Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kumpi homma kondomit suhteen alussa?

Vierailija
27.09.2017 |

Voiko lähteä siitä että miehellä on niitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi ei halua lapsia ja tauteja!

Vierailija
2/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa. Ei voi luottaa että miehellä niitä välttämättä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi tietää mikä on sopivan kokoinen.

Vierailija
4/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ostaa.

Vierailija
5/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin. Naisella voi olla niitä mukana menossa siinä missä miehelläkin. Jos nainen haluaa seksiä, hän osallistuu myös ehkäisyyn.

Vierailija
6/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Itse naisena kannoin niitä aina mukana ja laitoin miehelle päälle jotta olin varma ettei se jää välistä pois.

Vierailija
7/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä hankin että tulee sopivan kokoisia, nainen voi osallistua kustannuksiin jos homma kehittyy pidemmälle.

Vierailija
8/23 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, käytän e-pillereitä. Ei seksi kortsun kans tunnu miltään :)

Vierailija
9/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsenäinen nainen haluaa maksaa puolet?

Vierailija
10/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on suurempi hinku päästä panoille.

Vierailija
11/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kumpi tietää mikä on sopivan kokoinen.

Tämä myös minun vastaus. Jos miehellä on normaalista poikkeavaa kokoa, niin mies. Ja eivät ne niin paljoa maksa, että siinä pitäisi maksajaa alkaa etsimään. Jos ei ole rahaa, niin tumputtaa yksin vain.

Vierailija
12/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehillä on noita aina lompakossa. AINA, silloinkin kuin on parisuhteessa. Tämä siksi, että jos kumminkin hairahtuu vieraisiin, niin saa suojattua itsensä ja kumppaninsa. Vain täydellinen idiootti nai vieraita ilman kumia ja hankkii itselleen, ja kumppanilleen taudin. Eikä kyse ole pelkistä taudeista, mies ottaa todella suuren riskin, jos syntyy epätoivottuja lapsia. Elatusmaksut tulee kalliiksi. Mutta tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
13/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen,sehän ne ostaa ja käyttää. Eihän kukaan käytä enää miesten kortsuja.

Vierailija
14/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ostan ns. naisen kondomit ja mies miehen kondomit. Hän tilaa ne netistä kun kaupoissa ei ole hänen kokoaan. Miltähän ne juomukondomit tuntuvat, niitä kun ei saa kuin normikokoisina?

N33

Vierailija
15/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä ostan ns. naisen kondomit ja mies miehen kondomit. Hän tilaa ne netistä kun kaupoissa ei ole hänen kokoaan. Miltähän ne juomukondomit tuntuvat, niitä kun ei saa kuin normikokoisina?

N33

Kyllä kaikille miehille sopivat löytyy kaupasta. Jos saat kortsun mahtumaan jalkapallon ympärillekki nii kyllä se menee munankin päälle.

Vierailija
16/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Juomut ei oikeasti tunnu miltään. Jotain ihme nyppyjä.

Vierailija
17/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai väliä, itse en käytä ehkäisyä enkä tule parisuhteessakaan käyttämään hormoneita, joten kondomi tottakai aina mukana.

Vierailija
18/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai väliä, itse en käytä ehkäisyä enkä tule parisuhteessakaan käyttämään hormoneita, joten kondomi tottakai aina mukana.

En kans ite aio koskaan käyttää hormonaalista ehkäisyä, joten jos joskus tulisi tarvetta ni osallistun kyllä mielelläni kumikustannuksiin. Yhteiseen hauskanpitoonhan ne menee.

Vierailija
19/23 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössä e-pillerit (varalta jos sattuu vahinko kumin kanssa) joten mies hommaa kumit. 

Vakipanoissa/suhteessa kun ollaan varmoja, että molemmat puhtaita tautien osalta niin kumia ei käytetä.

Vierailija
20/23 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä hommasin kerran nuoruudessani. Jäivät käyttämättä. Nyt kuusikymppisenä en ole ajatellut ostaa uusia. Aina on paljasta tarjottu.