Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä täällä on oikeasti hyvä puoliso?

Vierailija
27.09.2017 |

Jatkuvasti aloituksia siitä, kuinka pska mies kun se ostaa väärän synttärilahjan ja kun se ei hoida kotitöitä ja vaan ryyppää ja persettään rapsuttaa. Akka on pska kun sen perse on levinnyt, eikä se ruokaakaan osaa tehdä ja aina on kämppä siivoton. Eikö kenellekään teistä ole siunaantunut hyvää puolisoa?

Minulle onneksi on. Onneksi tajusin tämän, ennen kuin sitoutumiskammossani ajoin hänet pois. Minulla on maailman ihanin mies. Ei se ehkä keksi minulle täydellistä lahjaa ostaa ja ruokakin menee useimmiten ohi maalin, mutta mitäpä pienistä. Minä olen onneksi loistava kokki, enkä materiaakaan kaipaa niin kamalasti. Onni on, että löysin tuollaisen ihanan, jonka kanssa voidaan yhdessä seikkailla hamaan loppuun asti.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah! kirjoitti:

Mulla kanssa. Kertoo joka päivä rakastavansa, on koko ajan lähellä, antaa huomionosoituksia (jalka- tai kokovartalohierontoja pyytämättä, jos mulla on ollut rankka päivä töissä). Pitää koko huushollista huolta; pesee pyykit, tiskaa astiat, laittaa ruuan, käy kaupassa. On älykäs, hauska ja komeakin! Seksiä on päivittäin ja viikonloppuisin enemmänkin. Kahden vuoden yhdessäolon jälkeenkin tulee joka kerta ikävä, kun lähden aamulla töihin ja vielä pusitaan ja halitaan lähtiessä. <3  

Kahden vuoden jälkeenKIN? Toihan on vasta esileikkiä. Huolissani olisin jos ei kahden vuoden jälkeen olis vieläKIN ihan umpirakastunut...

No joo, edellisessä suhteessa (15 v) ei tämmöistä ollut edes kahden päivän jälkeen :D 

Vierailija
42/43 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on, aivan paras juuri minulle. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin toisella kierroksella löytämään sen täydellisen miehen minulle. Hän on kerrassaan täydellinen puutteineen ja vikoineen, täydennämme toisiamme. 

Toivottavasti meillä on vielä paljon yhteisiä vuosia edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi