Miehet eivät välitä naisen menneisyydestä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ainakaan. Oon liiankin kriittinen ja menneisyys vaikuttaa paljonkin.
Aika harvinaisuus taidat olla.
Ei pidä itselläni ainakaan paikkaansa.
Aika harva nainen kelpaa parisuhteeseen. Mielenterveys ongelmat on yksi turn off. Sitten naisen pitäisi olla jollain lailla aktiivinen ja aloitteellinenkin. Sellaista uhriutumista ei jaksa, eikä vastuun ulkoistamista aina jollekin muulle.
Tottakait menneisyys vaikuttaa paljon. Yleensä tulevaisuus on samanlaista kuin menneisyys. Mitä nyt on nähnyt naisia joilla kumppanit yhdenyön ja pidemmät vaihtuvat tiuhaa tahtia, niin elämä on opettanut jotta näistä kannattaa pysyä kaukana. Se on lähinnä seurausta jostain sellaisesta mitä kumppaniltaan ei halua.
Vaikea on löytää sitten naista jolla olis jotain muutakin elämänsisältöä kuin työ ja perusarjen pyörittäminen.
E.i pitäisi olla jotain omia juttuja ja mielenkiinnon kohteita. Ja mieluusti jotain yhteistä mielenkiinnon kohdetta.
Sitten ihan peruskäytöstavat pitäisi löytyä.
Sitten tuo jotta naisella on lapsia, ei oikein parisuhteessa näytä toimivan. Pidän lapsista ja itsellänikin niitä on aikaisemmasta elämästä. Ei kelpaa siis kuka tahansa.
Ihan realistisesti ensin yleensä mielenkiinnon herättää ulkonäkö ja sitten se muu. Aika harva tässä jää enää jäljelle ja kun mielenkiinnon pitäisi olla molemminpuolista, niin tosi harva nainen on potentiaalinen tapaus.
Kertokaa nyt mulle jo joku viisas ja fiksu että mitä siellä mun menneisyydessä on?
Ilmajokiset????
Tahdon ihan itsekin tietää. Olis mukavaa.
Että voisiko ilmajokiset kertoa että ketä olen nussinut? Olisiko se mahdollista, ettäbtästä asiasta päästään eteenpäin.
Laittakaa niiden jätkien nimet mulle itselleni että saan itsekin tietää.
Koska tätä on jatkunut 10 vuotta ja tästä täytyy päästä eteenpäin niin ketä se nainen on nussinut?
Toiset välittävät enemmän, toisest vähemmän. Ja kuten itseään vitsikkäänä pitävät kyseliätkin tietävät, kyse on menneistä pari- ja seksisuhteista, sekä niiden seurauksena mahdollisesti olevista lapsista.
Jotain ei haittaa, vaikka naisella olisi useita erivärisiä lapsia ja toisessa ääripäässä on neitsytfetissistä kärsivät kilttimiehet.
Ei mulle ainakaan. Oon liiankin kriittinen ja menneisyys vaikuttaa paljonkin.