Jos lyhyt ja tavallisen näköinen mies lähestyy naista niin mikä on pakkien tod.näköisyys?
Sanotaan alta 175 cm ja naama tavallinen, ei siis komea?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais mulle. Itse olen 167 cm, itseäni lyhyemmät ei kiinnosta mutta 170 on ihan ok.
Just tätä akkojen lässytystä, jota kenenkään miehen ei tulisi kuunnella. Jossain baarissa tai festareilla kun tulee lyhyt ja tavallisen näköinen mies lähestymään, niin nainen antaa pakit sekunnissa, jotta ei mene ne pitkät komistukset vahingossakaan sivu suun. Te ämät olette vain niin munattomia, että ette pysty puhumaan asioista rehellisesti, vaan nimettömänä kirjoitellessakin täytyy vetää jotain v*tun roolia. Oikeasti, miettikää nyt vähän tuota lässytyksenne ja tekojenne välistä kuilua.
Sinusta naiset taatusti huomaa heti että vika ei ole pituudessa vaan luonteessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan missään muualla kuin tällä palstalla kuullut valitusta miesten pituudesta. Ihme homma.
No tänne eksyvät ne epätoivoisimmat sinkut, joiden on pakko keksiä jokin syy sinkkuutensa. Pituus tottakai syynä mieluummin, jotta voi syyttää naisia turhamaisuudesta, kuin oma luonne.
Minä olen 160 mies ja minä kuoletin juiri aidsin eli HIV:in. Minulla oli oikeasti HIV.
Enää ei ole. Kiitos kaikesta minkä sen poisti.
Vierailija kirjoitti:
Yhden työpaikkani kovinta suosiota naisten keskuudessa nautti n. 165 cm mies. Lähtisin vieläkin mukaan jos tulisi pyytämään.
Ihan naurettavaa jauhaa pituudesta tai edes tavallisesta naamasta. Joillain vain on Sitä Jotain ja joillain ei. Ja jos baari-iskeminen pelottaa esim 160 cm pituuden vuoksi, panosta naissuhteisiin oikeassa elämässä ja hurmaa ne naiset ympärilläsi! Olemalla ihana tyyppi ja arvostamalla naisia. Keskity naisten ilahduttamiseen, älä omaan napaasi.
Jatkan tähän vielä että yhtä lailla ei ne täysin tavis naisetkaan ole baarissa niitä jotka saa kenet tahansa miehet mukaansa saati että miehet piirittäisi. Miehet piirittää baarissa näyttäviä ja itsevarman oloisia naisia, pääasiassa.
Lyhyessä miehessä voi olla jotain todella seksikästä. Myös asetelma on erilainen fyysisessä kanssakäymisessä, esim suutelu ja vastaava halailu on helpommin intensiivistä jos mies on samalla korkeudella.
Jos mies on ulkomaalainen niin pituus on ok jos taas suomalainen niin pakit tulee varmasti!
Luultavasti saat pakit siksi, ettei lähestymäsi naiset ole edes seuraa hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan missään muualla kuin tällä palstalla kuullut valitusta miesten pituudesta. Ihme homma.
No tänne eksyvät ne epätoivoisimmat sinkut, joiden on pakko keksiä jokin syy sinkkuutensa. Pituus tottakai syynä mieluummin, jotta voi syyttää naisia turhamaisuudesta, kuin oma luonne.
On naurettavaa väittää että pituudella kuten muullakin ulkonäöllä ei olisi mitään tekemistä naisen saannin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Yhden työpaikkani kovinta suosiota naisten keskuudessa nautti n. 165 cm mies. Lähtisin vieläkin mukaan jos tulisi pyytämään.
Ihan naurettavaa jauhaa pituudesta tai edes tavallisesta naamasta. Joillain vain on Sitä Jotain ja joillain ei. Ja jos baari-iskeminen pelottaa esim 160 cm pituuden vuoksi, panosta naissuhteisiin oikeassa elämässä ja hurmaa ne naiset ympärilläsi! Olemalla ihana tyyppi ja arvostamalla naisia. Keskity naisten ilahduttamiseen, älä omaan napaasi.
Ja "se jokin"= pituus, ulkonäkö, menestys
Lähestyy ketä naista? Lähestyy millä tavalla? Ai niin, tämä ei ole relevanttia, koska naisella ei ole väliä?
Eihän tuossa mitään hätää ole. Kts vaikka Uniikkia, tyyppi on jotain 140cm pitkä? ja nuoria neitoja liehittelee :)
Unikuee kirjoitti:
Eihän tuossa mitään hätää ole. Kts vaikka Uniikkia, tyyppi on jotain 140cm pitkä? ja nuoria neitoja liehittelee :)
Ero on siinä että uniikki on julkkis. Ei olisi samaa vientiä jos olisi tavis
Simulaatio valmistui, todennäköisyys 99,97 %.
Riippuu ihan tilanteesta ja siitä, mitä olet hakemassa. Jos olet hakemassa yhden illan juttua niin minulta saa pakit ihan jokainen mies Russell Crowesta lähtien. Jos vaikutat hakevan parisuhdetta ja fiksulta ja miellyttävältä ja itsevarmalta ja miehekkäältä, on ihan yksi lysti miten pitkä olet tai miltä naamasi näyttää kunhan nyt kutakuinkin normaalin rajoissa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyy ketä naista? Lähestyy millä tavalla? Ai niin, tämä ei ole relevanttia, koska naisella ei ole väliä?
Tämä. Näissä nillittäjämiesten aloituksissa on aina se vika että naiset on niille yhtä massaa. Kaikki naiset on samanlaisia pillunkantotelineitä. Ei ymmärretä että tuossakin tilanteessa on aika paljon muuttujia: voihan olla että lähestytty nainen on varattu, lesbo tai molempia ja pakit tulee siksi! Nillimiehen mielestä ne tulisi vaan siksi että hän on lyhyt ja ruma kilttimies.
Aika huolestuttavan aggressiivisesti tällä palstalla kirjoitellaan miehistä. Toivottavasti pysyykin "vain" aggressiivisena vihapuheena eikä eskaloidu väkivaltaisiin tekoihin miehiä kohtaan.
Olipas rakentava kommentti.