Miehen naispuolinen työkaveri mietityttää...
Miehen työpaikalla on nainen joka haluaa yhtäkkiä pitää yhteyttä työn ulkopuolella. Eivät tee töitä yhdessä, joskus tekivät jonkun lyhyen projektin mutta siitä on vuosia.
Eivät työpäivän aikana edes näe toisiaan.
Kyseinen nainen on itse eronnut liitostaan jonkun aikaa sitten petettyään miestänsä ja on nyt tämän silloisen rakastajansa kanssa parisuhteessa. Taitavat olla jopa kihloissa.
Mitä tästä nyt sitten ajattelisi?
Mieheni ei ole sellaista tyyppiä että olisi ikinä pitänyt työn ulkopuolella työkavereihin yhteyttä vaan pitää työn ja perheen/vapaa-ajan erillään.
Tuntui kuitenkin jotenkin vaivaantuneelta kun sain asiasta kuulla.
Nainen ei kyllä ole mikään nuori kauneuden perikuva ja vaikka en itseäni minään mallina näe niin en usko tuon ulkonäöllisesti miestäni enemmän miellyttävän.
Jotenkin tuntuu siltä että tuo nainen olisi jotakin enempää hakemassa ja positiivisesti ulospäinsuuntautunut/ sosiaalinen mieheni olisi kiikarissa.
Muuten meillä menee oikein mukavasti ja touhutaan perheen kesken (2 lasta) paljon. Mutta kun se joku ihmeen "tunne"...
Onko teidän mielestä ihan ok tämän naisen yhtäkkinen kiinnostus miestäni kohtaan ottaen vielä huomioon hänen taustansa?
Mikä on ylipäänsä ok ja mikä ei? Kaipaan kokemuksia!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole ok se, että lyöt rivinvaihdon lähes joka lauseen jälkeen. Tosin sen ansiosta paljastuu hyvin myös ne kommentit, jotka olet kirjoittanut esiintyen toisena henkilönä ;-)
No minä ainakin lyön rivinvaihtoa koska puhelin sotkee tekstin yhdeksi mössöksi. Näin näen itsekin mitä kirjoitan.
/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa pettämis-ketjussa on nainen voivotellut, kuinka on pitkä avioliitto, lapsia, perhe-elämä, talo, työt, harrastukset ja koira, mutta kuitenkin on mies pettänyt (tai ainakin asiaa on epäilty). Miten tuo pettäminen ja kaikki nuo muut luetellut asiat liittyvät toisiinsa? Jos nainen kuvittelee 'sitovansa' miehen suhteeseen itsensä kanssa noilla muilla syillä, on hän kyllä mielestäni pahasti hakoteillä. Ei pysy puoliso lapsilla, talolla eikä velalla. Rakkautta, hellyyttä ja keskustelua se vaatii. Ja aina välillä voileivän ja poskeenoton.... :-)
Kyse ehkä enemmänkin siitä, että yhdessä ollaan uhrattu paljon aikaa ja vaivaa ja rahaa ja muita henkilökohtaisia resursseja sen toisen puoliskon ja yhteisen suhteen ja yhteisen elämän vuoksi.
Jokainen parisuhde on ihmissuhde. Ei voi olettaa että talolaina tai lapsi sitoo.
Ihmissuhde se toiseen ihastuminen myös on ja ehkä halu elää tämän kanssa silloin vie?Silloin on ok haukkua nainen kaikille antavaksi? Moniko työpaikan miehistä on siltä saanut lopulta? 1 vai 20? Ja mitä ne syyt naiselle on? Kerro kun tiedät.
Jokainen saa harrastaa seksiä halutessaan, haluamansa ihmisen kanssa.
