Miehen "harhaileva katse"
Olen seurustellut nyt nelisen kuukautta uuden tuttavuuden kanssa ja pääosin kaikki menee loistavasti. Paitsi...
Tänään olimme sopineet lounastreffit, todella harvoin pääsemme kaksin syömään, joten pientä arjen luksusta tämä molemmille. Kaikki menikin mukavasti, kunnes tarjoilija, joka tilauksemme otti vastaan alkoi pitää silmäpeliä mieheni kanssa. Tai kumpi piti niin hankala sanoa. Tämä tarkoilijatar meni useaan otteeseen pöytämme ohi; sattumalta? Tuskin. Hän katsoi joka kerran ohi mennessään miestä ja mies katsoi perään 🙄 Erään kerran ohi mennessä mies sitten katsoi naisen päästä varpaisiin, toki takamusta myöten. Lopussa vielä viimeinen vilkaisu perään. Olin lähes sanaton, mielestäni aika ikävää ja lapsellista käytöstä. Emme todella ole enää mitään tyttöjä ja poikia, yli nelikymppisiä molemmat. Aika noloa oli siinä istua ja olla kuin ei mitään. Itsellä nyt ei tulisi mieleenkään käyttäytyä samalla tavalla toisen seurassa, vaikka toki pystyisin niinkuin kuka tahansa meistä. Koin kyllä käytöksen todella mauttomana molemmin puolin, taisipa olla viimeinen kerta tämmöisiä lounastreffejä.
Mitä mieltä olette miehen käytöksestä? Tykkäisittekö itse huonoa? Minulla meni aika totaalisesti maku, aika nöyryyttävä kokemus. Vai olenko liian herkkähipiäinen?
Kommentit (35)
Et mielestäni ole, kai yleensä edes suhteen alussa on enemmän kiinnostunut toisesta kuin muista naisista, tai ainakin pystyy hillitsemään itsensä toisen seurassa. Varmaan monen mielestä tuo on ihan normaalia mutta minusta ei.
Taitaa olla jännis kierroksella. Tulet vielä valittamaan tänne kuinka mies alussa antoi itsestään mukavan ja luotettavan kuvan, mutta muuttui sitten pettäjäksi. Onnea suhteeseen.
Joo jännämies! Ja sä tunnet silti vetoa häneen vaikka katselee treffeillänne muita naisia :D Jea!
Huonotapainen.
Ei herrasmies eikä osaa huomioida toista.
On tottunut silmäilemään... vie aikansa asettua.
Mutta onko se sinun kanssasi? Sen aika näyttää.
Mitä sinä haluat? Montaa kertaa ei kannata ihmetellä. Puhua voi tai sitten, jos onkohan moikka... niin tuskin sinun kasvatusyrutyksesi ovat tarpeen?
Anna mennä ha mene itse.
Kuka missäkin kohtaa on sopiva..,
On se kyllä kumma että naiset tälläisistä miehistä pitävät. Täällähän oli ketju siitä kun ensitreffeillä mies suuteli toista naista pariinkin otteenseen (?). AP naisena mietti pitäsikö jatkaa tapailua? WTF.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kumma että naiset tälläisistä miehistä pitävät. Täällähän oli ketju siitä kun ensitreffeillä mies suuteli toista naista pariinkin otteenseen (?). AP naisena mietti pitäsikö jatkaa tapailua? WTF.
Itse olen sietänyt miehiltä vaikka mitä koska olen mieluummin ollut edes jonkun kanssa kuin yksin, ja jos on huono itsetunto niin kokee että miehellä on oikeus tehdä kaikenlaista ja jos loukkaantuu niin loukkaantuu turhasta.. mutta nykyään en katselisi aloituksen kaltaista miestä tuon pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono provo
Kunpa olisikin provo... Mutta ikävä kyllä ihan elävästä elämästä ja tänään sain olla ihan itse aitiopaikalla todistamassa. Mutta joo, olen samaa mieltä, että huonoa käytöstä ja jos ei nytkään pysty silmiään pitämään kurissa niin mitähän sitten myöhemmin. Todella nöyryyttävältä tuntui joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sietänyt miehiltä vaikka mitä koska olen mieluummin ollut edes jonkun kanssa kuin yksin, ja jos on huono itsetunto niin kokee että miehellä on oikeus tehdä kaikenlaista ja jos loukkaantuu niin loukkaantuu turhasta.. mutta nykyään en katselisi aloituksen kaltaista miestä tuon pidemmälle.
