Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”.

Vierailija
28.09.2017 |

Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu Helsingissä tms, eli miehiä kyllä riittää.

Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika.

Vierailija
2/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hankala tapaus. Jokin syy sille on miksi nainen on pysytellyt pois parisuhteesta, joten siksi minäkin pysyttelen pois tuollaisista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää koko ajan seurustella/etsiä suhdetta. Viihdyn paremmin yksin.

Vierailija
4/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä haluaa eikä tyydy keneen vaan mieheen. Ei ole riippuvainen parisuhteesta. Itsenäinen ihminen.

Vierailija
5/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Me emme kiinnosta toisiamme, joten miksi ajattelisin?

Vierailija
6/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset mitään etsi/löydä koska he valkkaavat vain aloitteita tekevistä miehistä. Oikea sana on valinta mutta naiset eivät halua käyttää sitä koska haluavat ylläpitää uhri ja romantiikka illuusiota yllä jotta saavat luotua kollegiaalisen ja yhteiskunnallisen vihan miehiä kohtaan tarvittaessa.

Vierailija
7/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä johonkin vaan että siinä on vaan joku? Eikä se ole silloin väärin myös toista kohtaan? Se kolahtaa kun kolahtaa. Fiksumpaa olla yksin kun väkisin elää suhteissa mitkä ei tuota mitään järkevää.

Vierailija
8/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ja yhteiseloon sopimaton luonne on ensimmäinen ajatus.

Vierailija
9/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko tavara ollut jaossa silti. Jos on, kiinnostus saattaa lopahtaa.

Samaa olin tulossa sanomaan.

Vierailija
10/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki nyt miesten ajatuksia.

Ei tietenkään tarvitse ottaa ”ketä tahansa”. Tässä vain kyselen miesten mielikuvia naisesta. Yleensähän meillä on mielikuva, että vihreitä äänestävä on tietynlainen, kampaaja on tietynlainen.... eli kyselen, mikä on se mielikuva ja ajatus, mikä tällaisesta naisesta tulee mieleen?

Minä olen nainen, eikä minulle tule mitään mieleen. Mutta ehkä miehille tulee?

Ap

Vierailija
11/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin viihtyvä tyyppi, kuten minäkin. Jotkut ei vaan tajua että toisilla on luonteessa tarve asua tai olla yksin. Se että alkaisi parisuhteeseen pitää sitten osua kohdille aika tarkkaan. Ei kaikki etsi koko ajan seuraa.

Vierailija
12/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on änkyräfeministi.

Vierailija
13/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ihminen.

Vierailija
14/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää koko ajan seurustella/etsiä suhdetta. Viihdyn paremmin yksin.

Tästähän aloituksessa oli kyse.

Vierailija
15/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän on ruma kirjoitti:

Ei naiset mitään etsi/löydä koska he valkkaavat vain aloitteita tekevistä miehistä. Oikea sana on valinta mutta naiset eivät halua käyttää sitä koska haluavat ylläpitää uhri ja romantiikka illuusiota yllä jotta saavat luotua kollegiaalisen ja yhteiskunnallisen vihan miehiä kohtaan tarvittaessa.

Tuon kirjoittaneen pitäisi ihan oikeasti hankkiutua lääkärin puheille, pikimmiten.

Vierailija
16/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko oikeasti että miehiä riittää Helsingissä? Jos et ole sattunut huomaamaan täällä on todella paljon naisia ja vielä vähemmän miehiä. Päättelepä löytyykö kaikille täältä pari.

Vierailija
17/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku 25v nainen.

Viimeksi olen seurustellut 2015.

Totesin, että olen tällä hetkellä helvetin paljon onnellisempi yksin kuin kenenkään kanssa. Ei tarvi selitellä tuloja eikä menoja, eikä itsekään tarvitse miettiä mitä toinen tekee ja missä.

Rakastan itsenäistä olemista, enkä voi sietää jos toinen yrittää hallita.

Vierailija
18/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän on ruma kirjoitti:

Oman kohtuulline kokemukseni vahvistaa tuon ensimmäisen lauseen: Osa naisista lähtökohtaisesti kontaktoi vain niitä miehiä, jotka _ensin_ ovat lähestyneet ao. naista. Ts. nainen tykkää olla passiivinen.

Tuosta jälkimmäisestä väitteestä en ole samaa mieltä.

Vierailija
19/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus on lesbo.  Itehän kysyitte.

Vierailija
20/44 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, jos se siis tarkoittaa yksinolemista. Jos taas on treffaillu/n*ssinut kymmeniä miehiä eikä silti ole muka löytänyt ketään niin PASS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän