Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”.
Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu Helsingissä tms, eli miehiä kyllä riittää.
Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?
Kommentit (44)
Ajattelen että varmaan hänellä on joku hyvä syy miksei ole vuosiin löytänyt ketään koska minullakin on.
M
Hankala nainen ja siksi minunkin on syytä pysyä erossa.
Kiinnostaisi vähän enemmän mitä tuo "hankala luonne" tuo miehille mieleen?
Jännää sinänsä...olin kuvitellut, että kaikki ajattelisi, että nainen tuntee vetoa vain itseään parempiin eikä vain ole kelvannut ylemmän tason miehille.
Mä olen just tuollainen. En pidä itseäni hankalana luonteena, ennemminkin olen "yksi jätkistä". Olen myös ihan helvetin sitoutumiskammoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi vähän enemmän mitä tuo "hankala luonne" tuo miehille mieleen?
Jos nyt naiset opettelisivat kohtelemaan miehiä ihmisinä eikä pelkkinä omien tarpeiden tyydyttyjänä niin se olisi alku tuon "hankalan luonteen" poistumiselle. Samoin naisilla tuntuu olevan varaa valittaa miesten kommunikaatiotaitojen puutteesta vaikka eivät itsekään osaa niitä. Olisi myös kiva jos ei tarvitsisi kokoajan pelätä selkäänpuukottamista, ilkeämielistä juoruilua, mykkäkoulua tai vastaavaa. Ja naisethan eivät koskaan ota vastuuta mistään henkisistä vahingoista vaan pakoilevat niitä ja vierittävät syyn miehelle jos se on vain mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just tuollainen. En pidä itseäni hankalana luonteena, ennemminkin olen "yksi jätkistä".
Syön hattuni jos yksi keskeisimmästä/vaikemmista ongelmista seurustelusuhteissasi ei ole ollut todella mustasukkaiset ja tämän vuoksi kontrolloivat poika/miesystävät.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki nyt miesten ajatuksia.
Ei tietenkään tarvitse ottaa ”ketä tahansa”. Tässä vain kyselen miesten mielikuvia naisesta. Yleensähän meillä on mielikuva, että vihreitä äänestävä on tietynlainen, kampaaja on tietynlainen.... eli kyselen, mikä on se mielikuva ja ajatus, mikä tällaisesta naisesta tulee mieleen?
Minä olen nainen, eikä minulle tule mitään mieleen. Mutta ehkä miehille tulee?
Ap
Niin, niin, eihän sulle tule mitään mieleen. ;) Esitetään vain johdatteleva kysymys ja odotetaan, että toiset tekevät likaisen työn.
Ajattelen että sellaista naista ei ole. Naiselle löytyy kyllä aina ottajia
Halut ne on hiirelläkin. Sillon joku vakipano. Se ei vain akoille tyypilliseen tapaan huutele siitä sulle, tai muillekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu Helsingissä tms, eli miehiä kyllä riittää.
Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?
Ihan positiiven mielikuva naisesta tulee ja ajattelisin, että ollaan samankaltaisia. Parempi etsiä sitä oikeaa, kun että jatkuvasti pitäisi joku olla.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko oikeasti että miehiä riittää Helsingissä? Jos et ole sattunut huomaamaan täällä on todella paljon naisia ja vielä vähemmän miehiä. Päättelepä löytyykö kaikille täältä pari.
Riittää. Meillä on kaveripiirissä viitisen noin 30v sinkkumiestä eikä ihmeemmin ole ottajia näkynyt. Pariutumisongelmat eivät siis ainakaan johdu miesten puuttumisesta
Veikkaisin että naisella on suhde naimisissa olevaan mieheen.
Olen asunut pk-seudulla 15 vuotta. Olen ollut yh saman 15 vuotta. Olen opiskellut tuosta ajasta 6,5 vuotta. Ei ole kiinnostanut opiskeluaikana ottaa ketään sotkemaan kuvioita, kun elämäntilanne on mikä on, ja se tutkinto aika silleen elintärkeä. Muutamia lupaavia virityksiä ollut, mutta ne kuivuneet kasaan alkutekijöissään. Minulle on mahdotonta itsenäisenä ihmisenä sopeutua tilanteeseen, jossa yhtäkkiä asioistani alkaa päättää toinen ihminen. Miehillä on tarve liidata, joka sinällään ei huono asia, mutta jonkinlaista tilannetajua toivoisi siihenkin.
Omillaan toimeentuleva ihminen, jolla ei ole tarve sitoutua sosiaalisen paineen takia, eikä ole läheisriippuvainen. Arvostaa itseään hyvällä tavalla, ettei hyppele suhteeseen heti, eikä suhteesta toiseen.
Fiksumpia nää ikisinkut on usein kuin joku joka katselee aina vaan parempaa suhteessa ollessaan.
Parempi olla 10 vuotta sinkkuna ihan itsekseen tapailuja lukuunottamatta kuin 10 vuoden sisällä useita suhteita ja panoja.
Täällä taas joku etsii vikaa jostakin.
Mä taidan seuraavalle valehdella olleeni vuoden sinkku.
Minä en ole "löytänyt" vuosiin ketään. Siis todellisudessa ei vain ole kiinnostanut edes etsiä. 5 vuotta sinkkuna ollut ja vielä menis taas yksi vuosi lisääkin. Ehkä joskus. Viimeisin vain oli niin traumaattinen kokemus, että pakko hengähtää. Puolestani voi kuka tahansa ajatella mitä vain haluaa.
Minä olen sinkku vasten tahtoani.
Olen ollut pari pari vuotta ihan yksin, sitä ennen oli seurustelusuhde, joka päättyi minun halustani. Mies osoittautui muuksi kuin mitä olisin toivonut, kun vähitellen tutustuttiin. Hän oli kiinnostunut jostain muusta kuin oikeasta ihmissuhteesta.
Tapaan hyvin harvoin ketään vapaita miehiä eikä ole kiinni siitä, ettenkö haluaisi. Missä miehet on? Minulla on ilmoitus treffipalstalla, mutta ei tule juuri vastauksia. Teen itsekin aloitteita, mutta ne kuivuvat kasaan tai eivät edes kunnolla ala. Myönnän, ettei kaikki kiinnosta enempää minuakaan. Ei minun ikäluokkaani ole juuri vapaana ketään kivoja ja oikeasti vapaita miehiä, jotka olisivat edes suunnilleen tosissaan.
Harrastan monenlaista, käyn paikoissa, liikun, on ystäviä, mutta miestä en ole saanut! Ei edes potentiaalisia. Joskus joku oikein känninen pyytää baarissa tanssimaan ja jatkoille, se ei ihan riitä...
Muita ei vain ole ollut.
Jos profiili on jollain palstalla vuosia aktiivinen, niin nostattaa se hieman kulmia. Mutta en tuomitse ketään etukäteen, sillä syitä on varmasti monenlaisia.
Pahimmillaan sieltä tulee kyynistynyt treffi liukuhihnalleen toistamaan samoja kysymyksiä ja vastaamaan samoja vastauksia. Parhaimmillaan vaan erittäin periaatteen nainen - juuri sitä oikeaa etsinyt ja yhtäkkiä kipinät sinkoilee enemmän kuin koskaan.
Itse ajattelen ainakin ensimmäisenä niin, että naisen pitkäaikainen sinkkuus johtuu siitä, että hän ei ole löytänyt ketään sopivaa miestä vielä sillä hetkellä.
Samalla lailla ajattelen myös vastaavanlaisessa tilanteessa olevasta miehestäkin.
-