Miksi ihmeessä yksikään mies olisi valmis ajamaan 200km ensitreffeille
yhden päivän viestittelyn jälkeen? Epätoivoinen?
Tein katoamisen keskustelusta. Sorry.
Kommentit (48)
Teininä ihastus ajoi mun luo 25km 20 asteen pakkasessa mopolla. Oli se aika jäässä perille päästyään.
Rakastuneelle ja kiinnostuneelle ei ole esteitä.
Et ilmeisesti tunne yhtään miesten sielunmaisemaa.
Naisena ja parin pojan äitinä tiedän, että miehet ovat valmiita mihin vain haluamansa naisen tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha saksalainen auto, mutta kulkee vaikka 1200km, jos niikseen tulee.
Ajaisitko luokseni jonain myrskyisenä iltana, kun palelen viltin alla ja kaipaan syliisi lämpimään?
Kyllä voisin ajaa. Niin jos tutustuttais ja sovittais, että tuun. TV. M39
Rakkautta ei ole koskaan liikaa <3
Mun nykyinen mies matkusti yli kolme tuntia bussilla ja odotti mua hänelle täysin vieraassa kaupungissa toiset kolme tuntia parin päivän viestittelyn jälkeen.
Aikaa kuusi vuotta ja edelleen ollaan yhdessä.
Kai toi ukko sitten on ihan pälli.
Aloituksessa ei ilmeisesti kyse ollut välimatkan suuruudesta, vaan viestittelyn lyhyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Mua on tullut tapaamaan mies maapallon toiselta puolelta muutaman viikon nettituttavuuden jälkeen.
Niin mutta se on niinku vähä eri asia ku se oli ulkomaalaine!
Vierailija kirjoitti:
Pillua on niin paljon lähempänäkin.
Miksi sitten yleensäkään kannattaa viestitellä sellaisten kanssa jitka asuvat liian kaukana?
Mun luokse on tultu Saksasta lyhyen viestittelyyn jälkeen.
Muistan ikuisesti hyvällä, vaikkei juttu jatkunut.
Mut on kyyditty 200km kotiin treffien jälkeen. Olen nykyisin kuskaajan kanssa naimisissa.
Okkei. Muutama viesti ja ajoa 200km matkaan. Ei ihan järjellistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha saksalainen auto, mutta kulkee vaikka 1200km, jos niikseen tulee.
Ajaisitko luokseni jonain myrskyisenä iltana, kun palelen viltin alla ja kaipaan syliisi lämpimään?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta minä ainakin ajaisin jos olet ikäluokkaani. Minulla on melkein uusi C-sarjan Mersu.
Mua tuli mies tapaamaan viisi tuntia junalla yhteen suuntaan.
Miehet tekee mitä vaan jos on tarpeeksi kiinnostusta.
Tutustuttiin netissä, viikko viestiteltiin ja sitten mies ajoi 250 km illaksi tapamaan minua. Ja jatkoi tuota joka viikonloppu ja lomat, nyt viiden vuoden reissaamisen jälkeen muuttaa tammikuussa pysyvästi. Molemmat ollaan sitä mieltä, että vaiva kannatti nähdä sovitaan niin hyvin yhteen. Mutta näitä yksinäisiä työviikkoiltoja ei jää ikävä ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Mua on tullut tapaamaan mies maapallon toiselta puolelta muutaman viikon nettituttavuuden jälkeen.
Oliko mies 'amerikkalainen upseeri'?
Mun takia on mies ajanut 600 km suuntaansa jonkun kuukauden viestittelyn jälkeen :D
Mä olen kulkenut melkein noin pitkää työmatkaa monta kertaa viikossa. Eli jos deittailisin, ei mulle olisi mitään ongelmaa lähteä käväisemään vaikka heti ekan viestin perusteella käväisemään kahvilla parin sadan kilometrin päässä. Eihän se ole mulle sen kummempi kuin arkinen matka töihin. Mutta tuskin edes haluaisin suhdetta ihmisen kanssa, joka tekee noin pienestä matkasta tuollaisen numeron kuin ap.
Ei mitään ongelmaa olisi tavata, jos viestitelty vaikkapa viikko ja puhuttu muutama kerta puhelimessa. Mitä siinä menettää?
En nyt muutaman viestin jälkeen tapaisi ketään edes kilometrin päässä.
Johan tuossa menee yli 2 tuntia suuntaasa ajaa noita matkoja niin miten voit lähteä "ex tempore" kirpparireissulle johon menee 5 tuntia aikaa? Tuohan on koko päivän reissu?