Saa toki, joskus kovinkin seurauksin. Joillain on muutakin yhteistä omaisuutta kuin talolaina, esim. satoja vuosia vanha suuri maatila maineen. Kyllä senkin jakoon tai myyntiin saa tarvittaessa. Silloin on turha itkeä jälkeenpäin kun meni maat ja mannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa pettämis-ketjussa on nainen voivotellut, kuinka on pitkä avioliitto, lapsia, perhe-elämä, talo, työt, harrastukset ja koira, mutta kuitenkin on mies pettänyt (tai ainakin asiaa on epäilty). Miten tuo pettäminen ja kaikki nuo muut luetellut asiat liittyvät toisiinsa? Jos nainen kuvittelee 'sitovansa' miehen suhteeseen itsensä kanssa noilla muilla syillä, on hän kyllä mielestäni pahasti hakoteillä. Ei pysy puoliso lapsilla, talolla eikä velalla. Rakkautta, hellyyttä ja keskustelua se vaatii. Ja aina välillä voileivän ja poskeenoton.... :-)
Kyse ehkä enemmänkin siitä, että yhdessä ollaan uhrattu paljon aikaa ja vaivaa ja rahaa ja muita henkilökohtaisia resursseja sen toisen puoliskon ja yhteisen suhteen ja yhteisen elämän vuoksi.
Jokainen parisuhde on ihmissuhde. Ei voi olettaa että talolaina tai lapsi sitoo.
Ihmissuhde se toiseen ihastuminen myös on ja ehkä halu elää tämän kanssa silloin vie?Silloin on ok haukkua nainen kaikille antavaksi? Moniko työpaikan miehistä on siltä saanut lopulta? 1 vai 20? Ja mitä ne syyt naiselle on? Kerro kun tiedät.
Jokainen saa harrastaa seksiä halutessaan, haluamansa ihmisen kanssa.
Jos kysyt montako tuolta mieheni seikkailulta on saanut niin asiaa on nyt käyty läpi niin laajasti, että niitä on tosiaan monta.
Henkilö itse lähti koko firmasta kun ilmeisesti tuli hällekin häpeän tuntemukset liian suuriksi.
Tunnen samanikäisten lasten tarhakavereidenkin kautta muutaman kyseisen firman työntekijän rouvan ja asiaa on nyt mietitty miesten sanoin "oikein akkalaumassakin".
En ole ainoa jonka mies on ollut asialla, en tosiaankaan ja tämä on jo muodostunut varmaksi tiedoksi.
Olen ollut tähän kyseiseen henkilöön ihan henkilökohtaisestikin yhteydessä ja hänenkin kanssaan on asiaa selvitetty.
/5
Vierailija kirjoitti:
Erositteko #5?
Ei erottu.
Luottamus on kuitenkin aivan romutettuna ja suhteen eteen joudutaan tekemään vielä paljon töitä, että voidaan sanoa olevamme selvillä vesillä.
Oma itsetunto on pohjamudissa kelpaamattomuuden ja riittämättömyyden tunteen möyrimänä mutta tahto saada tämä toimimaan on suuri.
On se rakkauskin niin pirullinen välillä.
Emme yritä pelkästään lasten takia vaan molemmilla on vielä tunteetkin toista kohtaan olemassa.
/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa harrastaa seksiä halutessaan, haluamansa ihmisen kanssa.Saa toki, joskus kovinkin seurauksin. Joillain on muutakin yhteistä omaisuutta kuin talolaina, esim. satoja vuosia vanha suuri maatila maineen. Kyllä senkin jakoon tai myyntiin saa tarvittaessa. Silloin on turha itkeä jälkeenpäin kun meni maat ja mannut.
Minulla on vähän se käsitys, että pettäminen tapahtuu usein lähes psykoosin kaltaisessa ihastumisen huumassa. Silloin ei ajatella mitään omaisuuksien jakoja ja omakotitaloja. Totrakai pettäjä katuu jälkikäteen. Mitä lohtua siitä on kuitenkaan sille petetylle? Tuo tekstisi on siis suoraansanoen vähän hölmöä uhoamista jollain maatilan maineella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa harrastaa seksiä halutessaan, haluamansa ihmisen kanssa.Jos kysyt montako tuolta mieheni seikkailulta on saanut niin asiaa on nyt käyty läpi niin laajasti, että niitä on tosiaan monta.
Henkilö itse lähti koko firmasta kun ilmeisesti tuli hällekin häpeän tuntemukset liian suuriksi.
Tunnen samanikäisten lasten tarhakavereidenkin kautta muutaman kyseisen firman työntekijän rouvan ja asiaa on nyt mietitty miesten sanoin "oikein akkalaumassakin".
En ole ainoa jonka mies on ollut asialla, en tosiaankaan ja tämä on jo muodostunut varmaksi tiedoksi.
Olen ollut tähän kyseiseen henkilöön ihan henkilökohtaisestikin yhteydessä ja hänenkin kanssaan on asiaa selvitetty./5
Ei ole normaalia keskustella jonkun ulkopuolisen ihmisen seksielämästä. Ihan järkyttävää mustamaalausta. Itse joskus olin työkaverin kanssa, kerran. Sen jälkeen näkee miten naiset pitävät huorana ja miehet kuvittelee kaikki saavansa.
En vaihtanut työpaikkaa, ei se mieskään. Silti naisen seksielämän voi toiset tuomita, vaikkei mitään siitä tiedä.
Etkä tiedä, ellet ole siinä itse osallisena (ei petettynä vaan sopimassa mitä teette).
Olen itse nähnyt kuka on ystävä, kuka tuomitsee, tietämättä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa harrastaa seksiä halutessaan, haluamansa ihmisen kanssa.Jos kysyt montako tuolta mieheni seikkailulta on saanut niin asiaa on nyt käyty läpi niin laajasti, että niitä on tosiaan monta.
Olen ollut tähän kyseiseen henkilöön ihan henkilökohtaisestikin yhteydessä ja hänenkin kanssaan on asiaa selvitetty./5
Ei ole normaalia keskustella jonkun ulkopuolisen ihmisen seksielämästä. Ihan järkyttävää mustamaalausta. Itse joskus olin työkaverin kanssa, kerran. Sen jälkeen näkee miten naiset pitävät huorana ja miehet kuvittelee kaikki saavansa.
En vaihtanut työpaikkaa, ei se mieskään. Silti naisen seksielämän voi toiset tuomita, vaikkei mitään siitä tiedä.
Etkä tiedä, ellet ole siinä itse osallisena (ei petettynä vaan sopimassa mitä teette).Olen itse nähnyt kuka on ystävä, kuka tuomitsee, tietämättä syitä.
Se, että sinä olet ollut työkaverin kanssa ja saanut siitä huonon maineen on ikävää mutta sillä ei sinänsä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Meidän asiaa on puitu ihan nelistäänkin niin, että tämä nainen on puolisoineen ollut mukana keskustelussa. Tässä on kuitenkin aika suuret "panokset" pelissä ja kaksi perhettä vaakalaudalla.
En mustamaalaile ketään, enhän täälä nyt nimillä kirjoittele ja ne jotka tässä asiassa osallisina ovat tietävät kyllä asioiden laidan.
Tämän seikkailijan mies ei ilmeisestikään ole ollut halukas jatkamaan heidän suhdettaan. Yksi esiin tullut tapaus olisi ehkä ollut työstettävissä mutta kun niitä on ilmaantunut niin monta, että eron lisäksi vaihtoehdot lienevät aikalailla karsiutuneet.
/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tiedä, ellet ole siinä itse osallisena (ei petettynä vaan sopimassa mitä teette).Olen itse nähnyt kuka on ystävä, kuka tuomitsee, tietämättä syitä.
Ei ole myöskään normaalia olla työkaverin kanssa, jos työkaveri tai itse on varattu. Ei siitä seuraa mitään hyvää: ihmiset pahottaa mielensä ja juttujakin voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vitosen mies on homo?
No ei ole. Olisikin ollut! Olisihan siinäkin elämän peruspilarit tuleet alas ryminällä mutta syy olisi ollut jotenkin pettymystä lievetävä.
Minulla ei ole mitään homoja vastaan ja jos mies olisi sellaiseksi paljastunut niin olisi pettäminen selittynyt sillä, että toinen onkin eri sukupuolesta kiinnostunut.
Nyt itsetuntoni on sirpaleina kun en ollutkaan riittävä vaan oli sekaannuttava johonkuhun toiseen naiseen saadakseen ilmeisesti jotakin mitä ei minulta ilmeisesti saanut.
Joku toinen oli minua parempi vaikka yritin parhaani.
