Sohvaperunat 2017
Kohta alkaa! Kaikki töllön ääreen! Keitä odotat eniten tältä kaudelta?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna on aina paljain jaloin? En tykkää varpaista. Örf.
Nainenhan on viehättävimmillään paljain jaloin!
Vierailija kirjoitti:
... Silti ihmettelen monen sohviksen jatkuvaa käkätystä. Olenko minä vai he outoja? Hekottaako muka suurin osa tv:n katsojista koko ajan noin?
Olen pitkäaikainen Sohvisfani ja suosikkejani ovat ukkiskerho, homopari, se lapsiperhe ja turkulaiset jätkät. He eivät naura mielestäni teennäisesti tai yritä koko ajan esittää jotain, kuten moni muu tuntuu tekevän.
Eivät hekota koko ajan. Ohjelmaan kootaan juuri ne kohdat, kun jotain tapahtuu.
"Vieläkö joku pitää Jormaa ja Soilea ihanana parina? Olisiko ihanaa, jos oma aviomies kiroilisi kahvipöydässä, että perkele kas kun ei lanttukakkua?"
Kyllä, Jorma ja Soile ovat aivan huippuja, Soilen ilmeet sanoinkuvaamattomia ja Jorman kiroilu ei ole mitään varsinaista kiroilua vaan rakkaudellista naljailua Soilelle, loistava pari ovat.
Uudet helsinkiläiset Teemu ja Salli on todella ärsyttäviä. Erityisesti Salli. Yrittää todella paljon olla hauska ja nokkela. Ei onnistu. Tuntuu olevan todella ylimielinen muija.
Mietin vaan miltä tuon Sanniksen huppari haisee kun koiruli istuu vähän väliä sen päällä...
Eilinen jakso oli taas aivan mainio. Turkulaispari oli ihan leppoisa myös :) , että osaa ne olla ihan kivojakin, eikä aina naama norsunveellä. Jormasta mä en oikein tykkää, se on tosi negatiivinen nykyisin.
Turkulaisperheen isä Ville on sitten gladiaattoreissa ensi lauantaina, siis 11. marraskuuta.
Siis whaat mitä nää JVG, Hjallis ja Nina Lahtinen tässä ohjelmassa tekee??
Ihan huippu tää Nenäpäiväspessu! Hauskaa, kun mukana julkkiksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippu tää Nenäpäiväspessu! Hauskaa, kun mukana julkkiksiakin.
En tykkää.
Siis minkä helvetin takia noita julkkuja on pitänyt tunkea tohon sohvaperunoihin?
Meni maku koko ohjelmasta. Eikö tuo Lahtinenkin oo jo joka ohjelmassa muutenkin.
Jätän tämän jakson väliin.
Joo, samaa ihmettelen. Tuosta Hirviniemen eksästä ei pääse ikinä eroon. Toivottavasti nuo julkkisperunat eivät ole enää jatkossa.
Ei ei ei! Nyt meni sohvisten idea. Nuo julkkikset ei ole yhtään aitoja. Niina Lahtinen tuollakin ylinäyttelemässä!
Sohvisten kantava idea on juuri tavalliset suomalaiset tv-katsojat.
Ehkä oli vaan joku Nenäpäivä-juttu nämä julkimot?
Olipa sysipaska jakso. Toi loppu varsinkin. Eikä gladiaattoreita.
Kappas, perus negatiiviset mammapalstalaset. Miks ihmeessä tekiskään mitään uutta ja erilaista, ees yhen hyväntekeväisyysjakson verran. Hohhoi.
Ai homopari ei muka esitä mitään? :D
Muuten olen samaa mieltä, että ohjelmassa on ihan liikaa ei-minkään-nauramista. Aidot reaktiot kyllä tunnistaa teennäisestä hekohekosta.