intensiivistä, vähän jopa "pelottavaa" että mun oli pakko katsella koko ajan takaisin koska avoin tuijotus on aika kuumottavaa. hän ei mielestäni silmiään räpäyttänyt, vain tuijotti. mun oli sitten pakko koko ajan vilkuilla takasin! harmi, ettei siinä tilanteessa joka jäi mieleeni kovin, syntynyt mitään. mun mielestä hän ei juuri puhunut paljon mitään, että ehkä tuijotus oli ainoa tapa millä hän pystyi kertomaan kiinnostuksesta. kuten huomataan, juttu vaivaa vieläkin.

Vierailija
31/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies tuijottaa niin, että samalla on katseessa suurta intensiivisyyttä, kysymysmerkkiä, suurta kontrolloinnin tarvettä, ihan kuin hän katseellaan tekisi selväksi että kuulun hänelle tai jotain olisin hänen vallassaan ym. hämmentävää kyllä,ja sitä jää todella pohtimaan, varsinkin jos on itsekin ihastunut. lisäksi sama mies tuijotuksessa oli sellaisat lievää uhmaa ja haastetta, että me kun selvitetään välit niin hän pistää kaiken peliin ja "voittaa" minut. mitä tää kaikki on?

Tää on just sitä primitiivistä eläimellistä ihastusta/rakkautta. Ollaan niin sekaisin näistä tunteista, että ollaan valmiita tulemaan vaikka oven läpi, rakkauson huumannut. Vahvalla katseella sut on merkattu. Tää kaikki on seksuaalista jännitettä, sitä oikeaa alkukantaista ihastumista/rakkautta mitä ei tinderissä ole.

Vierailija
32/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjunnan pelko, aikaisemmat pettymykset, haavoittovuus juurikin. Mies kun on tällaisessa hyvin vahvassa ihastumisen tunteessa hän on herkässä, mutta aggressiivisessa tilassa seksuaalisesti. Sisällä on paljon tunteita ja sanoja mitä ei kehdata ilmaista juuri haavoittovuuden vuoksi.

ymmärrän, on se naisella yllättävän samanlaista. mutta ehkä tunteiden säätely on helpompaa eikä sillä tavalla naiset ole aggressiivisia , lähinnä kainoja ja onnellisen hämmentyneitä että mitä sitten tapahtuu.

Vierailija
33/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just sitä primitiivistä eläimellistä ihastusta/rakkautta. Ollaan niin sekaisin näistä tunteista, että ollaan valmiita tulemaan vaikka oven läpi, rakkauson huumannut. Vahvalla katseella sut on merkattu. Tää kaikki on seksuaalista jännitettä, sitä oikeaa alkukantaista ihastumista/rakkautta mitä ei tinderissä ole.

kiitti. mä täällä tipahtelen onnesta ja järkytyksestä, siitä että annoin omalla toiminnallani sen miehen mennä, enkä vastannut mitään. oltiin porukassa, oltiin tuntemattomai, mut mun teki mieli vaan huutaa sille, joo mäkin rakastan sua ja tunnen sut ja sä oot mun.

tähän parisataa kirosanaa. mut kiitos.

Vierailija
34/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt alan ymmärtää, kiitos miehet kun autatte ymmärtään käytöstänne. tajuan, että se mies sillä jännällä tuijoksella, mikä ei ollut vain ihastunutta, jotenkin halusi koko huomioni. hän viestittti että pitää minusta ja halusi kontrolloivalla katseella pitää minut siinä kontaktissa, koska se tuijotuts oli niin intensiivistä, vähän jopa "pelottavaa" että mun oli pakko katsella koko ajan takaisin koska avoin tuijotus on aika kuumottavaa. hän ei mielestäni silmiään räpäyttänyt, vain tuijotti. mun oli sitten pakko koko ajan vilkuilla takasin! harmi, ettei siinä tilanteessa joka jäi mieleeni kovin, syntynyt mitään. mun mielestä hän ei juuri puhunut paljon mitään, että ehkä tuijotus oli ainoa tapa millä hän pystyi kertomaan kiinnostuksesta. kuten huomataan, juttu vaivaa vieläkin.

Moni mies ei ole taitava tekemään tätä ensiaskelta verbaalisesti, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö mies voisi olla sosiaalinen. Mies mikä katsoo tuolla tavalla haluaa sinua ainakin aidosti, se ei ole mitään pelimiehen toimintaa.

Vierailija
35/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei ole taitava tekemään tätä ensiaskelta verbaalisesti, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö mies voisi olla sosiaalinen. Mies mikä katsoo tuolla tavalla haluaa sinua ainakin aidosti, se ei ole mitään pelimiehen toimintaa.

Kiitti, sä todellakin tiedät. miten voitkin tietää just miten se meni... nimeomaan se ei ollut mitään peliä vaan jotekin tosi aitoa ja vähän eläimellistä, sellaista että sitä ei unohda. kun se lähti eikä oltu sanottu sanaakaan mä hiljaa kirosin sen selkää kun se käveli pois ja masennuin välittömästi. me ei siis tunnettu ollenkaan. mä vihasin kun se lähti pois. miten näin voimakkaita tunteita voi syntyä kahden vieraan ihmisen välille jotka ei sanaakaan vaihda. ja sit vielä pohdin että olisko meidän välillä kemiaa? tanan tana.

Vierailija
36/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko varattu ja ihastunut tai sitten et enää kiinnosta.

Vierailija
37/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, sä todellakin tiedät. miten voitkin tietää just miten se meni... nimeomaan se ei ollut mitään peliä vaan jotekin tosi aitoa ja vähän eläimellistä, sellaista että sitä ei unohda. kun se lähti eikä oltu sanottu sanaakaan mä hiljaa kirosin sen selkää kun se käveli pois ja masennuin välittömästi. me ei siis tunnettu ollenkaan. mä vihasin kun se lähti pois. miten näin voimakkaita tunteita voi syntyä kahden vieraan ihmisen välille jotka ei sanaakaan vaihda. ja sit vielä pohdin että olisko meidän välillä kemiaa? tanan tana.

Minä tiedän, koska minä itse juuri ihastun näin ja sitä ei tapahdu usein vaan siihen tarvitaan special nainen.

Vierailija
38/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah, spekuloikaa ihan rauhassa kun tämänkin asian selvittäisi se, että hyvä neiti menisi suoraan kysymään mieheltä kiinnostaako. Mutta ei, ei, ei missään nimessä kun pitää rakentaa niitä pilvilinnoja siitä kuinka mies salaa, ujona, ahdistuneena, onkin niin helvetin rakastunut ettei uskalla tehdä muuta kuin tuijottaa.  Menee jo naurettavuuksiin tämä, ettei voida kohdata kasvotusten ja puhua suoraan. Ja kyllä, itse sanon suoraan.

Vierailija
39/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tollanen katse kun se on aitoa on aika älyttömän seksikästä ja miehekästä, ja kyllä lumoaa sen jälkeen kun alkujärkytyksestä pääsee ja tajuaa ettei hän halua kai mitään pahaa.""tulen vaikka oven läpi ja silleen, damn.

Vierailija
40/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaah, spekuloikaa ihan rauhassa kun tämänkin asian selvittäisi se, että hyvä neiti menisi suoraan kysymään mieheltä kiinnostaako. Mutta ei, ei, ei missään nimessä kun pitää rakentaa niitä pilvilinnoja siitä kuinka mies salaa, ujona, ahdistuneena, onkin niin helvetin rakastunut ettei uskalla tehdä muuta kuin tuijottaa.  Menee jo naurettavuuksiin tämä, ettei voida kohdata kasvotusten ja puhua suoraan. Ja kyllä, itse sanon suoraan.

sä oletkin rohkea. onnea siitä sulle. sä et tiedä mitä mä olen elämässäni kokenut miten on kustu linssiin niin paineella että heikommat ois haudassa siitä hyvästä. että sori siitä jos olen vähän ujo ja hämmentyt nainen.

ja kyllä, todellakin meni vähän tunteisiin nyt.