Voiko suhteesta tulla mitään wt mies ja sivistynyt nainen.
Eli oon mies ja olen ns. Wt ihminen.
Asun vuokralla, minulla on amistutkinto ja duunari työ, suvussani harva on käynyt lukiota ja vanhempani ovat työttömiä vapaasta halustaan.
Tykkään iskelmästä ja luonnosta.
Tämä nainen taas on ns. Parempaa porukkaa lähes kaikki hänen suvussaan jtn lääkäreitä tai päälliköitä.
Tämä nainen viihtyy kauppakeskuksissa ja kulkee muodin mukana ja kuuntelee uusinta musiikkia.
Jos välillämme on kuitenkin rakkaus niin voiko suhteesta tulla mitään?
Kommentit (13)
Jos olet komea ja hyvinvarustettu, niin mikä ettei.
Itse akateemisesti koulutettuna ja amismaisen miehen kanssa joskus seurustelleena sanon, että ei voi toimia pitemmän päälle.
Joku muu voi olla eri mieltä.
No muuten kyllä, mutta mitään "uusinta musiikkia" en kyllä hyväksyisi, edes siinä tapauksessa että kuuntelisin itse iskelmää. Tuo kauppakeskuksissa viihtyminenkin on aika epäilyttävää, niissähän pyörii neekereitä ja vaikka mitä.
1/5. Seuraavan kerran kerro kaveristasi, vaikuttaa uskottavammalta.
Kyllä voi. Riippuu siitä onko mies fiksu ja onko rakkautta.
Kuinka pitkä olet? Miltä näytät? Saatko yleensä huomiota naisilta, ovatko he usein kiinnostuneita sinusta?
Ex duunarina jossa olen nähnyt wt elämänarvot, nykyisena akateemisena voin todeta että toimii yhtä hyvin kuin ääri ateistin ja ääri uskovaisen suhde.
-m37
Voi, jos teillä on yhteisiä mielenkiinnon aiheita tai harrastuksia, joissa olette lajia harrastaessanne tasavertaisia. Sanotaan vaikkapa vuorikiipeily tai ultrajuoksu tai vapaalasku tai avomerimelonta tai kalastus tai vaikka kiinnostus johonkin kiviin tai geologiaan, tähtitieteeseen tms. Sellaisia asioita, joita voitte tehdä yhdessä ja kumpikin toistanne auttaen ja tukien.
Ja vielä kommentti: jos sinä osaat olla valittamatta ettei ole rahaa, ja naisesi osaa tehdä yhteiset hankinnat niin, ettet koe jääväsi velkaa hänelle.
T: 17 vuotta onnistui, kaatui muihin riitoihin kuin rahaan ja koulutukseen
H+ kirjoitti:
Jos olet komea ja hyvinvarustettu, niin mikä ettei.
Miehen sanomana tämä olisi tietysti väärin. "Koolla ei ole väliä". "Tee Prisma-testi".
Ei voi tulla:D. Kadulla tulee vastaan miljoonia sinua parempia ja "normaalimpia" vaihtoehtoja ap . Varmasti löytää jonkun toisen pian..