/5
Vierailija kirjoitti:
Miehenä, jolla on ollut rakastajia, olen alkanut suhtautumaan melko epäilevästi tuollaisiin naisiin. Noitten kanssa pidetään hetki kivaa ja that's it.
Ne tarvitsevat huomiota, paljon. En ole ainoa jos minua vampataan. Kuten tuokin nainen, on eronnut miehestään rakastajan takia ja kalastelee taas lisää huomiota.
Naisen kirjoittama teksti.
Vierailija kirjoitti:
Aivan näin. Tässä lasten, perheen, talon, koiran, työn, ystävien ja harrastusten sekä muun suorittamisen täyttämässä elämässä ei jää aikaa parisuhteelle. Sanon tätä kumpaakaan puolisoa syyttämättä. Sitä vieraantuu, etääntyy ja kun jostain muualta tulee huomioita, on helppo langeta. Olen ollut samassa tilanteessa. Mieheni pettänyt, ja näin 10 vuotta myöhemmin ymmärrän miksi niin kävi, vaikka väärin teki. Erosimme.
Parisuhde tarvitsee aikaa, hellyyttä, tahtoa ja tietoista huolenpitoa suhteesta. Uudessa liitossa emme kumpikaan erehdy unohtamaan tätä ja pitämään toisiamme tai suhdettamme itsestäänselvyytenä.
Kyynisenä kommentoin, että myöskään sillä toisen huomioimisella, hellyydellä, voileivillä ja poskeenotoilla ei välttämättä saa uskollista ja luotettavaa puolisoa. Aika moni pettää silti, vaikka suhdetta kuinka hoidetaan. Kyse on joskus ihan pelkästään pettäjän henk.koht. kriisistä, esim. ikäkriisistä. Kumppanissa tai parisuhteessa ei aina tarvitse olla mitään vikaa, vaan osa ihmisistä haluaa vaan kokeilla seksiä uuden ja vieraan ihmisen kanssa, vaikka kotona olisi kuinka loistava sänkyelämä tahansa. Osa ihmisistä hakee esim. uusia kokemuksia, vaihtelunhalua tms. Syyn ei tarvitse olla sen syvällisempi. Petettyjen on ihan turha syyttää itseään tai kuvitella, että se, jonka kanssa puoliso pettää olisi jotenkin "parempi". Voi olla että puoliso olisi pettänyt joka tapauksessa riippumatta siitä mitä teit tai jätit tekemättä.
Kyyninen kirjoitti:
Kyynisenä kommentoin, että myöskään sillä toisen huomioimisella, hellyydellä, voileivillä ja poskeenotoilla ei välttämättä saa uskollista ja luotettavaa puolisoa. Aika moni pettää silti, vaikka suhdetta kuinka hoidetaan. Kyse on joskus ihan pelkästään pettäjän henk.koht. kriisistä, esim. ikäkriisistä. Kumppanissa tai parisuhteessa ei aina tarvitse olla mitään vikaa, vaan osa ihmisistä haluaa vaan kokeilla seksiä uuden ja vieraan ihmisen kanssa, vaikka kotona olisi kuinka loistava sänkyelämä tahansa. Osa ihmisistä hakee esim. uusia kokemuksia, vaihtelunhalua tms. Syyn ei tarvitse olla sen syvällisempi. Petettyjen on ihan turha syyttää itseään tai kuvitella, että se, jonka kanssa puoliso pettää olisi jotenkin "parempi". Voi olla että puoliso olisi pettänyt joka tapauksessa riippumatta siitä mitä teit tai jätit tekemättä.
Näinkin voi tietysti käydä, ja käykin. Toiset pettää joka tapauksessa, vaikka kuinka teet voileipiä.
Siitä huolimatta parisuhteen eteen on tehtävä hommia, tai voi huomata sen kunnollisen uskollisen ja lojaalin puolisonkin ihastuneen toiseen, kun "kasvoimme erillemme".
Tottakai saa kunhan se pysyy sillä kaverilinjalla ja perhe pysyy edelleen muuta tärkeämpänä.
Mitä säälittävää tässä on? Uskon, että aika monikin olisi noilla lähtökohdilla kummastelemassa asiaa jos omalle kohdalle sattuisi. Helppo se on ruudun takaa huudella.