Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!
Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!
"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.
Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Mukavaa syksyä! 🍁🍂"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, ihan oikeasti?! En minäkään katselisi kenenkään lapsen heiluvaa hammasta, oksettavaa.
Miksi kiroat Jumalaa täällä?? Etkö tajua, että Jumalan kiroaminen tuo kirousta ja kaikkea pahaa elämääsi!!??
Sen sijaan siunaa Kaikkia! Siunaa Jumalaa ja siunaa ihmisiä sekä eläimiä - Ja autuuden sarvi alkaa valumaan päällesi ja saat ihmeellista hyvinvointia ja erityisiä onnistumisia elämässäsi...
Vierailija kirjoitti:
Buahahah mä eilen luin tän otsikon tossa etusivulla ja en avannu ku luulin et o joku tyhmä provo. Vaan eipäs ollutkaan 😂
Ps.tänään oli niin tylsää että päätin avata tämän ja iloksihan se muuttui!
Sama täällä! Eilen luin vaan otsikon ja ajattelin, että tällä palstalla ei provot ainakaan näemmä parane. Tänään olen ollut kipeänä kotona ja avasin ketjun lähinnä hämmästyneenä siitä, että näin ilmiselvä ja typerä provo kerää satamäärin kommentteja. Lievä järkytys oli huomata, että tämähän oli tosijuttu! Uskomatonta miten pienestä mieliharmista joku viitsii alkaa julkisesti valittamaan.
Aivan itse äiti heitti kakan tuulettimeen. Tuollaisten vanhempien pitäisi ymmärtää ettei se oma mussukka ole koko maailma kaikille ihmisille, vaikka itselle olisikin.
Toivottavasti lasta ei aleta kiusaamaan tämän takia.
Olisipa itselläkin yhtä pienet ongelmat. Mun saappaissa tuo ei kestäs sekuntiakaan :(
Mä niin vaihtaisin....
Hammaskassamamma gate. Samaa sarjaa kuin Pysäkkivaltsu gate.
Millä tavalla heiluva hammas on oksettava? En näe siinä mitään OKSETTAVAA.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla heiluva hammas on oksettava? En näe siinä mitään OKSETTAVAA.
Se, ettet sinä näe, ei tarkoita etteikö joku muu voisi nähdä. Ihmisiä ällöttävät erilaiset asiat. En minä ainakaan halua katsella kenenkään heiluvia hampaita vaikka lapsista pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan itse äiti heitti kakan tuulettimeen. Tuollaisten vanhempien pitäisi ymmärtää ettei se oma mussukka ole koko maailma kaikille ihmisille, vaikka itselle olisikin.
Toivottavasti lasta ei aleta kiusaamaan tämän takia.
Jurrikin näin
En suostu ostamaan kaljaa tuolta äidiltä, jos ikinä menen Puolakan Melbourne-baariin, vaikka se olisi ainoa baarityöntekijä sillä hetkellä. Jos siis ikinä Puolakkaan menen, missä se edes on?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupan työntekijästä pitää valittaa, varsinkin julkisesti, niin kannattaisi etukäteen miettiä onko oikeasti sitä mieltä ja onko aihetta valittaa. Mä niin haluaisin että kaikki kaupan kassat alkaisi tämän jälkeen huomioda KAIKKI asiakkaat kyselemällä kuulumisia ja jutustelemalla millainen sää on ollut, lapset saa toki kassalla kertoa juttujaan vaikka puoli tuntia ja samalla siinä kaivella suutaan, nenää jne, niin tällä hammasmammalla ei sit ole oikeutta valittaa siitä, eikä ainakaan kritisoida miten kassajonot liikkuu hitaasti.
Mahtava ehdotus. Muuttuisi raskaat työpäivät lekotteluksi ja seurusteluksi. Tosin teidän tarvitsisi varata pari tuntia enemmän kauppareissuihin.
Vierailija kirjoitti:
En suostu ostamaan kaljaa tuolta äidiltä, jos ikinä menen Puolakan Melbourne-baariin, vaikka se olisi ainoa baarityöntekijä sillä hetkellä. Jos siis ikinä Puolakkaan menen, missä se edes on?
Vahva WT-meininki.
Aina riittää näitä wt-kuningattaria, jotka eivät onnistu itseään ylentämän muuten kuin lyttäämällä ja polkemalla toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kuinka surullista luettavaa nämä kommentit täällä. Kyllä on maailma muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi.
No eipä tässä kai monikaan ole sitä lasta moittinut ja itsekin olen sitä mieltä, että pieni hymy ei olis tilanteessa maksanut mitään. Tosin tästä on nyt äidin sana vain, seurasiko herkeämättä kassaneidin kasvojen ilmeitä samalla kun näppäili vaikka kortin tunnuslukua ja pakkasi ostoksia. Että tosiaan oli lapsi kuin pelkkää ilmaa.
Mutta millainen ihminen lähtee kirjoittamaan tällaista jonnekin julkiselle Facebook -seinälle ja sitten itkee kun huomio ei olekaan positiivista. 90 % kommentoijista nauraa sille äidille, joka tollasta postaa ja vielä lapsellisesti uhkailee että "enääN en sun kassalle tuu vaikka olisit ainoa kassa, mukavaa syksyä 🍁"
Postaaja lisää vielä vettä myllyyn, että yhyy, ei tässä ollu mitään hauskaa, tää oli mun palaute Lidlille eikä teille. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, jos kuvittelee että kirjoittaessaan julkiselle seinälle, se jää vaan hänen ja kaupan väliseksi???
Olis voinut a)antaa palautetta siellä kaupassa b) ottaa yhteyttä Palokan Lidliin c)pistää palautetta yksityisesti nettisivujen kautta.
Mutta ei, hän halusi näpäyttää myyjää julkisesti ja toivoi tietty ihmisten lähtevän mukaan soimaamaan myyjää. Mutta homma kääntyikin sitten naista itseään vastaan -julkisesti, kuten hän halusi postauksen julkaistessaan julkisesti. Nyt ei auta kun kestää se, että on pari päivää somevitsi ja hammaskassaäiti.
Yksityisviestit ja asiattomuudet on todella ala-arvoista käytöstä, mutta kyllä siellä on hulvattomia kommentteja ja meemejä myös. Ja aloittaja siskoineen lisää vettä myllyyn.
Siis kyllä, itsekin olen sitä mieltä että valituksen julkisesti tehnyt teki hölmösti, mutta olen myös sitä mieltä että vielä typerämmin teki moni joka alkoi suorastaan kiusaamaan ja esim. haukkumaan lasta "seksijätteeksi" (hyi helvetti miten alentavaa kutsua toista ihmistä jätteeksi!). Ja kyllä näistä kommenteista ja tykkäyksiä huokuu enimmäkseen se, että hyvät käytöstavat ja toisen ihmisen huomioiminen on erittäin aliarvostettua. Taas kerran av:ta lukiessani olen tajunnut kuinka pahansuopia iso osa ihmistä on.
No ei kai nyt tällaista johtopäätöstä kukaan oikeasti tee, huhhuh. Siis lapsen nimittely tavallaan menee överiksi, mutta jos joku laittaa julkisesti provokatiivisen palautteen, niin on ihan luonnollista, että se osuu useiden ihmisten nauruhermoon tai herättää muita tunteita. Onko huonoa käytöstä ja pahansuopaa pilailla ehkä vähemmän älykkään henkilön kustannuksella? Ehkä joo, mutta jos henkilöllä itsellään ei ole yhtään suhteellisuudentajua, kyllä minun mielestäni siitä voi huomauttaa vaikka sitten vähän härskimmälläkin läpällä. Ja tosiaan, ei hän itse tainnut missään hyväntahtoisuuksissaan antaa "rakentavaa" palautetta kassan toiminnasta.
Joo, eri mieltä saa olla mutta entä kun julkiseen pilkkaamiseen ja naureskeluun lähtee kymmeniä ellei satoja ihmisiä, luulisi että olisi tajunnut pointin vähemmälläkin eikä niin monen olisi tarvinnut siinä face-viestissä ilmaista kuinka ääliö aloittaja omasta mielestään on ja kyseenalaistaa esim. häntä vanhempana (jakaa kondomimainosta yms).
