Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pussilakanat n. 2cm liian kapeat, peitto lakanan sisällä menee hiukan kuprulle

Vierailija
26.09.2017 |

Mitään tehtävissä? Pitäisikö pestä peitot? Vai pitäisikö lakanoita yrittää pesun jälkeen hiukan venyttää? kumpi parempi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut porvoolaiselle! Juuri hiukan kiinnostava provo. Tosin eihän sitä sitten kehitelty uskottavammaksi. Anoppi olisi vaikka ollut nipo, niin olis onnistunut paremmin. 3/5, mutta ei kuitenkaan jatkoon.

Siis mitä??? Tämä ei tosiaan ole provo vaan kaipaan oikeasti neuvoja. Kuuluuko lakanat yleensä venyttää pesun jälkeen?

Ei "raivoaminen" kiinnijäämisen jälkeen myöskään auta porvoolaista. Kun juttu ei mene läpi, niin sitä ei kannata jatkaa.

En käsitä miten sä saat tästä väännettyä mitään porvoolaista. Ilmeisesti joko  et itse ole koskaan törmännyt ongelmaan tai sitten olet ollut liikaa palstalla ja luulet kaikkea provoksi. Lakanat voivat kutistua pesussa ja peitto voi olla epästandardin kokoinen

Esimerkiksi Ranskassa pussilakanoiden mitoitus on kapeampi kuin Suomessa. Lähe vaikka lenkille jooko?

ohis

Ja sitten "ulkopuolinen neutraali" henkilö tulee puolustamaan porvoolaisia. Juttu kulkee käsikirjoituksen mukaan. Hohhoijaa!

Vierailija
22/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ensin venyttää märkänä. Hyvinkin voi tuon 2 cm venyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese peitot. Minulla se ongelma että kaikki pussilakanat ja tyynyliinat liian isoja. Erityisesti finlaysonin.

Vierailija
24/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistäisin kiertoon tuollaiset pussilakanat.

Vierailija
25/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussilakana ei ole liian lyhyt, vaan liian kapea, niin käsitin. Se on tosi ärsyttävää, tiedän. Peitto ei kutistu pesussa. Katsotaan, keksiikö kukaan mitään keinoa, mutta ilmeisesti ei, vastauksista päätellen.

Peitto kyllä kutistuu pesussa.

Vierailija
26/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitot ja tyynyt kyllä aina kutistuu vähän pesussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme