Ääh, mulla on treffit huomenna ja nyt huomaan, että mies on ihan liian hyvä mulle
Hän pyysi minua näin treffejä edeltävänä päivänä Facebookissa kaveriksi ja vähän aikaa hänen julkaisujaan selailtuani tajusin, että hänellä on todella laaja kaveripiiri, paljon harrastuksia, yms. Itse taas olen enemmän tällainen sisäänpäin kääntynyt kotona nyhjääjä, jolla on vain pari ystävää. Voiko toimia vai pitäiskö perua koko juttu? Tosi hyvä tunne oli tästä, mutta nyt alkoi ahdistaa toden teolla. Ei olis pitänyt mennä stalkkaamaan...
Kommentit (7)
Aijai kuulostaa siltä että joku saa kohta legendaarisen tekstarin "oot liian hyvä mulle...sori" ja sitten ghostaus ;(
Facebookin kaverimäärä = laaja kaverpiiri😂 Joojoo. Ja faceen kirjoitetut hehkutukset on aina totta😂Joojoo.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin kaverimäärä = laaja kaverpiiri😂 Joojoo. Ja faceen kirjoitetut hehkutukset on aina totta😂Joojoo.
Entäs jokaviikkoiset kuvat isoista bileistä tai muista tapahtumista? Kuvat lukuisista ulkomaanmatkoista? Kuvat treenatusta vartalosta? Pelkään pahoin, että mies on tajunnut jo itsekin, ettei mussa ole mitään kiinnostavaa, muttei kehtaa vaan enää myöntää sitä...
Ap
Erilainen kuin sinä ei tarkoita parempi kuin sinä.
Kuulostaa kyllä lähinnä pinnalliselta pröystäilijältä ja itsensä alleviivaajalta.
Ei se tarkoita muuta kun että olette enemmän hänen kavereiden kanssa ellet rupea itselle hankkimaan ystäviä... tai harrastuksia... Mulla on tuttavapariskunta... Mies on aina melkein jossain menossa kavereidensa kanssa tai sitten nainen on mukana näissä riennoissa.... Miehen kaverien pitää vain ottaa huomioon myös sinut... Ei sen kummempaa... Toiset naiset vaan ei jaksa semmoista paskan lotinaa... En minäkään.... Muutakin tekemistä kun puhua toisista ihmisistä paskaa....
Minulla on miehenä päinvastainen ongelma, saan treffejä vain niiden naisten kanssa joista näen jo etukäteen että en todennäköisesti voi kiinnostua heistä.
kyllä se sua silti puikottaa.