Tuntuu että mies kiusaa minua tahallaan
Tänään on parhaan ystäväni synttärit.Mieheni on tavannut hänet vain muutaman kerran niin että ovat keskustelleet pidempään.Sanoin tänään miehelle että muista onnitella kaveriani Facebookissa kun hän täyttää pyöreitä. Ulkona pukkas sinne dirlandaa biisistä väsätyn "värssyn" mikä alkaa; on sulla muodot Venuksen. .pahoitin tuosta mieleni koska meillä on ollut luottamusongelmaa viime aikoina ja tuntuu että varatuksi mieheksi flirttaa vähän liikaa. Ylireagoinko?
Kommentit (10)
Miksi miehesi pitää onnitella kaveriasi? Jos mua noin käskyttäis voisin ihan piruuttani vetää sen överiksi.
On mullakin fb kavereissa pari miesystävän kaveria ja ihan ite päätän haluanko heitä onnitella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi pitää onnitella kaveriasi? Jos mua noin käskyttäis voisin ihan piruuttani vetää sen överiksi.
On mullakin fb kavereissa pari miesystävän kaveria ja ihan ite päätän haluanko heitä onnitella.
no ajattelin että olisi kohteliasta muistaa kun kaverilla ollut vähän huonoa tuuria viime aikoina..Sekä antaa oikeutuksen satuttaa minua että muistutan että onnittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ajattelin että olisi kohteliasta muistaa kun kaverilla ollut vähän huonoa tuuria viime aikoina..Sekä antaa oikeutuksen satuttaa minua että muistutan että onnittelee?
Kyllä onnittelemisen pitää lähteä omasta halusta.
Tuskin on mitään sillä viestillä erityistä tarkoittanut. Äkkiä vaan pitänyt keksiä jotain näkyvää, kun on komennettu.
No ei kyllä keksinyt äkkiä mitään vaan laittoi viestin noin 5 h myöhemmin siitä kun muistutin.
Sinä olit tyhmä, kun tuollaista ehdotit. Mies oli tyhmä, kun laittoi sen.
Aika huono trolli. Tylsä ja huonosti toteutettu.
Ei ole trolli vaan tapahtui oikeasti.miksi epäilet trolliksi?AP
NIin ja mies kyllä onnittelee facessa about kaikkia naisia ketä listoilla on, joten en kokenut että olisi mitenkään omituista muistuttaa.Ap
Et ylireagoi. Tuntuu että mies ei kunnioita sinua kun tuommoisia kirjoittaa.