Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset 2018

28.09.2017 |

Matka on alussa ja olisi mukava kuulla muiden juuri plussanneiden tuntoja ja ajatuksia about kaikesta.

Itse tein positiivisen testin 25.8.2017 ja laskettu olisi 4.6.2018. Jännittää onnistuuko raskaus loppuun asti ja jos niin, niin ketä ihanaa saamme odottaa perheeseemme. Minulle tämä on ensimmäinen ja hyvin toivottu raskaus. :)

Kommentit (42)

21/42 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo todella voimakasta pahoinvointia, varsinkin tällä alkaneella seitsemänellä viikolla. Järkyttävää.

Asiasta vaikeampaa on tehnyt vielä tämä kuumetauti, jonka olen saanut. Järkyttävä särky joka paikassa ja panadol ei auta yhtään. Tuskainen olo. Ruoka ei pysynyt eilen lähes ollenkaan sisällä. Sain nakerrettu yhden ruisleivän.

Tänään jo onneksi vähän paremmin. Eilen epätoivo meinasi iskeä ja mietin, että miten ihmeessä tästä voi selvitä vai selviääkö edes

22/42 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans edelleen joudun oksentamaan kaiken pihalle mitä syö. Mullakin iskee välillä epätoivo, että onko tää koko raskaus tälläistä vai helpottaako tämä edes jossain vaiheessa. Onneks puoliso jaksaa olla tukena ja auttaa kotitöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei :)

Plussasin esikoisen 10.9. Poikaystävä sai sitten yhtenä synttärilahjoistaan pienen lahjapussin, jossa minitossut :*

Laskettu aika siellä kesäkuun alussa.

"Tutkimusaika" varattu marraskuun alulle, silloin tarkentuu ja todentuu kaikki. Asun ulkomailla joten saattaa olla erilaiset rutiinit täällä. Luulen että saan varhaisultan ekalla käyntikerralla.

Tuntoja:

- väsymys

- suolaisen himo

- kahvi ei houkuta mut sitä tarviis :D (kohtuudella tietty)

- alavatsan kiprailut ja vihlonnat (etenkin nauraessa, aivastaessa, yöllä kääntyillessä)

- tissit arat

- onnellisuudensekainen epäusko! Mikä miracle <3 Kiitollisuus. :*

Pohdin miten toimia illalliskutsuilla. Yhtäkkiä se niin herkullinen kupliva tai punkku ei käykään ;) "Aamulla aikanen reeni.." "Eiku meillä on valkonen kuukausi menossa.." (eikä koskaan lopukaan :D)

Muita ajatuksia: onko täällä reenihemmoja? Reenaatteko kuten ennenkin? Itse vähän rauhoittanut jumppien menoa. Kuitenkin olen lukenut että odottavalle äidille erittäin hyvä liikkua päivittäin 30min. Intervallit olisi okei?

Mukavaa torstaita!

Vierailija
24/42 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan *10.10.

25/42 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen liikunta mikä vain itsestä hyvälle tuntuu on ok vielä tässä vaiheessa. Alkio on hyvin suojassa siellä lantion sisällä, etkä liikunnalla sille hallaa voi tehdä. Ja kyllähän sitä tosiaan liikuntaa yhtälailla raskaanaolevakin tarvitsee, kuten muutkin. Sitten kun kumpu alkaa kasvaa, niin täytyy tietysti huomioida vatsalihasten erkaantuminen myös treenissä.

Vierailija
26/42 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep :) Mahan kasvaessa vatsalihasliikkeet vaihtuu johonkin muuhun. 

27/42 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni olotila niin huonoksi että jouduin tiputukseen, mutta nyt on vähän parempi olo kuin eilen. Kai tämä tästä helpottaa jossain vaiheessa.

28/42 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään kolme erilaista testiä ja kaikki oli positiivisia. Voi sanoa että hui vaikka yritetty on. Ensimmäinen kerta ja la tulisi siis kesäkuulle. Mitäs nyt? :O

Vierailija
29/42 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi 7517 - toivottavasti tasainen parempi olotila tiputuksen jälkeen!

7758 onnea sullekin :) mikä olotila?

Mulla hyvä! Edelleen suolanen houkuttaa ja täten jatkuva jano. Ja ne tissit kipeinä. Väsyttää aikasin. Ei muuta!

30/42 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihkun tännekin että mullakin laskettu aika kesäkuussa jos tämä pysyy kyydissä, hieman yllättävä plussa tuli viime torstaina. :)

31/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiputus helpotti ja määräsivät vielä pahoinvointilääkettä. Niillä nyt mennään sitten päivä kerrallaan.