Tätä mä en tule koskaan ymmärtämään. Siis vaikka minkälaisen pettäjäukon kanssa ollaan yhdessä kunhan ei tarvitse olla ihan yksin?!
En itsekkään ehkä mikään täydellinen herrasmies ole mutta en kyllä koskaan seurustelisi tai muuttaisi kenenkään naisen kanssa yhteen ellei olisi molemminpuolisia tunteita ja molemmat olisivat uskollisia.
hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...vain jännämies voi tietää sen...
Eivät ole kyllä olleet mitään kaikkien naisten suosiossa olevia komeita miehiä vaan ihan tavallisia. Ne suositut komeat miehet eivät ole minusta kiinnostuneita joten sama tilanne kuin täällä valittavilla miehilläkin naisten suhteen..
Minä en olisi huolissani tuosta "mitähän sitten myöhemmin". Itse lukeudun niihin naisiin jota ei haittaa pätkän vertaa, että kumppani vilkuilee kauniita naisia katukuvassa. Se, ettei ole sokea naiskauneudelle ei tee miehestä automaattisesti pettäjää.
Ennemmän minua häiritsee tuo käytös tilanteessa missä olitte ja vielä niin lyhyen tuntemisajan jälkeen. Todella junttimaista touhua mieheltä, ei mitään tilanne tajua. Eikä kuulosta jännämieheltä, vaan wt-mieheltä.
Olisikohan klassisen jssap:n aika?
Tuntuu hyvältä saada backuppia ja varmuutta tunteeseen etten ole "ylireagoinut". Tuntui nöyryyttävältä ja tuntuu edelleen, on todella keskustelun paikkanyt ja maku kyllä meni pahemman kerran eli voihan se olla, että tähän jää.
Jos olette tapailleet vain 4kk pitäisi olla sellainen tajuton alkuhuuma-vaihe menossa, jossa olet miehelle se ainut ja ykkönen. Se kyllä laantuu jossain vaiheessa mutta ei noin alussa.
Joo ei, juntti mikä juntti. En tapaisi enää uudestaan. Ei mitään käytöstapoja.
Ei hyvä ja kertoo miehestä aika paljon. Ensinnäkin ei osaa käytöstapoja. Ei osaa hillitä itseään ja ei välitä seuralaisensa tunteista. Jne.
Todennäköisesti suhteellisen tunteeton egoisti. Jätä se sika tässä vaiheessa kun suhteenne on vasta tuolla asteella.
Oli kyllä semmonen tilanne ja itse niin nolossa asemassa, miehen sekä tarjoilijan taholta, että katkolle laitoin suhteen. Voihan olla etten koskaan saa selitystä tai menee mun piikkiin, mutta menköön. Olin paikalla ja niin mitä näin ja etenkin koin.
Suuri silmien etäisyys. kirjoitti:
Onko miehellä silmät ohimolla?
Ei, pää kyllä kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä ja kertoo miehestä aika paljon. Ensinnäkin ei osaa käytöstapoja. Ei osaa hillitä itseään ja ei välitä seuralaisensa tunteista. Jne.
Todennäköisesti suhteellisen tunteeton egoisti. Jätä se sika tässä vaiheessa kun suhteenne on vasta tuolla asteella.
Kovia aiemmissa suhteissa kokenut. Sekö sitten "oikeuttaa"? En tiedä...
Se on miehillä geeneissä että hyvä perse ja tissit saa heidän huomion.