Joku suhteellisuudentaju nyt ihan oikeasti nettikäyttäytymiseen, tämäkin palautteen jättänyt on ihminen siinä missä muutkin, onko nolaaminen ja pilkkaaminen ainoa keino? Tuleeko pahan mielen toiselle tekemisestä jotenkin parempi olo? Vai onko se jotenkin oikeutettua kun "toi toinen aloitti"?
Haluaisin kuulla alapeukuttajien kommentteja kiusaamisesta, vaikka somelynkkaamisesta ja miksei koulukiusaamisestakin.
Jos julkisesti valittaa jostakin työntekijästä, niin kannattaa miettiä onko valitus aiheellinen.
Mamma valitti asiasta julkisesti ja luuli saavansa kaikki haukkumaan kassaa, julkisesti. Nyt asia kääntyikin toisinpäin.
Olihan tässä mammalla tarkoitus kiusata henkilöä joka vain teki työtänsä ja ei ehkä huomannut koko lasta.
Mamma kuitenkin kirjoitti ettei hän menisi tämän työntekijän kassalle vaikka se olisi ainoa kassa. Ei mitenkään asiallista tai kivaa. Palautteeksi aika ikävästi kirjoitettu kuitenkin melko pienestä asiasta ja kun sitä palautetta voi antaa kauppaan myös muuten kun julkisesti.
Että voisko sanoa että sitä saa mitä tilaa.Eli olet sitä mieltä että kun toinen aloitti niin sit saa kyllä joukolla kiusata mittasuhteista välittämättä?
Eiköhän tuo hammaskassamammakin tiennyt somen mahdin, kun sinne julkisesti kerran ruikutti?
Kollega kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupan työntekijästä pitää valittaa, varsinkin julkisesti, niin kannattaisi etukäteen miettiä onko oikeasti sitä mieltä ja onko aihetta valittaa. Mä niin haluaisin että kaikki kaupan kassat alkaisi tämän jälkeen huomioda KAIKKI asiakkaat kyselemällä kuulumisia ja jutustelemalla millainen sää on ollut, lapset saa toki kassalla kertoa juttujaan vaikka puoli tuntia ja samalla siinä kaivella suutaan, nenää jne, niin tällä hammasmammalla ei sit ole oikeutta valittaa siitä, eikä ainakaan kritisoida miten kassajonot liikkuu hitaasti.
Mahtava ehdotus. Muuttuisi raskaat työpäivät lekotteluksi ja seurusteluksi. Tosin teidän tarvitsisi varata pari tuntia enemmän kauppareissuihin.
Noinhan pankeissa alettiin toimia kauan sitten. Silloin kassalle ei enää jonotettu vaan otettiin vuoronumerolappu. Olisi se huljakasta kauppojen kassoillakin ja taatusti ensimmäinen numerolappujonotuskauppa koko maailmassa. Sitten olisi kaupankin kassoilla aikaa rupatella niin lomatapahtumat kuin sairaudetkin. Tosin niitä pankkeja ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se parempi, jos se kassatyttö huomioisi (ja vielä ääneen asiaa ihastelisi) asiakkaiden kamelinvarpaat, töröttävät nännit, miesten pullottavat housun etumukset, huulihalkiot, luomet naamasta, rumat vaatteet, huonot kampaukset, jne, jne????
Hienhajun.
No, minä äitinä ymmärrän , että lapsensa vuoksi tästä voi mielensä pahoittaa. Noi irtoavat hampaat on iso juttu 😮
AIka hauska on Ylilaudan ketju asiasta, tuli naurettua monta kertaa :D
Lidl ja kilpailevat ruokakaupat varmaan nyt sitten kehottaa kassoja lopuksi kysymään: "Ja oliko heiluvia hampaita?" lopputervehdyksen sijaan. :DDD
Vierailija kirjoitti:
No, minä äitinä ymmärrän , että lapsensa vuoksi tästä voi mielensä pahoittaa. Noi irtoavat hampaat on iso juttu 😮
Lapselle ja äidille juu, mutta ventovieraalle kaupan kassalle?! Äly hoi mamma!
Mun olis kyllä pakko koittaa ignoorata heiluvaa hammasta esittelevä lapsi, etten vaan ala oksentaa.