Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaa miten käyttäydytte ihastuneena, onko tällainen käytös mahdollista?

Vierailija
30.09.2017 |

Miehiltä haluaisin kuulla kommentteja. Eli mies, josta olen kiinnostunut on nykyään seurassani todella huonolla tuulella. On sosiaalinen ihminen, tuli ennen paljon juttelemaan kanssani ja hakeutui seuraani myös kaksin. Jossain vaiheessa alkoi selkeästi välttelemään mua. Pitkiä katseita tulee koko ajan, ja ne katseet ovat sellaisia, että katsoo mua näkyvästi päästä varpaisiin. Mutta ei sano mitään, ei koskaan. Jos sanon itse jotain, menee vähän vaikean oloiseksi ja lähtee pois. Jos tulee yllättäen vastaan, on yleensä aina huonolla tuulella, vaikka itse moikkaisin tai hymyilen. En ymmärrä tota käytöstä. On kyllä tullut pahoittelemaan käytöstään ja lähtenyt taas nopeasti pois. Voiko olla, että mies onkin ujo, eikä oikein tiedä miten olla seurassani? Vai onko merkki, että ei todellakaan ole kiinnostunut minusta, mutta ei kehtaa/ viitsi sanoa sitä suoraan?

Naisetkin voivat kommentoida, jos on kokemusta tuollaisista miehistä, mutta muuten haluaisin kuulla miesten näkemyksiä asiasta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastuneena varmaan vaan tuijottelisin salaa. Ujona ja arkana en itse rohkene mitään muuta tehdä, mutta salaa toivoisin sen toisen huomaavan ja tekevän aloitteen.

Henkilökohtaisesti toisaalta pelkään toisen lähestyvän, koska luottamus muihin ihmisiin on vähän heikko. Siksikin itse aloitteen tekeminen on vaikeaa.

Vierailija
42/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, älä ota kesäkissaa äläkä tunnevammaista miestä. Paljon tapahtuu pelkästään naisen päässä tätä sensuellia eläimellistä vetovoimaa ja mies miettii lähinnä paskahätäänsä. Älä vouhota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoittaako melkein aina miehen avoin tuijotus pitkään naiselle sitä että on kiinnostunut? voiko mies avoimesti tuijottaa porukassa jostain muustakin syystä? en ymmärrä oikeasti.

Tuijottaminen on yleensä epämukavaa kohteesta, joten en suosittele millään tasolla.

Vierailija
44/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheen, joka on usein häntä katsoessani sattunut katsomaan minua ja nauranut. Joskus kuitenkin kääntänyt selän, joten päättelin sn olevan yksipuolista. Nyt hän näki minut toisen miehen kanssa ja käyttäytyi kivikasvoisen jäätävästi ja puhui töykeästi. Toivon tietysti, että se tarkoittaisi hänen pitävän minista. En kehtaa kuitenkaan tehdä aloitetta, pelkään tulevani tylysti torjutuksi. Lidäksi viimeksi, kun hän oli niin tyly, reagoin itsekin ihmeen voimakkaasti suuttumalla hänelle takaisin. Nyt hän varmaan ei enää pidä minusta, jos olisi joskus ollutkin kiinnostusta. Kuulisin miehiltä mielellään neuvoja tähän tilamteeseen, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
45/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen, joka on usein häntä katsoessani sattunut katsomaan minua ja nauranut. Joskus kuitenkin kääntänyt selän, joten päättelin sn olevan yksipuolista. Nyt hän näki minut toisen miehen kanssa ja käyttäytyi kivikasvoisen jäätävästi ja puhui töykeästi. Toivon tietysti, että se tarkoittaisi hänen pitävän minista. En kehtaa kuitenkaan tehdä aloitetta, pelkään tulevani tylysti torjutuksi. Lidäksi viimeksi, kun hän oli niin tyly, reagoin itsekin ihmeen voimakkaasti suuttumalla hänelle takaisin. Nyt hän varmaan ei enää pidä minusta, jos olisi joskus ollutkin kiinnostusta. Kuulisin miehiltä mielellään neuvoja tähän tilamteeseen, mitä pitäisi tehdä.

uskalla tehdä jokin aloite.

mitä miehet ovat tuossa kertoneet voi ihastelemasi mies hyvin pitää sinusta. 

yritä jotain, mikään ei harmita kuin se, ettei uskaltanut, ja se jää vaivamaan tyyliin loppuikäksi.

nim.kokemuksen syvällä rinta-äänellä

Vierailija
46/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoittaako melkein aina miehen avoin tuijotus pitkään naiselle sitä että on kiinnostunut? voiko mies avoimesti tuijottaa porukassa jostain muustakin syystä? en ymmärrä oikeasti.

