Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka on aina kotona

Vierailija
27.09.2017 |

En tarkoita liikuntavammaisia tms
vaan, ettei oikeasti mene mihinkään edes käymään vaikka voisi. Kerrostalo on kaupungissa jossa on aktiviteetteja. Itsellä ei aika riitä ja pitää tänäänkin valita kahdesta menosta (toinen kivaa, toinen järkevämpää).
Säästän aina ja suunnittelen seuraavaa matkaa tai harrastuksiin liittyviä asioita,
ohimennessä ovenpielessä naapuri tupakalla, aivan työkykyisen näköinen, tytär samanlainen, kyttäävät muita.

Siis en moiti mutta ihmettelen miten on varaa uhrata se ainut elämä, kun olisi niin paljon tekemistä?? henkilöistä näkee jos vaikka lukee, on ajatuksissaan ja puhuu järkeviä lauseita, mutta nuo toiset vaan - on.
Työttömät, eläkeläiset, kaikki osallistuu johonkin aktiviteettiin, lähtee kotoa jossain käymään, mutta noille riittää kun kiertää taloa, elleivät lenkkeile asunnossaan.
Miten voi olla noin intensiivinen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa kaupungissa ja olen aina kotona.

Ikinä ei ole tylsää.

Vierailija
2/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, en tod. ymmärtänyt ilmaisuasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi, joka ei tajua sitä, että on erillaisia ihmisiä. Ja siitä saatu noin pitkä sepustus.

Vierailija
4/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksippäs ap tekemistä meille kaikille kotona istuville luusereille kun oot noin näppärä.

Vierailija
5/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellasta puuroa ettei tosta ota mitään tolkkua

Vierailija
6/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä?

Vierailija
7/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn kotona. Viikonloppuisin käyn aina jossain tapahtumassa/kulttuurimenossa, mutta arkena olen lähinnä kotona, lukuunottamatta lenkkeilyä. Nautin lukemisesta, jumppaamisesta, piirtämisestä... Enkä edes keksi arkisin kodin ulkopuolella olevia menoja mihin lähteä. Ehdotuksia otetaan vastaan, vaikka tyytyväinen olen näinkin.

Vierailija
8/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi lähteä minnekään kun kotona on niin paljon tekemistä.

t: eläkeläinen

Vierailija
9/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat päätäsi muiden elämää ja valintoja miettien???

En ole kuin sinä tai naapurisi ja sen pitäisi olla kaikille selvää ja ok.

Haluatko dissata muita ja nostaa itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi kuin sellainen joka viihtyy kotonaan? Pientä leijumista ilmassa...

Vierailija
10/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on mukavaa. En mä keksi mitään kivaa mitä haluaisin tehdä kodin ulkopuolella, varsinkaan sellaista mihin ei tarvita rahaa. Olisi kauheaa jos pitäisi koko ajan olla menossa jossain, musta se on ennemminkin elämän tuhlaamista jos on jatkuva kiire.

Vierailija
11/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on paras paikka maailmassa.

Vierailija
12/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisitko minulle kansalaisopiston kurssin?

Vierailija
13/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tarkoitit viimeisellä sanalla intensiivinen  vuodatuksessasi? Ei oikein kuulunut tekstiin. Selvennätkö?

Vierailija
14/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin töiden jälkeen hakea kaupasta mikrouuni aterian. Loppupäivä ja ilta menee koneella ja telkkarin ääressä. Kotoa en liiku arkisin kuin töihin ja joskus kauppaan. Ei jaksa eikä kiinosta.

Vierailija
15/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen? Mitäpä jos et yrittäisi käyttää sivistyssanoja.

Vierailija
16/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on yllättävän paljon esim pikkukaupungissa. Yksi perhe oli aina kotona kesälläkin, eivät edes mökille menneet.. Lapsetkin isoja

Vierailija
17/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakkoinkontinenssi, eli en enää uskalla lähteä mihinkään. Vessahätä voi iskeä milloin vain ja voimakkaasti. Kukaan tuttuni ei tiedä tätä ja houkuttelee teattereihin yms. En vain voi lähteä.

Vierailija
18/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen ja ehkä vähän säälinkin niitä ihmisiä, jotka eivät viihdy kotona ollenkaan. Aina on pakko olla menossa jonnekin ja eletään odottaen seuraavaa menoa tai matkaa. Kotonaolo koetaan jonkinlaisena kidutuksena tai rangaistuksena.

Viihdyn kotona hyvin ja tekemistä riittää. Kaikenlaisia tapahtumia olisi, mutta monesti sitä jää mieluummin kotiin.

Vierailija
19/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa outoja. Intensiivinen? Onko todella niin, että hän kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo ymmärtämättä, mitä kirjoittaa? Eikä edes käytä isoa alkukirjainta virkkeen alussa.

Vierailija
20/41 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, että alkaa tulla kiire. En ole siis menossa mihinkään, on vain omia suunnitelmia kotosalla :) Kävelyllekin on jo monta päivää pitänyt lähteä, mutta kun en ehdi! Ihmissuhteetkin kärsii, keksin vaan parhaiten kaikkea pikku puuhaa kotona yksin, muiden seurassa tylsistyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi