Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu pitämään sormustaan

Vierailija
28.09.2017 |

Mies ei suostu pitämään sormusta.
Mitä ihmeen peliä tämä on? Ensimmäinen sormus jäi pienehköksi kun painonsa nousi hieman mutta kun olen nyt jo pitkään ehdottanut, että menisimme valitsemaan hälle uuden tai suurennuttamaan vanhaa niin tämä menee ylitsepääsemättömäksi.
Olen kertonut hälle, että minulle se on erittäin tärkeää ja merkityksellistä, että pidämme sormuksiamme.
Kyllä hänen tuttavat, työkaverit kaikki tietävät, että tämä on naimisissa eikä tuo missään käy, että pitäisi "huolestua" mitenkään niin mikä siinä voi olla niin vaikeaa?
Itse naisen näkökulmasta ajattelisin, että miehellä jonka tietäisin olevan naimisissa mutta ei enään pitäisi sormustaan on suhteessaan jokin, noh, kriisi/ ongelmia tai jotakin sinnepäin meneillään minkä takia on jättänyt sormuksen pois.
Tai, ettei syystä tai toisesta halua näyttää olevansa naimisissa jollekkin tai häpeääkö kenties puolisoansa vai mitä ..
Minultakin on jotkut ihmeissään kyselleet, että miksi ei miehelläni ole sormusta.
Muttakun meillä menee mukavasti, mennyt kaikki nämä vuodet enkä pelkää, että tuo hairahtuisi kenenkään muunkaan perään.
Mikä siinä sormuksessa voi olla näin ylitsepääsemättömän kamalaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei pidä sormusta kotona, kauppareissulla, vanhempiensa luona, ulkotöissä, missään hommissa missä se voi tarttua johonkin tai likaantua jne. Tämä ihmetytti mua ensin, mutta kun mies ei pidä koruista ja sormuskin on semmonen aika kömpelön kokoinen, asia on ok. Aluksi piti siis keskustella että miksei se oo koko ajan sormessa, mutta lopulta älysin pointin ja luotan täysin, vaikkei rinkula joka sekunti oliskaan näkyvillä.

Itellä on sormus pääsääntöisesti koko ajan, muttei siitäkään mitään äläkkää nouse, jos joskus tuuletan sormea kotosalla ja lähen vahingossa kauppaan tms. ilman sormusta.

Teillä nyt vähän eri tilanne toki, jos mies ei suostu pitämään sitä ollenkaan. Miksei? Ehkä se harmittaa, kun se sama ei enää mahdu?

Vierailija
22/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoit sormus ei enää mahdu. Onko kenties sen verran tullut liikakiloja? Ehkä sormuksen suurentaminen tarkoittaisi, että kilot ovat tulleet jäädäkseen. Eikä sitä kuitenkaan halua.

Onhan noita kertynyt, naimisiinmenon 80kg->nykyiseen 90kg. Näin 20 vuoden saldoksi en pidä asiaa kriisin paikkana, lähinnä kuvastaa vaimon kokkauskykyjä?

Joskus yritin hieman seuratakkin tuota sormien koon elämistä, mutta en siihen mitään järkevää trendiä ja syytä löytänyt, niin olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sormusta vain kodin ulkopuolella. Mies käyttää nukkuessaankin. Tulisi aika paha aviokriisi, jos jättäisin sormuksen kotiin. Toisaakta omat vanhemoani eivät käyttäneet sormuksiaan koskaan. Vähän parista kiinni tämä, että kuinka paljon puoliso toivoo toisen käyttävän sitä. Eihän sitä itseään varten käytetäkään vaan toista osapuolta huomioiden ja sitoutumista siten osoittaen ulkopuolisten silmissä.

Vierailija
24/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sormusta aina. Miehellä harrastus jossa sormus haittaa, ottaa sen vuoksi pois ja usein unohtaa laittaa takaisin. Ihan sama..

Vierailija
25/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset on vaan bakteeripesiä. Yöks!!

Vierailija
26/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei myöskään normipäivänä pidä sormustaan. Hän ei vaan tykkää käyttää koruja. En koe tätä mitenkään ikävänä. Olisin kokenut ikävänä, jos hän ei olisi missään nimessä halunnut naimisiin tai jotenkin muuten osoittaisi ettei olisi sitoutunut minuun, mutta sormus ei mielestäni liity siihen.

Mutta sulla on oikeus tunteisiisi, mutta jos olet jo selittänyt ne miehelle ja hän ei silti halua käyttää sormusta niin en tiedä onko mitään tehtävissä :(

Vierailija
27/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 24v ja sormuksia pidin ehkä korkeintaan muutaman vuoden. Eikä mieskään ole sormustaan pitänyt. En tykkää koruista erityisemmin ja sormukset ovat epähygieenisiäkin. Just ja just tiedän, missä sormukset edes ovat nykyään. En minä sormuksien kanssa naimisissa ole.

