Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä muutaman kympin lisätienestiin kk

Vierailija
28.09.2017 |

Onko mitään ehdotuksia muutamien kymppien lisätienestiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb

Vierailija
2/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten jakaminen. Ei kyllä pääse tuntipalkoille, mut lajittelun voi tehdä telkkaria katsoessa ja ottaa jakelun kuntoilun kannalta.

Teini tekee tota ja autan aika usein lajittelussa. Hänellä on pienehkö alue (n.260 jaettavaa nippua), ei kerrostaloja. 2 x viikossa. Saa vähän reilun satasen kuussa. Veroprosentti on 0.

Vierailija
4/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen ja tölkkien kerääminen.

Vierailija
5/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten jakaminen. Ei kyllä pääse tuntipalkoille, mut lajittelun voi tehdä telkkaria katsoessa ja ottaa jakelun kuntoilun kannalta.

Teini tekee tota ja autan aika usein lajittelussa. Hänellä on pienehkö alue (n.260 jaettavaa nippua), ei kerrostaloja. 2 x viikossa. Saa vähän reilun satasen kuussa. Veroprosentti on 0.

Ohhoh. Itse kun teininä jaoin lehtiä, tienasin vajaa 15 e/kk ja kerran viikossa tuli lehtiä jaettua. Kyllä on palkka noussut noista ajoista.

Vierailija
6/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät bändin tai menet trubaduurina soittamaan johonkin baarinnurkkaan parina iltana viikossa. Helposti 50-200 € / ilta

Vierailija
7/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitimme  muutamia tuhansia kuukausiosinkoja maksaviin yhtiöihin, rahaa tulee vajaa satku kuussa.

Vierailija
8/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen. Itsensä myyminen.

Vierailija
9/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lataan kuvia kuuteen eri kuvapankkiin esim. Shutterstock. Kaupalliset tuotekuvat myyvät mukavasti, mutta myös perus luontokuvatkin tekevät kauppansa. Valokuvausta olen harrastanut noin viisi vuotta ja kuvia olen ladannut kuvatoimistoihin viime tammikuusta alkaen. Kiva harrastus ja tuotto tällä hetkellä noin 150-200 e/kk. Kuvien määrä kasvaa joka kuukausi portfoliossani ja toistaiseksi joka kuukausi on ollut toista tuottavampi.

Vierailija
10/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kymppi on helpompi säästää kuin tienata.

Tienaaminen:VPK, pienet kokouspalkkiot tmv.

Vierailija
11/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet jonkun halutun lääkereseptin jonka KELA korvaa ja myyt katukauppahintaan jollekin tarvitsijalle.

Vierailija
12/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Itse kun teininä jaoin lehtiä, tienasin vajaa 15 e/kk ja kerran viikossa tuli lehtiä jaettua. Kyllä on palkka noussut noista ajoista.

Oho. Minä vuonna tää oli?

Ja pitikö mainokset lajitella itse? Meillä teinillä siis ilmaisjakelulehti + 4-6 mainosta siihen väliin ja ne tulee nippuina, joista tehdään paketteja. Tähän menee reilut 2 h per jakelukerta. Itse jakeluun menee sellainen 1,5 h. Usein on vielä erikseen mainokset, jotka jaetaan vaan omakoti- ja rivitaloihin, luhtitaloihin menee kerrostalojen matsku. Eli pitää tehdä kahdenlaisia paketteja.

Ja jakelu tosiaan keskiviikkoisin ja lauantaisin. Siitä saa bruttona sen 90-100 e/kk. Joskus tulee joku extra, kuten vaikka Ikean kuvasto josta saa erikseen korvauksen, olisko ollut jotain 10 snt per kpl

Vierailija
13/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo seksityö käytännössä: mitä muutamaan kymppiin pitää tehdä? Riittääkö, että ottaa slipoverin pois webcamissa? Kuitenkin aika pieni summa.

Vierailija
14/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo seksityö käytännössä: mitä muutamaan kymppiin pitää tehdä? Riittääkö, että ottaa slipoverin pois webcamissa? Kuitenkin aika pieni summa.

Pari kymppiä saat kun lähetät käytetyt alushousut jollekin pervolle.

Vierailija
15/19 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asunto velaksi ja laita vuokralle. Vastikkeen ja lainakulujen jälkeen jää max parikymppiä kuukaudessa

Vierailija
16/19 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite liityin tämmöseen hommaan taannoin, eli eräs firma tekee palveluna uusien nettisivujen ja kännykkäsovellusten testausta, ja ne etsii uusia suomenkielisiä 18-64 v. testaajia. Testaaminen tapahtuu siis silleen, että selailet tiettyä nettisivua tai sovellusta ja samalla höpöttelet suomeksi ääneen kaikkia ajatuksia mitä siitä herää. Samalla se ohjelma nauhottaa teidän tietokoneen (tai puhelimen) ruutua, nähdäkseen että miten te siellä sivulla seikkailette. Jokainen testi kestää n. 20 minsaa ja siitä tienaa 10$ (n. 8.5€) per testi. Rikastumaan tällä ei siis pääse mutta musta on ainakin ollu hauskaa tehdä noita testauksia 😀

Jos kiinnostaa, niin ensiksi saatte sellasen soveltuvuustestin tehtäväksenne, jolla siis katsotaan että kelpuutetaanko teidät testaajaksi. Maksu tulee PayPal tilin kautta, eli semmoinen täytyy siis myös perustaa, jos ei valmiina sellaista jo ole tehtynä. Lisäksi ne testien ohjeet tulee usein englanniksi, vaikka se itse testi on suomeksi, eli pientä kielitaitoa tarvitaan myös.

Rehellisyyden nimissä sanon myös, että saan itse pienen provision siitä kun rekrytoin sivustolle uusia testaajia, mutta tuo palkkio itse testien tekemisestä on jo puolet isompi kuin se mitä mä saan uusien käyttäjien rekryämisestä, eli en minäkään uusilla käyttäjillä rahoiksi lyö :D Eli en tiedä meneekö verkostomarkkinoinnin piikkiin, mutta kukaan ei joudu mistään mitään joka tapauksessa maksamaan, kaikki vaan tienaa.

Jos kiinnostuit niin laita viestiä annemarja7[at]gmail.com

Vierailija
17/19 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta halvalla, myy kalliilla. Jokaisen saiturin elämän perusta!

Vierailija
18/19 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajapaneelitutkimukset. Lähettävät ne sähköpostiisi ja tiedät etukäteen kuinka monta minuuttia ne noin kestävät ja paljonko maksavat sinulle. Ilmoittaudu, niin alkaa tulla postia. Alussa menee vähän kauemmin kuin ohjeaika, mutta pian opit vastaamaan osaan kysymyyksistä nopeammin ja saat osittain jopa esitäytettyjä alustoja.

Vierailija
19/19 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon menee aikaa lajitteluun ja pitääkö itse hakea mainokset vai toimitetanko ne kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi