Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummon jatkuva perseily kostautuu aina mulle

Vierailija
29.09.2017 |

Tätä on jatkunut jo ihan liian kauan eikä lopu koskaan. Äitini perseilee jatkuvasti exälleni joka sitten kostaa mulle sillä tavalla että lastemme tapaamiset vaikeutuvat. Ja kaikki on äitini perseilystä johtuvaa eikä äitini näe että vika on hänessä.

Olen sanonut asiasta monta kertaa, ja siitä mitä siitä jatkuvasta perseilystä seuraa. Heittäytyy mokoma marttyyriksi ja uhriutuu, ainako vika on hänessä ja hän ajattelee vain lapsia. Juu ei ajattele. Jos ajattelisi, lopettaisi perseilynsä ja minä näkisin lapsiani ilman ongelmia.

Muutenkin tuntuu äidilläni olevan joku päähänpinttymä exästäni. Pakkomielle.

Miten saisin äitini vaikka hoitoon kun tuo on jo sairasta sen touhu?

Puhuminen ei auta koska heittäytyy marttyyriksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siis käytännössä tekee? Mitä tarkoitat tuolla perseilyllä? On yhteydessä exään, vittuilee, mitä?

Vierailija
2/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseilee millä lailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, viikonloppu lähestyy. Ja taas tätä äitihullu juttua piisaa, joka pilasi ap. lapsuuden ja siksi ei halua olla lastensa kanssa.

Ja nyt on syynä perseily, kun ei lapset kiinnosta.

Vierailija
4/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini perseilyt ovat käytännössä sitä että jatkuvasti vittuilee exälleni joka sitten kostaa äitini paskamaisuuden minulle eväämällä jatkuvasti lasten tulon luokseni. Koska nyt sitten keksittiin kyyditys ongelmaksi äitini toimesta. Asuvat samassa kaupungissa, minä muualla. Luovutan kokonaan. En enää jaksa tapella. Ja olla sossuunkaan yhteydessä. Siinäpähän mummokin ihmettelee kun lapsenlapsiaan ei näe.

Ap

Vierailija
5/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini perseilyt ovat käytännössä sitä että jatkuvasti vittuilee exälleni joka sitten kostaa äitini paskamaisuuden minulle eväämällä jatkuvasti lasten tulon luokseni. Koska nyt sitten keksittiin kyyditys ongelmaksi äitini toimesta. Asuvat samassa kaupungissa, minä muualla. Luovutan kokonaan. En enää jaksa tapella. Ja olla sossuunkaan yhteydessä. Siinäpähän mummokin ihmettelee kun lapsenlapsiaan ei näe.

Ap

Miten se sille eksälle edes pystyy vittuilemaan? Miksi he ovat edes tekemisissä?

Vierailija
6/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oikeasti vielä lapsia tässä jutussa käy sääliksi. Näiden tarinan aikuiskakaroiden pitäisi hävetä.