Miksi ihmeessä yksikään mies olisi valmis ajamaan 200km ensitreffeille
yhden päivän viestittelyn jälkeen? Epätoivoinen?
Tein katoamisen keskustelusta. Sorry.
Kommentit (48)
Nykypäivänä tavismiehillä on niin äärimmäisen vähän vaihtoehtoja naisten suhteen että jos joltakin heruu niin kyllä sitä saattaa 200km ajella seksin toivossa.
En kyllä pidä 200 km kovin pitkänä matkana. Tuon verran ajan ihan vaan shoppailemaan paremmille kaupoille. Joskus saatan ex tempore ajaa pelkästään jollekkin kirpparille tuon matkan. Matkat on niin suhteellisia. Jollekkin joka ei omista autoa tai inhoaa ajamista matkat kuulostaa paljon pidemmiltä kuin jollekkin joka muutenkin ajaa paljon.
Miksi ei? Mua on tullut tapaamaan mies maapallon toiselta puolelta muutaman viikon nettituttavuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Mua on tullut tapaamaan mies maapallon toiselta puolelta muutaman viikon nettituttavuuden jälkeen.
Tämä <3
"Miksi en löydä miestä, yhyyyyyyyyyyyyyyyyy!".
Miksi alun perinkään viestittelit sellaisen kanssa joka asuu liian kaukana?
Deittailu on ahdistavaa paskaa. Yksikin kilometri olisi liikaa.
Tuskin mies pelkkää kahvia tulee hakemaan. Ja mikä kiire.
Olen ajanut 220 kilometriä suuntaansa ja lähtenyt saman tien kotiini. En sentään NIIN epätoivoinen ollut, että olisin sitä hielle haisevaa akkaa pannut. Kuvansa lähetti, joo. Oli vain 10 vuotta ja 20 kiloa aikaisemmin otettu.
Minulla on hyvä auto ja ajelen mielelläni pidempiäkin matkoja.
Mulla oli 20 vuotta sitten poikakaveri, joka korjasi itse auton ja teki siihen varaosan, että pääsi luokseni 100 km päästä.
Jos täytyy päästä, niin täytyy päästä. Mikään este ei ole ylivoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 20 vuotta sitten poikakaveri, joka korjasi itse auton ja teki siihen varaosan, että pääsi luokseni 100 km päästä.
Jos täytyy päästä, niin täytyy päästä. Mikään este ei ole ylivoimainen.
Vielä on kesää jäljellä<3
Mulla vanha saksalainen auto, mutta kulkee vaikka 1200km, jos niikseen tulee.
Jaa. Minua tuli tapaamaan nainen noin tuhannen kilometrin päästä. Minusta siinä ei ollut mitään säälittävää.
Olemme yhdessä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha saksalainen auto, mutta kulkee vaikka 1200km, jos niikseen tulee.
Ajaisitko luokseni jonain myrskyisenä iltana, kun palelen viltin alla ja kaipaan syliisi lämpimään?
Siksi koska miehet eivät saa seksiä aina ja kaikkialla niin halutessaan, toisin kuin naiset.
Ajoin joka viikonloppu 700 kilometriä naistani tapaamaan. Nyt on vaimoni.
Olen nainen ja lähtenyt juurikin tuohon matkaan eka treffeille, mutta lähes kuukauden viestien jälkeen. Meistä tuli pari.
et siis pidä itseäsi niin kiinnostavana että mies ajaisi pari tuntia luoksesi? yritä rakastaa itseäsi enemmän.