32/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös mennyt todella huonovointisesti. Jouduin myös sairaalaan tippaan rajun oksentelun vuoksi. Jännittää miten tulen selviämään raskausajan ja loppuuko tämä pahaolo koskaan. Mitään urheilua tai töissä käyntiä ei voi edes ajatella tässä kunnossa. Lääkäri määräsi primperan pahoinvointi lääkkeet, mutta niissähän on sellainen juju, että eivät raskauspahoinvointiin pahemmin mitään auta. Kaikki konstit kokeiltu, pahoinvointirannekkeista lähtien (ei mitään iloa), johon lääkärikin sanoi, että eivät ne näin rajuihin oloihin auta. Oksennan päivässä kymmeniä kertoja. Kun mies vei sairaalaan olin ollut 2vrk ilman nesteitä ja ruokaa, sillä kaikki vain tulee ylös. Tipassa olo onneksi auttoi pahimman yli. Nyt makaan kotona sänkypotilaana ja odotan parempi päiviä.

33/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan sitä vois tulla tänne kesäkuisten joukkoon? Toinen lapsi näillä näkymin tulossa, vaikka pelottaakin ihan hurjasti kun näin alussa ollaan.. La omien laskujen mukaan 25.6., ja eilen tehty testi ainakin omasta mielestä plussaa näyttää! Eniten tuo viivan haaleus tässä jännittää, kun esikoisesta viiva oli todella tumma samoihin aikoihin.. 😦

Vierailija
34/42 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi - harmi että useammalla tiputukseen saakka!

No mitä se testi nyt sanoo Lilli? :)

Nyt alkanut mullakin pahanolon aaltoja saapumaan. Heti kun hiukoo niin pahaolo hiipii kehiin. Äkkiä välipalaa ettei ylly! Väsymys samoin pahentunut.

35/42 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös äskettäin plussannut ja laskujen mukaan LA 27.6. Yksi keskenmeno takana ja kaikki toki mietityttää. Erittäin toivottu plussa ja tätä olemme mieheni kanssa toukokuusta saakka odottaneet ja toivoneet. Mies on innoissaan, muttei kuitenkaan ihan täysin taida ymmärtää mistä on kyse :D

Edellisessä raskaudessa pahoinvointi oli jo alussa voimakasta minullakin, saa nähdä tuleeko nytkin. Nyt jo mietin asioita todella pitkälle, hieman pitää jarrutella itseään kun alussa vielä ollaan kuitenkin. :) Kova usko ja toivo kyllä on, jotta matkassa pysyisi :)

36/42 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen taas oltiin tipassa. Painoa tippunut ilmeisesti liikaa ja lääkäri käski sitä seurata. Toivon että tämä helpottaa pian. Alkaa tämä oksentaminen jo näkyä omassa kehossa ja mielentilassa aikalailla.

37/42 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille :) tulin tänne valittamaan pahoinvoinnista (nyt rv 5+6) mutta kuvotus, nälkä ja ruokahaluttomuus kalpenee kuitenkin tiputustarinoiden rinnalla. Voimia tosi paljon teille oksenteleville. Mulla on huono omatunto siitä että about ainoa ruoka mikä maistuu miltään on pakastepitsa. Kaikki muu menee puoliväkisin alas. Haluaisin hirveästi syödä kaikkea tosi terveellistä ja toki yritänkin mutta kurjaa että yksi mun lempiasioita, nimittäin syöminen, on muuttunut monimutkaiseksi pakkopullaksi.

Vierailija
38/42 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Täällä kirjoittelee 26v tyttönen, nyt viikot 5+4 , la olisi 27.6. Raskausuutisesta onnesta soikeana, tein testin ( tai itseasiassa 5😁) reilu viikko sitten. Neuvola aika olisi vasta marraskuun lopulla. Tissit on julmetun kipeet, turvotus järkyttävää ja pientä tiputtelua ja mahakipua ollut ajoittain, muuten oireet on päästänyt mut helpolla.

Nyt pelottaa, sillä vuoto on muuttunut vereksi ja kivut on aivankuin menkat olisi alkamassa. Paikallisesta päivystyksestä sanottiin, että valitettavast keskenmenoriski on suuri, mutta varmaksi ei voi vielä sanoa. Nyt jönnittää, ja itkut on jo itketty, mutta huomenna yhteys neuvolaan ja verikokeisiin aamusta.

Tsemppiä kaikille! Kerron sitten pysynkö mukana vai en tässä ketjussa.

39/42 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja tarrasukkia Haamumartta!

40/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa plussattu lokakuun lopulla. LA olis kesäkuun lopulla. Jännää on vaikka jo kolmas raskaus onkin :) nyt siis rv7.