Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle on kasvamassa vitjamunat

Vierailija
27.09.2017 |

Minulla on ikää vasta 30 ja kivespussit ovat alkaneet roikkua enemmän ja enemmän. Näinkö nuorena ns. vitjamunat alkavat kehittymään joillekin :(
Alushousujen valintaan tulee kiinnittää huomiota, että ei tunnu tukalalta ja juostessa ikävä ja kivulias jos hölskyy. Nukkuessa ja sohvalla monesti aseteltava pusseja jalkojen välissä perempaan asentoon, etteivät jää puristuksiin
Onko vanhemmilla palstalaisilla kokemusta vitjamunista itsellä tai puolisollaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja aika pahasti on ruvennut roikkumaan muutaman vuoden aikana. Säkit muljahtelee minne sattuu nukkuessa ja aina ne on jossain välissä liiskautuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee paljon, kun alushousut on venyneet ja pallit jää koko ajan väliin. Siksi käyttänyt aina Sloggin speedo-mallisia alushousuja. Niissä on normaali isompi kalukukkaro ja pitää vehkeet hyvin paikallaan, eikä valu väliin. Nytkin sellaiset vuosia vanhat jalassa ja taas tuli juuri mieleen, kun ovat venyeet ja kassit roikkuu välissä. Pitää käydä ostamassa uusia. Malli Basic Mini. Jostain syystä noissa on suurempi tilavuus kasseille ja kalulle kuin Midi mallissa, saati maxissa. Jälkimmäiset itselle pieniä ja ahistaa. Väljät boxerit ei käy,kun kassit valahtaa heti jalkojen väliin. 

Vierailija
24/24 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vitjamunat. Ne näyttää coolille. T: m 30v 

Kunhan muistat varoa lauteita joissa on harva koolausväli.