Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mieheni ammatti (on ammatiltaan kiinteistönhoitaja)

Vierailija
27.09.2017 |

Tiedän miten pinnallista ja lapsellista, mutta en voi tälle mitään.
Itse olen sentään käynyt peruskoulun melkein 10 keskiarvolla, lukiosta keskiarvo niin hyvä, kuin vain voi olla.
Sen jälkeen menin korkeakouluun jossa nyt opiskelen..

Olemme 22 vuotiaita.
Mies läpäisi peruskoulun 7 ka ja kävi 3 vuoden amiksen ja nyt töissä.
Jotenkin tuntuu, että mies ei ole saavuttanut mitään oikeaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä elät miehesi rahoilla ja jaksat vielä narista siitä, että ne ovat työllä hankittuja...

Vierailija
2/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hävettäisi.

Vierailija
4/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AMK:ssa, etkä yliopistossa? Meinaatko saada valmistuttuasi enemmän palkkaa kuin miehesi?

Vierailija
5/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää sun, aikusen naisen puolesta ku sanot noin.

Ei se koulutus tai titteli ihmisestä tee sen kummempaa. Jos se ala on hänelle sopiva, ihan mahtavaa. Sulla taitaa vaan olla väärät kriteerit miehesi kanssa yhdessä oloon, päästä poloinen pinteestä etsimään mukavampaa seuraa ja etsi itelles koulutusastetaulukon mukaisesti sopiva äijä.

Vierailija
6/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olet päätynyt tämän häpeätahran kanssa yhteen? Seurustelukumppanin valinta kertoo jotakin myös sinusta.

Harva laillinen työ on häpeällistä.

Vierailija
7/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
8/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin nuori, että ehdit vielä seurustella monen kanssa. Aika todennäköistä on, että opinnoista tai työelämästä löydät kiinnostavamman ja sinulle sopivamman elämänkumppanin.

Itse olen akateeminen ja seurustelen lukion ja amiksen käyneen duunarin kanssa: tykkään hänestä paljon eikä ammattinsa haittaa minua, eikä minun ammattini häntä.

Vierailija
9/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on elämänarvosi? Eikö ihmisen arvo ole tärkeämpi kuin joku titteli? Mietippä sitä!

Vierailija
10/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastajana tai putkimiehenä miehesi tienaisi paremmin.

Vierailija
11/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee sanomaan kaikille, että sun poikkis on assistant manager of property management. Kuulostaa heti hienommalta, eikä monikaan kehtaa kysyä mitä tuo tarkoittaa, ettei paljastus tyhmäks.

Vierailija
12/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ansiosta ihmisillä on ylipäätään mahdollista asua toimivissa asunnoissa ja sinua hävettää? Mieti seuraavan kerran kun jotain menee rikki... Huku siihen haljenneeseen sontaputkeen sitten... Vai onko kivempi, että kiinteistönhoitaja käy korjaamassa sen? Talvi on tulossa, kuinka ajattelit päästä liikenteseen jos miehesi ei kolaa pihaa lumesta ja hiekoita sitä? Mikään ei toimi ilman näitä ihmisiä jotka pyörittävät perusjuttuja, joiden ansiosta ihmiset voivat ylipäätään asua ja liikkua. Sama siivoojista, yritä vaan ylentää itsesi ylemmäs, mutta aika äkkiä alkaa itkettämään jos siivooja jättää kierrokset tekemättä.

Yliopistossa kyllä eräällä kurssilla halvennettiin siivoojia luennoitsijan toimesta, että ei voi pelkästään idiootteja opiskelijoita vajaista ajatuksistaan syyttää.

Vierailija
13/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuon "7 ka" kirjoittaa jotenkin toisin?

Vierailija
14/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kiinteistönhoitaja miehesi löytää itselleen hyvän ja häntä arvostavan kumppanin. Sinä se et ole. 

Vierailija
15/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän miehesi on saavuttanut kuin sinä ja oikeita asioita loppuelämän kannalta. Saman ikäisenä jo ammatti ja työpaikka jolla elättää itsensä ja SINUTkin! Mitä sinulla on? Kasa tarpeettomia arvosanoja ja todistuksia, ei töitä, palkkaa eikä ammattia. Miehesi voisi hyvinkin hävetä sinua, ja luultavasti niin tekeekin.

Vierailija
16/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että mies ei ole saavuttanut mitään oikeaa.

Jep, feikkiin on haksahtanut.

Vierailija
17/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
18/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt mun isä on kiinteistöhoitaja ettäs kehtaat haukkua huonoksi ammatiksi, eikä mua ainakaan hävetä hänen työnsä.

Vierailija
19/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupee sanomaan kaikille, että sun poikkis on assistant manager of property management. Kuulostaa heti hienommalta, eikä monikaan kehtaa kysyä mitä tuo tarkoittaa, ettei paljastus tyhmäks.

:D

Vierailija
20/40 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olet talkkarin akka. Pikkaraiska.