G: Saako miehellesi soittaa tuntemattomat naiset?
" Miehelle tuli kortti kanarialta ketjussa joku kirjoitti:
" Minun miehelleni ei yksikään vieras nainen lähetä yhtään korttia, tekstaria tai soita. Olen sitten sairas tai en, en hyväksy sellaista."
Onko teitä tämän ajattelutavan omaavia naisia paljonkin? Millä perustelette näkemystänne?
Itse olen töissä miesvaltaisella alalla ja työpaikassa ja kyllä olisin ihmeissäni, jos mieheni suhtautuisi noin. Hui sentään, mullahan on puhelimessa kymmenien sellaisten miesten yhteystietoja, joita mieheni ei tunne. Myös hänellä on naisia työkavereina. Lisäksi eräs lapsuudenkavereistani on mies. Olen sittemmin tutustunut myös hänen vaimoonsa, mutta nimenomaan tämä mies on kaverini (ei tosin kaikkein läheisimpiä kavereita).
Ex-poikakaverini muuten tykkäsi huonoa kun lähdin opiskelemaan " miesten" alaa ja suurin osa opiskelukavereistani oli miehiä. Tuo vaikutti osaltaan siihen, että hänestä tuli ex.
Kommentit (31)
Vaikka se sopii joillekin niin kaikille ei. Meille ei ja olemme onnellisia näin ja taatusti naimissa kuolemaan saakka. Ei ole turhia mustasukkaisuuksia yms. Ja tämä sopii meille. En ikinä haluaisi miestä kaverikseni... Naiset on sitä varten.
T. 11
Eli etkö kaveeraa tuttujen pariskuntien miesten kanssa?
Tuo teksti vaan kuulostaa siltä, että haluatte sulkea kaiken muun pois. Ikäänkuin pelkäätte kaikkien mahdollisten toista sukupuolta olevien olevan mahdollinen pettäjäkumppani. Että parempi vaan pysyä erossa kaikista muista?
Tosin ehkä ette ole olleet ennen toisiannekaan juuri tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sellaisen rajoittuneen kuvan sain.
en kai minä nyt ala aikuista ihmistä määräilemään. Tuntuisi todella lapselliselta alkaa määräämään kenen kaveri saa olla ja kenen ei...
Kai avioliitossa saa tehdä yhteisiä sopimuksia sen pohjalta mitä kummatkin on asioista mieltä!
Esim. että vieraita ihmisiä ei ole lupa tapailla jne. jos on läheinen työkaveri jonka kanssa on muutenkin kun työajalla tekemisesiisä niin eikö ole reilua silloin tutustuttaa myös puoliso jne.
Ja mitä tuohon tulee että ystävät pitäisi tutustuttaa aina puolisoonkin niin en kyllä ole samaa mieltä. Minusta jokainen ihminen tarvitsee myös ihan omia ystäviä, ihan omia harrastuksia ja menoja. Niiden yhteisten lisäksi. Ei parisuhde tarkoita sitä että KAIKKI pitää olla yhteistä, kumminkin jokainen on ihan erillinen ihmisensä.
Mua ärsyttää suunnattomasti pariskunnat jotka eivät voi olla yhtään erossa toisistaan, liikutaan vain pariskunnittain jne. Me ainakin tulemme onnellisiksi myös siitä, että saamme välillä olla yksin ja että toinen voi lähteä viettämään aikaansa jonkun ystävänsä kanssa joka ei ole toisen ystävä.
Ei se silti tarkoita että olisi jonkun tällaisen ystävä juuri sen takia.
Ymmärrän, että seuraava analogia ontuu, mutta hyvin harva vetää napaansa jokaisen pullan/sukaalevyn/oluen jonka näkee, vaikka ne kuinka olisivat houkuttavia. Jos niin tekee, se yleensä johtuu jostain sairaudesta. Ehkä joku sinunkin (nais)ystävistäsi on viehättävä ? Katsotko häntä siis sillä silmällä ?
terv. 20
muuten on turha ihmetellä, jos asiaan suhtaudutaan karsaasti.
Ei se ole toisen tukehduttamista jos kohteliaasti esittelee läheisemmät ihmiset puolisolle! Se kun ei tarkoita samaa, että ollaan koko ajan yhdessä. Itse en siedä salaisuuksia suhteessa.
Hyvä jos olette löytäneet toisenne miehesi kanssa ja hän on asioista samaa mieltä, sehän se tärkeintä on.
Mutta jos itse on kovin rehellinen ja toinen salailee niin ongelmiahan siitä tulee ja pahaa mieltä.
-kokemusta on
sitten vielä istun joskus pakollista iltaakin heidän kanssaan + teen työmatkoja. Tänään viimeksi, kun oltiin kauppaan menossa, niin miespuolinen työkaveri soitteli. Hulluksi mun mies tulisi, jos noita alkaisi miettiä. Ja oikeassa on! Rakastan miestäni ja nuo työkaverit ei todellakaan kiinnosta!
Kun Rakastaa ei voi olla mustasukkainen.
Niin juuri, olet kuitenkin katsellut sillä silmällä " ystäviäsi" koska ovat niin viehättäviä mielestäsi. En haluaisi olla sellainen ystäväsi, enkä etenkään vaimosi.