Tuijottaminen on yleensä epämukavaa kohteesta, joten en suosittele millään tasolla.

Niinhän se on, paitsi kun tuo erityinen mies tuijotti minua, olin kuin pistoksissa mutta myös onnellinen. toivottavasti hän tuijotti hyvällä eikä pahalla.

Vierailija
47/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti aluks ajattelin ap:n olevan ihan järjissään, mut nyt toi (lähes tuntemattoman?) pelkän katseen analysointi on lähtenyt niin käsistä, et huhhuh...

Ihan oikeesti.

Vierailija
48/53 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti aluks ajattelin ap:n olevan ihan järjissään, mut nyt toi (lähes tuntemattoman?) pelkän katseen analysointi on lähtenyt niin käsistä, et huhhuh...

Ihan oikeesti.

Täällä keskustelee muutkin kuin minä. Mun viestejä on vaan ne missä on -ap.

T. -ap

Vierailija
49/53 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas herää kysymys että miksi olet kiinnostunut miehestä joka pälyilee, käyttäytyy epämääräisesti, ja suorastaan huonostikin äkäillessään. Meinaatko että siitä seurustelun myötä tulee ihana aurinkoinen puoliso? Mä veikkaisin että miehellä on mielenterveysongelmia.

Vierailija
50/53 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös saattaa johtua siitä että mies on kovin ihastunut mutta samalla mustasukkainen jostain mitä sinä teit tai mies kuvittelee sinun tehneen tai tekevän. Kovasti ihastunut ei havainnoi ympäristöään ja ihastuksensa tekoja ihan täydellä pakalla.

Jos selitys on tämä niin se voi olla toki monelle jonkinmoinen varoitusmerkkikin.

M

Vierailija
51/53 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että jos oikeasti haluatte tutustua niin ghostaaminen on turnout! Sillä tavalla nöyryytätte miestä ja sen takia eivät ota seuraavan kerran tosissaan koska muistavat edellisen kohtelun.Joten käytöstavat myös jos ei kiinnosta! Naiset tekee yksinkertaiset asiat vaikeiksi parin muodostamisessa.. Pitää miettiä kuukausi tolkulla tuntemuksiaan kun järki huutaa että mee ja juttele sille.Miehet ovat paljon yksinkertaisempia ja suoria etenemään.Pikkuoijat taas leikkii, joten puhun nyt miehistä.

Vierailija
52/53 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse tarkoittaa miehellä usein kiinnostusta, mutta ei ne silti tule juttelemaan koska nainen voi antaa vääriä merkkejä kohteliaisuudesta..Harva mies haluaa tutustua koska voihan ihmiset muuten katsoa toisia..saa ahdistelusyytteen ja selittää sitten oikeudessa: kun tuo nainen katsoi niin luulin että se kiinnostunut..meninpä juttelemaan ja tässä sitä ollaan sitten..Eli tarkoitus on sanoa se että nainen voi mennä juttelemaan miehelle vapaammin mutta jos se menee toisinpäin niin päivä voi päättyä ikävästi kun ei ollutkaan naisen märkä uni..Olet liian lihava,laiha.Liian lyhyt,pitkä,väärän väriset kengät.Väärän väriset silmät tai muuta mitä vaan sattuu mieleen naisihmisille tulemaan.Tai pitää sinua homona koska pukeudut liian siististi vaikka rakastaisit naisia kuin elämää! Aina löytyy joku syy! Siksi parempi sanoa suoraan:olet kiinnostava.Säästyy aikaa ja tiedät heti tilanteen.Toivoisin naisilta enemmän aloitteita kun nyt eletään tasa arvossa!

Vierailija
53/53 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon just tollanen kylmä ja katson pitkään kun olen vahvasti ihastunut. Saatan katsoa pitkää ja kun nainen katsoo takaisin käännän selän hänelle.

Eihän tässä ole mitään järkeä. Nainen luultavasti itkee itsensä uneen, jos hänellä on kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme