Miehen "harhaileva katse"
Olen seurustellut nyt nelisen kuukautta uuden tuttavuuden kanssa ja pääosin kaikki menee loistavasti. Paitsi...
Tänään olimme sopineet lounastreffit, todella harvoin pääsemme kaksin syömään, joten pientä arjen luksusta tämä molemmille. Kaikki menikin mukavasti, kunnes tarjoilija, joka tilauksemme otti vastaan alkoi pitää silmäpeliä mieheni kanssa. Tai kumpi piti niin hankala sanoa. Tämä tarkoilijatar meni useaan otteeseen pöytämme ohi; sattumalta? Tuskin. Hän katsoi joka kerran ohi mennessään miestä ja mies katsoi perään 🙄 Erään kerran ohi mennessä mies sitten katsoi naisen päästä varpaisiin, toki takamusta myöten. Lopussa vielä viimeinen vilkaisu perään. Olin lähes sanaton, mielestäni aika ikävää ja lapsellista käytöstä. Emme todella ole enää mitään tyttöjä ja poikia, yli nelikymppisiä molemmat. Aika noloa oli siinä istua ja olla kuin ei mitään. Itsellä nyt ei tulisi mieleenkään käyttäytyä samalla tavalla toisen seurassa, vaikka toki pystyisin niinkuin kuka tahansa meistä. Koin kyllä käytöksen todella mauttomana molemmin puolin, taisipa olla viimeinen kerta tämmöisiä lounastreffejä.
Mitä mieltä olette miehen käytöksestä? Tykkäisittekö itse huonoa? Minulla meni aika totaalisesti maku, aika nöyryyttävä kokemus. Vai olenko liian herkkähipiäinen?
Kommentit (35)
Säälittävää käytöstä mieheltä sekä tarjoilijalta. Itsellä samanlaisia kokemuksia eikä kivalta tunnu.
Miehen käytös on epäkunnioittavaa. Kyllä miehet osaa käyttäytyä naisen seurassa, eri asia on kenen seurassa he vaivautuvat olemaan herrasmiehiä. Mielestäni siinäkään ei ole vikaa, että tykkää katsella ihmisiä, mutta en itse todellakaan alkaisi tuijotella muita miehiä ollessani treffeillä! Tuo on niin törkeää. Ja valitettavasti kertoo miehen suhtautumisesta aloittajaan.
Tunsin kerran miehen, joka käyttäytyi juuri noin. Se ei hänellä valitettavasti jäänyt pelkkiin katseisiin, vaan petti molemmissa avioliitoissaan. Eli en jatkaisi tuollaisen miehen kanssa.
Itse olisin voinut lopettaa jutun vaikka sillä hetkellä siihen paikkaan. Kävellä vaan ulos koko kahvilasta. Mulla on pieni toleranssi tämäntyyppiselle porsastelulle, niin selvää kunnioituksen puutetta tässä on mieheltä naisia kohtaan.
Joo, ei jatkoon, yöks. Jotain itsekunnoitusta AP, ei kannata haaskata aikaa tuollaiseen mieheen.
Ei kannata jatkaa suhdetta. Tulee vaikeuksia ja nyt pääset helpommalla kun lähdet. Ei pitäisi muut naiset kiinnostaa.
Jouduit sitten "todistamaan" tilannetta, jossa spontaani kiinnostus molemminpuolin näkyi noin selvästi sinun kannalta valitettavasti. Asian olisi silti voinut hoitaa fiksummin, ja erityisesti tässä tapauksessa miehesi. Olisihan mies sitten voinut myöhemmin mennä yksin kyseiseen paikkaan vilkuilemaan, jos noin kerran kiinnosti ainakin katselutasolla. Ei sinusta varmaan kivalta tuollainen tunnu, ja vieläpä suhteen alkumetreillä. Kyllä tuohon aika tiukasti kannattaa suhtautua, jos ei sitten halua sellaista "parisuhteeksi kutsuttavaa nimellisesti", mihin todellisuudessa kuuluu sitten jos jonkinlaista "kaveriksi kutsuttavaa", ja kummasti asemasi näiden takia on jatkuvasti uhattuna. Jos sinulle riitti jo tämä, en ihmettele. On hyvä, että olet nainen, joka tietää oman arvonsa ja osaat asettaa selvät rajat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin voinut lopettaa jutun vaikka sillä hetkellä siihen paikkaan. Kävellä vaan ulos koko kahvilasta. Mulla on pieni toleranssi tämäntyyppiselle porsastelulle, niin selvää kunnioituksen puutetta tässä on mieheltä naisia kohtaan.
Sama juttu. Aikani olisin yrittänyt juttua jatkaa miehen kanssa ja jos siitä ei olisi tämän ja tarjoilijan touhujen takia mitään tullut, niin olisin sanonut kohteliaasti hymyillen heipat ja poistunut.
Hieman vastaava juttu minulla kävi nuorena, kun silloinen poikaystäväni (hän oli ollut myös ystäväni jo lapsuudesta saakka) ei saanut silmiäni irti toisesta ystävästäni, jonka olin hänelle esitellyt samana iltana. Vaikka juttelimme poikaystäväni kanssa naamatusten, niin tämä nuorimies ei enää juttujani kuullut ja minua nähnyt. Vein hänet tilanteesta syrjään ja kerroin, että hänen käytöksensä on tylsää ja hän ymmärsi kyllä, mutta mikäs sille voi, ystäväni veti häntä puoleensa kuin magneetti ja siihen loppui yli kahdenkymmenen vuoden ystävyytemme.
Ystäväni ei miehestä ollut kiinnostunut, vaan päinvastoin häntää ärsytti toisen tuijotus, joten mies joutui poistumaan yksin ja me jäimme ystäväni kanssa ystäviksi. Nyt olemme miehen kanssa taas ihan väleissä, mutta paria meistä ei enää tullut. Mies otti minuun yhteyttä muutaman kerran kertoen, että hän oli kotimatkalla asian tajunnut, mutta myöhäistä se oli siinä vaiheessa. Ei hän siis paha mies ollut, lähinnä vain nuori, 25 vuotias, ja tyhmä.
Ap:n mies taas tuntui vain typerältä pelimieheltä, jonka kanssa en enää ap:n housuissa suunnittelisi yhtään mitään, vaan mies voisi iskeä ihan rauhassa itselleen naisia tästä eteenpäin. Hyvä että asia selvisi näin pian.
Onko miehellä silmät kaukana toisistaan?
👁 👁
OO
Kuulostat hiukan herkkähipiäiseltä. Olisit reilusti kysynyt oliko hyvä perse.
Lisääkin kommentteja otan mielelläni vastaan 👍