Vierailija
28/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu pitämään sormusta.

Mitä ihmeen peliä tämä on? Ensimmäinen sormus jäi pienehköksi kun painonsa nousi hieman mutta kun olen nyt jo pitkään ehdottanut, että menisimme valitsemaan hälle uuden tai suurennuttamaan vanhaa niin tämä menee ylitsepääsemättömäksi.

Olen kertonut hälle, että minulle se on erittäin tärkeää ja merkityksellistä, että pidämme sormuksiamme.

Kyllä hänen tuttavat, työkaverit kaikki tietävät, että tämä on naimisissa eikä tuo missään käy, että pitäisi "huolestua" mitenkään niin mikä siinä voi olla niin vaikeaa?

Itse naisen näkökulmasta ajattelisin, että miehellä jonka tietäisin olevan naimisissa mutta ei enään pitäisi sormustaan on suhteessaan jokin, noh, kriisi/ ongelmia tai jotakin sinnepäin meneillään minkä takia on jättänyt sormuksen pois.

Tai, ettei syystä tai toisesta halua näyttää olevansa naimisissa jollekkin tai häpeääkö kenties puolisoansa vai mitä ..

Minultakin on jotkut ihmeissään kyselleet, että miksi ei miehelläni ole sormusta.

Muttakun meillä menee mukavasti, mennyt kaikki nämä vuodet enkä pelkää, että tuo hairahtuisi kenenkään muunkaan perään.

Mikä siinä sormuksessa voi olla näin ylitsepääsemättömän kamalaa?

Mitä hän sanoo syyksi ettei lähde sormusta isontamaan vaikka kerrot että haluaisit hänen pitävän sormusta? Onko sormus tallessa vai mystisesti hukassa? Ja onko teillä sinun mielestä joku kriisi/ongelma jonka takia mies ei sormusta haluaisi enää?

Vierailija
29/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä pitäisi sormusta. Syy: inhoan kaikkia miesten koruja. En vaan voi sietää kaulaketjuja/riipuksia jne. Jopa intissä pidin sitä tunnuslaattaa mukanani taskussa, enkä kaulassa ketjussa. Myös kaikenlaiset korvakorut on ihan hirveitä. Sormusta en haluaisi pitää samasta syystä ja lisäksi töideni takia sen alunen olisi aina tosi likainen ja täynnä bakteereja. m27

Vierailija
30/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä huomaavaista pitää sormusta jos kumppani niin toivoo.

Vierailija
31/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua ostaa uutta sormusta koska silloin joutuisi myöntämään lihoneensa kun edellinen ei mahdu sormeen. On saattanut olla kova paikka miehelle henkisesti vaikka ei sitä myöntäisikään. Sinuna en ahdistelisi miestä. Ja se luottamus ei sen rinkulan varaan rakennu. Tietäisit mitä peliä miehet pitävät ihan sormus sormessakin. Se on vain esine.

Vierailija
32/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Ei halua laittaa sormusta sormeen ja pois-taktiikalla ettei jäisi kiinni painaumasta tai sitten jos välillä unohtaa ottaa pois tai laittaa takaisin.

Mistä tiedät ettei katsele toisia? En ainakaan omastani voi varmaksi sanoa vaikkei mitään ongelmia olekaan.. Ja pitää sormustaan.

Vierailija
33/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mitään sormuksia tai koruja. Tuntuvat inhottavilta. Jos tämä on jollekulle ylitsepääsemätön ongelma, ei varmaan kannata mennä kanssani naimisiin.

Vierailija
34/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei halunnut pitää sormusta ja (teko)syitä oli vaikka kuinka, esimerkiksi: ei ollut tarpeeksi hieno, sormus häiritsee arkea, kädet turvonneet niin ei mahdu. Sieltä taustalta lopulta paljastui epäkunnioitusta ja pettämistä tai mitä nyt kukakin pettämiseksi laskee...

Ei käytä uudenkaan miehensä kanssa sormusta, joten sama lienee silläkin raukalla edessä. Ei varmaan tajunnut ostaa tarpeeksi kallista sormusta...

Jos on sellainen työ jossa sormus on haitaksi tai epätoivottava niin ymmärrän ettei se ole sormessa, mutta suhteeseensa sitoutuneilla on se sormus joko ketjussa kaulassa tai sitten esim. lompakossa se oman rakkaan kuva muistuttamassa toisesta.

Vierailija
35/35 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään jos sormus käy pieneksi ja jää laatikon pohjalle. Mutta jos puoliso haluaa hankkia uuden tai suurentaa vanhaa ja tämä ei millään muka käy niin onhan aika outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme