Miksi miehet ei vaan sano suoraan, vaan jättävät epätietoisuuteen!?
TAAS kyse miehestä, jonka kanssa nähtiin muutamia kertoja ja mulla oli ainakin tunne, että hyvin meni ja viihdyttiin yhdessä (mies ainakin vaikutti siltä myös). Taas kävi tämä klassinen, että yhteydenotot hiipuvat ja miehestä tuli etäinen ja kohta se loppuu kokonaan. Näin on käynyt jo monen miehen kanssa! Aina sama kaava! Miksi v*tussa ei voi sanoa suoraan, että "sori, ei tästä nyt tule mitään, hyvää jatkoa"? Pakko vaan väkisin nähdä epämiellyttävää naista jostain velvollisuudesta!?
Kommentit (16)
Olet läski.
Miltä nyt tuntuu. Herrasmies ei sano sitä.
Jotkut lopettaa tapailun noin että lopettaa yhteyden pidon. Ehkä ei vaan uskalla sanoa päin naamaa. Tai mistä sitä tietää?
Oletko kysynyt mieheltä suoraan että "oletko kiinnostunut vielä tapailemaan minua?"
Siihen miehen olisi helppo vastata kyllä tai ei.
Miestä voi myös pelottaa jos huomaa sinulla olevan enemmän tunteita ja itsellään ei ole yhtä paljon. Tarvitsee tilaa itselleen mutta kun ottaa sitä tilaa ja tajuaakin parin viikon kuluttua ettet kiinnosta häntä niin ei enää kehtaa laittaa sinulle viestiä että "huomasitko muuten että en ole kiinnostunut sinusta" :D
Eli ajattelee sinun tajuavan että juttu on ohi. Jos olisikin vielä tilan otin jälkeen kiinnostunut niin ottaisi yhteyttä normaalisti :)
Anna mennä.
Samasta syystä kuin naisetkin eli ei ole selkärankaa sanoa suoraan! Inhottavaa se on kun elättelee toiveita liian kauan. Jos olet viestittelyssä se aktiivinen ja toinen vastaan vaan yhdellä sanalla tai lauseella, niin kannattaa poistaa yhteystiedoista.
Epäselväksi jäi, kuinka monta kertaa sinä otit yhteyttä mieheen, vai odotitko vain, että mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä jos tai kun on "tarpeeksi" kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet läski.
Miltä nyt tuntuu. Herrasmies ei sano sitä.
No, en ole läski ja vaikka olisinkin, niin kai sen läskiyden huomaa jo ihan ensinäkemältä ja jos ei tykkää, niin ei varmaankaan näkisinenää toiste. Ap
Kumpi otti yhteyttä toiseen ja kuinka monella tapaamiskerralla harrastitte seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lopettaa tapailun noin että lopettaa yhteyden pidon. Ehkä ei vaan uskalla sanoa päin naamaa. Tai mistä sitä tietää?
Oletko kysynyt mieheltä suoraan että "oletko kiinnostunut vielä tapailemaan minua?"
Siihen miehen olisi helppo vastata kyllä tai ei.
Miestä voi myös pelottaa jos huomaa sinulla olevan enemmän tunteita ja itsellään ei ole yhtä paljon. Tarvitsee tilaa itselleen mutta kun ottaa sitä tilaa ja tajuaakin parin viikon kuluttua ettet kiinnosta häntä niin ei enää kehtaa laittaa sinulle viestiä että "huomasitko muuten että en ole kiinnostunut sinusta" :D
Eli ajattelee sinun tajuavan että juttu on ohi. Jos olisikin vielä tilan otin jälkeen kiinnostunut niin ottaisi yhteyttä normaalisti :)
Anna mennä.
Juu, kyllä mä tajusinkin, ettei kiinnostusta ole, mutta voisi sen asian silti kertoa :) itse ainakin kerron aina suoraan, että nyt ei vaan kiinnosta ja hyvää jatkoa. Kyllä tuosta pitäisi tajuta, mutta ei välttämättä siitä, että lopettaa kaiken ihan seinään ja toinen jää ihmettelemään, että mitäs nyt!?
Vierailija kirjoitti:
Epäselväksi jäi, kuinka monta kertaa sinä otit yhteyttä mieheen, vai odotitko vain, että mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä jos tai kun on "tarpeeksi" kiinnostunut sinusta.
Kyllä minäkin häneen yhteyttä otin :) ihan puolin ja toisin. Enkä tykkää pelailla mitään pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi otti yhteyttä toiseen ja kuinka monella tapaamiskerralla harrastitte seksiä?
Molemmat otettiin puolin ja toisin. En siis odotellut jatkuvasti miehen yhteydenottoja, vaan minäkin olin aloitteellinen. Harrastettiin seksiä toisella kerralla ja nähtiin sen jälkeen vielä useita kertoja.
Tämän takia en luota miehiin :) aina tulee joku epäilys, kun pitäisi uutta miestä tavata. Osaa jo varautua pahimpaan, kun kaikki ovat olleet tuollaisia.
Jaa..Mulle ei ole tullut yhtään tuollaista miestä vastaan silloin kun hain kumppania reilu vuosi sitten.
"Anteeksi. Panovaihteessani on ruuhkaa. Palvelemme teitä taas hetken kuluttua, mikäli parempia minkkejä ei ole kiikarissa/saatavilla".
Comprende?
Johtuu siitä että naisilla on kaikilla identtinen miesmaku ja ne miehet on pulassa kun naisia tulee ovista ja ikkunoista.
Laajentakaa miesmakuanne.
On kivampi jättää kitumaan, olo tuntuu miehiseltä ja voitokkaalta :D Olen äijä!
Vierailija kirjoitti:
On kivampi jättää kitumaan, olo tuntuu miehiseltä ja voitokkaalta :D Olen äijä![/
kitumaan? OK. Paskaa jauhaa, jättää kitumaan ja hymyilee kotona.... eikö tota sanota ihmisten kiusaamiseksi? kannattaa varmaan kiusata niitä ketkä on sua kiusannut :DDDD vai näinkö se asia menikin.
Olen miettinyt aina samaa, en ole vielä koskaan törmännyt mieheen joka olisi suoraan ilmaissut asian, ilman kiertelyitä ja omaa aktiivisuutta kysellä asiaa..useimmilla ei vaan riitä edes sen vertaa munaa sano asiasta, kai se on heille jotenkin rasittavaa ja pelkäävät reaktiota?