Mikä on sun vuosipalkkasi tänä vuonna?
Kauanko olet ollut työelämässä / kuinka kauan on kulunut valmistumisesta/tutkinnosta?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
50 500 €, valmistuin 26 v. sitten.
Oon lukiossa aineenopettaja.
Hieman vajaa 70 000e, olen ollut kokopäivätöissä 16 vuotta. Ohjelmoijana, mutta ulkomailla. Suomessa en odottaisi saavani kuin 55-60 000e...
N. 9600 euroa. Saan työmarkkinatukea. Valmistumisesta 8 vuotta.
Noin 54 000e. Valmistumisesta 5 vuotta, koulutus DI.
55.000. Tänä vuonna poikkeuksellisen vähän, sillä olin reilun kuukauden työttömänä, eikä lomarahojakaan kerry. Normi vuonna tulot ovat n 65.000.
Valmistumisesta 25 vuotta, it-alalla työskentelen ja koulutus on datanomi.
62 000. Valmistumisesta 15 vuotta, töissä siitä asti. Lukion aineenope.
N. 32 000 e. Valmistumisesta (FM) 2,5 vuotta, työskentelen koulutuksen parissa. Elämäni eka vuosi, kun olen koko vuoden töissä.
Oisko joku 60000 euroa. Valmistuin lukiosta jo 20 vuotta sitten. Muita tutkintoja ei ole.
Jaa, tähän näköjään vastaavat he, jotka tienaavat aika mukavasti... Miksen siis minäkin ;) Tienaan vähän alle 30 000. Valmistumisesta 3 vuotta, lähihoitaja olen. ...ei ne suuret tulot, vaan pienet menot...
22 000. 15v työelämässä, alalta kokemusta 7kk.
Tavoite 70 000, yrittäjä, amk -97
35 tuhatta. Koneistaja. Samoja hommia olen tehnyt 23vuotta. Melkein saman verran on aikaa kun valmistuin.
Vuositulot ois varmasti enemmänkin, mutta koska olen nainen, niin saan kärsiä siitä.
50 000 + bonukset, työelämässä 2,5 vuotta, valmistumisesta 1,5 vuotta.
67 000, medianomi, valmistumisesta 10 vuotta, mutta alalla monta vuotta pidempään.
Laskekaapa joku palstamammojen mediaaniansio, poikkeaa varmaan huomattavasti yleisestä tasosta 😂
31 660, kokki, työelämässä 21 vuotta.
Tässä ketjussa vastailee enimmäkseen isopalkkaiset. Lomarahaleikkaus voisi olla progressiivinen, ei kuitenkaan kosketa jokaista palkansaajaa ja kikypidenneksetkin.
11 000 - 12 000 e koska hoitovapaa.. valmistumisesta 6v
Vierailija kirjoitti:
Laskekaapa joku palstamammojen mediaaniansio, poikkeaa varmaan huomattavasti yleisestä tasosta 😂
Tähän ketjuun vastanneiden. Vai meinasitko, että joka ikinen palstamamma vastaa tähän? Jospa kuitenkin tähän vastaavat keskimääräistä enemmän ne, jotka ovat tyytyväisiä vuosiansioonsa?
30t. En ole vielä valmistunut. Alalla olen ollut vasta n. Vuoden. Työelämässä 10 vuotta.