Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mua on kuluttajana niin höynäytetty niin höynäytetty...

Vierailija
29.09.2017 |

Oon käyttänyt 20 vuotta pyykinpesussa huuhteluainetta. Miksi?? Ajattelin että sitä vaan kuuluu laittaa. Nyt oon noin kuukauden ollut ilman ja ihan samalla lailla pyykki peseytyy, on raikasta ja pehmeää. Huoh. 😑

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on muiden vika, että sinä et tiedä mitä teet?

Vierailija
2/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itse huuhteluaineen ruokasoodasta, etikasta ja eteerisestä öljystä. Tulee puhtaan raikasta pyykkiä.

Eikä tule kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita on oikeasti paljon kun alat ajatella itse, MIKSI teen jotain? Koska niin kuuluu tehdä? Koska äiti aikoinaan sanoi niin? Miksi?

Vierailija
4/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä käyttänyt huuhteluainetta. En oo vaan kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
5/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhteluaine pilaa vaatteet

Vierailija
6/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt huuhteluainetta 20 vuoteen, koska totesin myös ettei sitä tarvitse. Turhaa kemikaalikuormaa. Ja kasvoveden käytön lopetin myös, koska siitä ei ole yhtään mitään hyötyä, päinvastoin. Olen ollut noin 10 vuotta ilman ja iho voi paremmin.

Vierailija
7/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen itse huuhteluaineen ruokasoodasta, etikasta ja eteerisestä öljystä. Tulee puhtaan raikasta pyykkiä.

Eikä tule kalliiksi.

Koska ruokasooda ja etikka on syövyttävä yhdistelmä, jolla voi putsata esim tukkeutuneita viemäreitä, mä vähän epäilen, että pyykinhuuhtelussa se ei ole paras mahdollinen. Sen sijaan etikkaa sinällään monet kyllä käyttävät. Itse en käytä huuhteluainetta ollenkaan.

Vierailija
8/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia asioita on oikeasti paljon kun alat ajatella itse, MIKSI teen jotain? Koska niin kuuluu tehdä? Koska äiti aikoinaan sanoi niin? Miksi?

Niinpä. Yksi tällainen juttu oli kananmunan lisääminen pullataikinaan - aivan turhaa. Säästyypähän siinäkin yksi muna! Ap

Vierailija
9/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule kalliiksi.

Koska ruokasooda ja etikka on syövyttävä yhdistelmä, jolla voi putsata esim tukkeutuneita viemäreitä, mä vähän epäilen, että pyykinhuuhtelussa se ei ole paras mahdollinen. Sen sijaan etikkaa sinällään monet kyllä käyttävät. Itse en käytä huuhteluainetta ollenkaan.

Olen kyllä ihmetellyt tuota komboa juurikin tuon takia, noh, vaatteet ovat olleet puhtaan raikkaita (eivät ole syöpyneet :D) ja kone pysynyt puhtaana.

En tiedä onko ideana olla myös hieman puhdistava? Mikä ei kyllä haittaa koska käytän luomu pyykinpesuainetta(miedompaa kuin perus pyykinpesuaineet) niin pesevä vaikutus huuhteluaineessa ei haittaa.

Vierailija
10/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Yksi tällainen juttu oli kananmunan lisääminen pullataikinaan - aivan turhaa. Säästyypähän siinäkin yksi muna! Ap

Kananmunalla tulee korkeammaksi nouseva pulla, mutta se kuivuu koppurammaksi kuin kananmunaton pulla.

Mä teen tilanteen mukaan: jos koriin tarjolle pikkupullia niin ilman kananmunaa, jos vaikka bostonkakun niin saatan lisätä sen kananmunan sinne (vaikka ilmankin pärjää).

Maito ei muuten sekään ole mikään välttämättömyys pullataikinassa.

11/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hurahtanut huuhteluaineisiin. Aaarrgggghhhhhhh!

Itse pesen pyykit ilman huuhteluainetta.

Vierailija
12/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tajuta myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
13/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä huuhteluainetta, suihkugeeli vaihtui shampoon (käytön kuitenkin kosteusvoidetta enkä koe että se kuivattaa ihoani), hoitoaine jäännyt kokonaan pois.

Elämässä on paljon asioita joita ei ole pakko ostaa ja pärjää ilman, riippuen tottakai henkilöstö itse että mikä sopii ja mikä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi